בחרו עמוד

אתר מעולה הוא אתר שבנוי נכון ובכלים העדכניים ביותר (עוד נרחיב על כך) , לפי התקנים העולמיים , מקודם במנועי החיפוש , בעל תכנים יחודיים מבודלים ומעניינים ("התוכן הוא המלך") , פשוט וקל להתמצאות ולניווט , מניע לפעולה.
רובנו מתעצלים להעלות תכנים חדשים לאתר. תכנים שיעשו את ההבדל דורשים קצת מחשבה וזמן. הקדישו כמה דקות מיום העבודה לתכנים.
בונה האתר ידאג לפלטפורמה המתאימה.
מהי הפלטפורמה המתאימה ? כמו ש YouTube היא הפלטפורמה שתבחרו להעלאת וידאו , כך גם עליכם לבחור מערכת CMS (מערכת ניהול תוכן) עולמית , שמשתמשים בה מיליוני אתרים בעולם.
הפתרונות והאפשרויות לעיתים מבלבלים. מהי הבחירה הנכונה ? ההמלצה שלנו היא לבחור באחד הפתרונות בו כבר בחרו מומחים עולמיים למערכות ניהול תוכן. אפשר גם לבחור מה שרוב הלקוחות בעולם בחרו (הרוב העולמי הוא זה שאמור להנחות ולא הרוב המקומי בארצינו הקטנה). עם כל הכבוד למפתחי מערכות תוכן בארצנו, הם עוסקים בשוק קטן ומוגבל , ובהתאם גם ההשקעה המועטה יחסית במוצר, בניפוי שגיאות,בעדכונים ובמגוון התכונות והאפשרויות של המוצר.
למה לבנות אתר שהמנוע שלו חלש אם באותו מחיר אפשר מנוע שיעשה את העבודה גם בעוד שנים רבות.
ישנם אתרים רבים מידי שהפלטפורמה שלהם לא מושלמת. לא תמיד הגולשים מרגישים זאת. אבל בעל האתר או המתחזק תולש את השערות כל פעם שצריך להעלות חומרים ולעדכן , משלם הון על קידום (שפלטפורמה טובה היתה מלכתחילה חוסכת ממנו) ומקבל בסטטיסטיקות תוצאות עגומות.
בסוף בונים אתר חדש. לא תאמינו כמה מתייאשים ובונים אתר חדש. הכל בגלל שלא עשו שיעורי בית. פנו לחברה גדולה, משלמים מאות ש"ח בחודש , ורק אחרי שנים של בזבוז מבינים את הטעות ופונים לחברה בבקשה להפסיק את החיובים. החברה תעשה הכל להשאיר אותם (כולל הורדת המחיר ביותר מ 50%) , אבל אותם לקוחות כבר לא ימשיכו כיוון שאין תוצאות. לא יכולות להיות תוצאות מקסימליות מאתר הבנוי על פלטפורמה לא מושלמת, יפה ככל שיהיה.
בניית אתר אינטרנט , במיוחד לעסקים , ניתן , ורצוי מאוד, להקים בתוכנות שאינן תלויות במתכנת שכתב אותן. זה נקרא קוד פתוח. כל החברות הגדולות בעולם משתמשות בקוד פתוח. יש קרב מר בין החברות שכותבות בקוד סגור לבין הקהילה הענקית והגאה של כותבי הקוד הפתוח.
דוגמה מוכרת – הירידה בשימוש הדפדפן הסגור Internet Explorer של מייקרוסופט לעומת העליה בדפדפני הקוד הפתוח Google Chrome ו  Firefox של מוזילה.
הקוד הפתוח, כשמו כן הוא, מובן וקריא לכל תוכניתן, ואתה כבעל האתר אינך תלוי בבונה האתר. תוכל לבקש את הקודים ולהמשיך בקלות לפתח את האתר מאותה נקודה אצל כל בונה אתרים אחר. אינך מחוייב לכלום. תמיד תוכל להשוות מחירים ושירות.

לסיכום
עוד לפני שהתחלת בבניית האתר: 1. בחר בפלטפורמה תשתיתית עולמית ומוכרת. 2. בחר בקוד פתוח.
לאחר בניית האתר , יש להשקיע בתכנים ובשיווק. צור ערוץ ישיר לקהל שלך והנע אותם לפעולה שאתה רוצה בה (רכישת המוצר או השירות) . השתמש בפלטפורמות פרסום כמו גוגל אדדוורדס ופאוור אדיטור של פייסבוק.