תפריט סגור

איך להפיק אירוע עסקי שלא ישכחו?

חשוב לספק את המידע הדרוש לך כדי לקדם את האירוע הווירטואלי שלך ולהציע הצעות כיצד לקדם אותו ברשתות החברתיות ובערוצים אחרים. השתמש בכלי לתכנון מילות מפתח כמו Google Ads כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות שאנשים מחפשים ולכלול אותן בתוכן שבו אתה משתמש כדי לקדם את האירוע. כאשר מישהו נרשם לאירוע, ספק לו קישורי שותפים וכלים אחרים להזמנת עמיתים, עמיתים וחברים.

בקש מכולם להשתמש בהאשטגים של המדיה החברתית שלך לאירוע הווירטואלי שלך ולדבר על כך בציפייה רבה

המשך בדיון באמצעות מדיה חברתית והפנה הודעות דואר אלקטרוני לשותפים, משתתפים ופגישות לא רשמיות שהתקיימו באירוע שלך. אם ברצונך לוודא שהשיחה נמשכת, שלח עלון קבוע, חזור על אירועי האירוע ועדכן את כולם לגיליון הבא שלך.

האזן לציוצים, אזכורים ופוסטים בבלוגים של אנשים אחרים יום לאחר האירוע. הראה את תודתך לאירוע על ידי תודה לדוברים, נותני חסות ומשתתפים באמצעות ציוצים ופוסטים.

רעיונות לאסטרטגיות שיווק אירועים, תבניות, מושגי אירועים, סקרי יציאה ומדריכים מכסים הכל. אנו מקווים שיש לפחות כמה רעיונות לשיווק אירועים שטרם ניסיתם.

לאסטרטגיה שיווקית יכולות להיות יתרונות רציניים לעסק שלך אם אתה מעוניין לתאם אירוע רשת קטן או אירוע ארגוני גדול כגון כנס

אירועים חיים הם חוויות רב חושיות המתרחשות ברמה שאינה אפשרית בסוגים אחרים של שיווק. הם נותנים לך אפשרות לקיים אינטראקציה עם הקהל שלך באירוע חי.

יצירת אחת אינה קלה ותכנון אירועים דורש מיומנויות ארגון

ניהול זמן ותקשורת ברמה הגבוהה ביותר שאי אפשר ללמוד מספר. עליכם לוודא שאתם והצוות שלכם מבינים את אופי שיווק האירועים. כשאתה קובע את האסטרטגיה והקריירה שלך, בין אם אתה רק מתחיל ובין אם יש לך ניסיון של כמה שנים, אתה רוצה שיהיה לך מפת דרכים לענף שיווק האירועים שיעזור לך לנווט במסע שלך. בין אם ביום הכנס, הסמינר או הערכת הלקוחות: יש לכם רק שלושה שבועות לתכנן בפירוט שנה שלמה להצלחת האירוע שלכם. אחד המפתחות למשיכת אנשים לאירוע שלך הוא הצגת אסטרטגיה שיווקית ומייעלת אותה באופן קבוע. שיווק אירועים מבולבל לרוב עם קידום אירועים, אך קידום אירוע אינו נוגע לארגון כולו.

אספנו 42 טיפים לתכנון עסקים קטנים ממומחים שיש להם ניסיון בתכנון עסקים קטנים

לאחר שעבדנו עם אלפי לקוחות, למדנו את הלקחים שכל מתכנן אירועים צריך לדעת. לכן ריכזנו את רשימת הבדיקה הזו לתכנון אירועים. עם כניסתך לתהליך תכנון האירוע, תגלה שהאירוע שלך יכול להשתנות בגודלו, במיקומו ובדרכים רבות אחרות החורגות ממה שחזית במקור.

בימים שקדמו לאירוע, אפילו ההיבטים הקטנים ביותר באירוע יכולים להשתנות, כגון דוברים וכותרות הפעלה. בעזרת רשימת ביקורת זו לתכנון אירועים תוכלו לזהות את הנקודות החשובות הנשכחות וכיצד תוכלו לחסל אותן באמצעות טכנולוגיה.

ככל שמתקרבים לאירוע, דאג לעדכן את אתר האירוע לפחות פעם ביום כדי למנוע בלבול ותלונות מצד המשתתפים ככל שמתקרב יום האירוע.

יהיה עליך לכלול כמה תמונות אירועים נחמדות בדו"ח האירוע שלך

כדי להציג את ההצלחה של האירועים בפני הוועדה. אם אתה משתמש באפליקציית אירועים כמו Whova, המשתתפים יכולים לפרסם מאות ואפילו עשרות תמונות באפליקציה, כך שתוכל לבחור את המיטב במקום אחד במקום שתצטרך לדפדף בערוצי מדיה חברתית שונים. לשיתוף ולשיתוף תוכן הכוח להודיע על היוזמה המדהימה שלך ולייצר התלהבות מאירועים.

האנשים שנרשמים לאירוע שלך הם התומכים הגדולים ביותר שלך, מה שאומר שהם המועמדים הטובים ביותר לכתוב עבורך בלוגים ולקדם את הכנס. הרבה יותר קל לשלם כסף על אירוע יקר ערך מאשר לתמוך בך עם ידע בחינם.

באירוע הנכנס הראשון שלנו

המשתתף הראשון שלנו כתב פוסט בבלוג, ובשנה שלאחר מכן הזמנו משתתפים קודמים לכתוב על חוויותיהם. לאחר ששמענו על צוות HubSpot, חשבנו שזו תהיה תרומה נהדרת להודיע לך על הכנס והזדמנות שאסור לפספס למשתתפים בפועל.

תא הצילומים בו אנשים מתלבשים בכובעים מטופשים

משקפיים מטורפות ופאות שונה מתמונות החברה הרגילות שאתה מקבל ברוב הכנסים. תא הצילום מעודד אנשים ליהנות קצת ומציע תמונות פנטסטיות מהאירוע שצולמו על ידי צלמים מקצועיים שלדעתי כדאי להשקיע ולשתף ברשתות החברתיות.

למעשה

אינך צריך להפיל שאלוני דואר אלקטרוני ארוכים לטובת כרטיסי משוב בגודל גלויה המזמינים נציגים לדרג את חוויתם באמצעות סדרת סמיילים של 140 תווים עם סיכום האירוע. אנשים שמשתמשים בהם כדי למלא אותם לפני שהם עוזבים חוסכים זמן, אך גם מספקים המלצות ותמונות מיידיות לשיתוף ברשתות החברתיות.

לדוגמה

תיאום עם לקוחות ומומחים בענף האירועים, כגון דוברי אורח, יכול למצב את החברה שלך כיועץ ואיש מכירות מהימן. בטוח שתייצרו התרגשות למחרת, והתלהבות זו תגביר את הציפייה לאירוע הבא שלכם. כאשר הם מוכנים להגיע לאחר אירוע, מינון מה שקיבלו ממך.

אירועים ™

אנו מתכננים כל מיני הפקות: אירועי חברה, חתונות, מסיבות פרטיות, תכניות טלוויזיה חיות, קונצרטים ועוד. המפתח הוא הפקת תוכן המחבר את האירוע שלך לאינטרסים של משתתפיך. כך אתה צובר אמון והצלחה בשיווק תוכן וכיצד אתה מושך אנשים לאירוע שלך.

יצרנו רשימת ביקורת מקיפה של לוחות הזמנים לאירועים

כדי לוודא שאנחנו ממספרים את כל האירועים ומציגים את הרגל הטובה ביותר ללקוחות חדשים. עם הניסיון המשותף שלנו, פיתחנו רשימת צ'ק הכוללת כל דבר, החל מייעוץ תקציבי ועד תכנון אירועים שלעתים קרובות נשכחים.

כדי לראות עוד מידע אודות שוקולדים ממותגים ניתן לבקר ב- sweetlogo.co.il