בחרו עמוד

אתר2 מפרסם ב 2 הכלים הנפוצים ביותר: 1. Google Adwords .2 Power Editor  של פייסבוק.

ל 2 הכלים יתרונות וחסרונות ואמנה את השיקולים לגבי בחירת הכלי הנכון ללקוח:

1.  מוצר/שירות "ויזואלי"
כאשר ניתן לעשות תמונה או לעשות סרטון קצר על המוצר / השירות (כמו למשל, שמלות כלה) – נעדיף פייסבוק.
כאשר לא ניתן לעשות תמונה על המוצר / השירות (כמו למשל, מיחזור משכנתאות) – נעדיף גוגל.
 
2. מוצר/שירות "חברתי" 
כאשר המוצר / השירות מעניין את החברים שלנו (כמו למשל, שמלות כלה) – נעדיף פייסבוק.
כאשר המוצר / השירות אינו מעניין את החברים שלנו (כמו למשל, מיחזור משכנתאות) – נעדיף גוגל.
 
3. יוזמה לעומת פסיביות / דחיפה לעומת משיכה
בפייסבוק אתה דוחף את המודעה ל feed של הגולש הפסיבי , אשר לא בהכרח מחפש משהו. היתרון הוא שפייסבוק ידע להציג את המודעה רק לאנשים שיש להם עניין בנושא (עפ"י הסטוריית הגלישה שלהם).
בגוגל הגולש בהכרח יוזם את החיפוש וכתוצאה מכך מושך את המודעה שלך – כאשר הגולש יכתוב במנוע החיפוש ביטוי מסויים , גוגל יציג לו "תוצאות חיפוש" עפ"י רלוונטיות.  "תוצאת החיפוש" היא בעצם המודעה שלך והקלקה עליה תוביל לדף נחיתה , בו כבר יהיו כל יתר הפרטים ותיאור המוצר / שירות.

 

האתר בבניה מחודשת. אמשיך את המאמר בקרוב. עמכם הסליחה.