תפריט סגור

איך לגדל עץ לימון

כל הצמחים ממשפחת ההדרים הם מאכילים כבדים, ואפילו עץ הלימון דורש הפריה כדי להפיק פירות עסיסיים, עלווה שופעת ופרחים ריחניים. דשנים פרי הדרים כגון Pennington UltraGreen Citrus ו-Avocado Plant Food 10-5-5 מספקים לעצי לימון מקורה את התערובת המושלמת של חומרים מזינים חיוניים ומינרלים קורט בזמן השתילה, ולאחר מכן במשך עד ארבעה חודשים מעשירים את הלימון שלך בבאר. -דשן הדרים מאוזן ואיכותי מדי חודש לכל עונה, התאמת האיכות לבגרות העץ.

לעצים הגדלים בקרקע חומצית או ניטרלית

יש למרוח 0.25 עד 1 אונקיה (7-28 גרם) סולפט ברזל יבש לעץ 2-3 פעמים בשנה באדמה; שפכו ברזל לתוך האדמה ובקרקעות אלקליות עם pH גבוה השרו את האדמה 1-4 אונקיות (28-113 גרם) של צ'לט ברזל EDDHA 1-2 פעמים בשנה מיוני עד ספטמבר.

במהלך חודשי הקיץ האדמה צריכה להיות לחה

במיוחד עבור עצים צעירים. אדמה מנוקזת גרוע עלולה לגרום למחלות שורשים מסוכנות ולעכב את הצמיחה. תערובות אלו מסייעות במניעת אדמה רטובה תוך שמירה על לחות כך שהשורשים לא יירטבו מדי או יבשים מדי. בחרו בתערובת עציצים מנוקזת היטב המיועדת לדקלים מקורה או לפירות הדר.

אנחנו בשורשים – בית של צמיחה מציעים מגוון עצי פרי ניתן לבצע אצלנו קניית עץ לימון

עץ לימון למכירה

בעוד מיכלי חימר מזוגגים נראים אטרקטיביים יותר לגידול עצים בתוך הבית

מיכלי פלסטיק הם הקלים ביותר – מה שהופך אותם להרבה יותר קלים להזזה, במיוחד אם אתה מסתובב בהתאם לעונה. גם אם אתם גרים באזור שבו קר בחוץ, תוכלו לגדל עצי לימון בעציץ ולהכניס אותם לבית במהלך חודשי החורף.

כאשר גדלים בחוץ באקלים חם

עצי לימון רגילים גדלים לגובה של עד 20 רגל ומניבים פרי עד שש שנים.1 עבור לימונים פנימיים, אתה צריך עץ שנשאר קטן ומייצר לימונים. עצי לימון הם קיימא יותר מרוב מיני ההדרים וצפיפות מובילה לבעיות מחלות וחרקים מוגברות, יבול מופחת, אובדן חופה וצורך בגיזום מחדש (Tucker and Wardowski, 1976).
למידע מורחב על איך לגדל עץ לימון ועץ לימון למכירה בעפולה עליך לגשת לאתר rootshopping.com

לימוני אדמה מותאמים לרוב הקרקעות המנוקזות היטב

ומעדיפים קרקעות בעלות pH של 5.5 עד 6.5 (Morton 1987). כל עוד הוא מספק מספיק שטח ניקוז וצמיחה, הם יכולים להפוך צמחים מקורה מצוינים ולגדול במיכלים טובים. ניתן לגדל לימונים בחוץ בתקופות חמות, מה שמומלץ גם כדי להגדיל את סיכויי הפרי שלהם.

לפעמים

גשם לא עונתי וחוסר אור שמש באזורים שבהם עץ הלימון שלך גדל יכולים לגרום לנזק רב שניתן לתקן בקלות אם עץ הלימון שלך נמצא בעציץ. אם אתם שותלים עץ הדר צעיר, המתינו עד שהכפור יחלוף והאדמה תתחמם, הימנעו משתילה בסוף הקיץ, מכיוון שהשורש יפסיק לצמוח בגלל טמפרטורות קרות.

את העציץ החדש יש להשקות באופן קבוע כל יומיים – יש צורך בהשקיה עמוקה כדי להעניק לקציצה את הלחות הנדרשת. לאחר התייצבות הצמח ניתן להפחית את ההשקיה לפעמיים בשבוע ולאחר מכן בערך פעם בשבוע.

אם אינך בטוח אם יש צורך בהשקיה

הכנס את האצבע שלך לתוך אדמת העציץ כדי לראות אם היא רטובה מתחת לעץ והחלף את האדמה בספיגה טריה תוך כדי. אם השורש קשור, חותכים את הכדור מספר פעמים, זה יחליש את השורשים וימריץ את כניסתם של חומרים מזינים לאדמה פורייה מנוקזת היטב.

בין אם תבחרו בסבכה

בצמח מיכל או ממש בגינה, וודאו שיש מספיק מקום לעצים. ככל שהעץ שלך גדל בדרכים שונות במהלך השנים, עבור בהדרגה לעציצים ברוחב של פי אחד וחצי עד שניים מרוחב המיכל שנמסר מתחת לעצים. שתילת צמחים מרובים תגדיל את התשואה הכוללת, אבל זה לא הכרחי.

ברגע שהעץ מתחיל לפרוח לוקח 4-12 חודשים לקצור

בדרך כלל בין הקיץ לחורף. עצים משורשים מושתלים יכולים להתחיל לשאת פרי תוך שנתיים בלבד, בעוד עצים מזרעים שהם בדרך כלל פחות בריאים מתחילים לשאת פרי תוך שלוש עד שבע שנים. עץ מושתל יכול להניב פרי תוך שנתיים בלבד, בעוד שעצי לימון מאיר שגדלו מזרע יכולים לקחת שלוש עד שבע שנים כדי לשאת פרי.

עץ לימון בשל יצמח מזרעים בין גיל שלוש לשש ופירות מתחילים בשנה החמישית. שתיל המגדל עץ לימון הוא רעיון גרוע, כי זה יכול לקחת עד 4 שנים להפיק פרי.

אז

העץ החדש שלך לא יהיה קטן ועמיד למחלות כמו הבונסאי המושתל ולא תראה פירות במשך שנים. בפעם הבאה שאתה סוחט מיץ לימון, שמור כמה זרעים שינבטו על העץ. זה עשוי לקחת זמן מה (3 עד 6 שנים), אבל לגדל עץ משתיל קטן לעץ יפה מניב לימון. ניתן לגדל בקלות לימונים, שהם מצוינים להכנת לימונדה או להוספת מתיקות לארוחות.