תפריט סגור

איך לנקות שטיח לבד

כאשר לכלוך מגרד את הסיבים, הוא מעכיר את הברק, ואזורים שעוברים בכבדות נראים עמומים יותר משאר השטיח. לאורך זמן, לכלוך טחון יכול ללבוש ולהשטיח את הסיבים, כך שהם מוכתמים ביתר קלות. לאחר שהשטיח יבש, שאבו את השטיח בעזרת שואב אבק ושחררו את סיבי השטיח כך שהם יהיו קומפקטיים יותר בתהליך הניקוי. אם אתה מבחין בשינוי צבע או כתמים, אל תשתמש בתמיסת ניקוי שטיחים. וודא כי הפתרון אינו מזהם או פוגע בשטיח שלך על ידי בדיקת שטיח קטן. אם אפשר, בדקו על שטיח טלאים או רהיטים מכוסים, מכיוון שאם הוא ניזוק, אינכם יכולים להחליף את השטיח כולו.

כל שעליך לעשות הוא להכניס מעט מים ופתרון ניקוי למיכל לניקוי שטיחים. קח כף של תמיסת ניקוי שטיחים מסחרית ורבע מים רותחים.

הסרת האדים מבטיחה את ניקוי השטיח ביסודיות. השימוש בניקוי אדים הוא אחת השיטות הטובות ביותר להסרת אבק, לכלוך ולכלוך מהשטיח. אם יש לך כתמים או כתמים על שטיח, זוהי דרך אידיאלית להיפטר מהם.

הדרך הטובה ביותר לגרום לשטיח להיראות רענן וחדש

היא לנקות היטב את השטיח באמצעות ניקוי אדים. ניקוי בקיטור משתמש בתמיסת ניקוי המוזרקת לשטיח בלחץ באמצעות זרבובית סילון מים. שואב האדים שואב את תמיסת הניקוי מהלכלוך והלכלוך על השטיח.

אם אתה משתמש במוצר ניקוי חומצי כגון חומץ המשמש להסרת לכלוך

אתה יכול לנטרל את החומצה על ידי פיזור סודה קאוסטית או תמיסת סודה לשתיה קלה (כפית סודה לשתיה ו -2 כוסות מים) על השטיח לפני המריחה הנוק-אאוט אל פני השטח. שלב זה מנטרל את החומצה שנותרה מחומרי ניקוי אחרים על השטיח שלך ומאפשר למנקה לעבוד. הכניסו את המרכיבים לניקוי שטיחים והוסיפו מים חמים למילוי הקו.

ריססו את הכתם בתמיסת ניקוי ביתית העשויה סיבים טבעיים מהשטיח וייבשו בעזרת מטלית לבנה

ריססו את הכתמים בתמיסת חומץ מהסיבים הטבעיים של השטיח וטפטפו במטלית לבנה יבשה. לקבלת הלכלוך הגרוע ביותר, הניחו ערימה של מגבות נייר לבנות בעובי של חצי סנטימטר מעל הכתם (שלב 2) והניחו צלחת אפייה מזכוכית מעל למשך כ- 15 דקות.

תפוס בקבוק סבון נוזלי קסטיליאני, שזו דרך מדהימה לנקות את השטיח שלך. לאחר שטיפת השטיח השתמש בתערובת של מים חמים וכמה טיפות של סבון קסטיליה לאחר מכן.

השתמש במטלית ניקוי

כדי לקרצף את השטיח שלך עם תערובת של מים חמים וכמה טיפות של סבון קסטיליה ולהכתים את פני השטח, ואז השתמש במגבת יבשה כדי לספוג כמה שיותר מים. אם השטיח מעט לח אך לא רטוב, אינך יכול לראות את המים שספג המנקה. אם השטיח שלך עדיין מלוכלך, כדאי לך לנקות את האזור שוב.

אם אתה גר באזור עם חורפים קרים ומושלגים, אתה עלול למצוא כתמי שטיח ממלח דרכים. להסרת מלח דרכים יש לרסס אותו בתערובת של חלק מים חמים וחלק של חומץ לבן.

אם תהיתם פעם כיצד לנקות שטיח מבלי לשטוף בו שמפו

זה המקום בשבילכם. הוסף שטיח בצבע בהיר או שאתה נמצא באזור סואן כמו בית עם חיות מחמד או ילדים ואתה צריך לנקות את השטיח שלך. אם יש לך שטיח עם כתמים או מגן, אלה עשויים לדרוש ניקוי עמוק טוב כל כמה חודשים.

עדיף להסיר כמה שיותר לכלוך מהשטיח לפני ניקוי עמוק. הקפד לשאוב את כל האזור, במיוחד אם הוא מכוסה ברהיטים.

אם אין לך פתרון לניקוי שטיחים, השתמש במועדון סודה, תמיסת קצף גילוח, חומץ, סבון ומים. אם אתם רוצים לשאוב את השטיח, עליכם לנקות את השטיח כשהוא מלוכלך. אם ישנם כתמים או כתמים על השטיח שלך, עליך לצבוע את השטיח לפני שתנקה אותו.

עקוב אחר טיפים לניקוי כדי לשמור על השטיח שלך ככל האפשר. מצא מומחה מורשה לניקוי שטיחים באזור מגוריך וקבל התחייבות והצעת מחיר בחינם לפרויקט שלך. אתה יכול לשלוח אתר לניקוי שטיחים לאיש מקצוע, אבל זה לא יהיה זול.

הגן על השטיח שלך באמצעות שאיבת אבק באזור הכניסה והאזורים העמוסים לפחות פעם בשבוע ושאר השטיח לפחות פעם בשבוע

אם השטיח שלך נראה טוב, נסה לשאוב אותו לשאוב אותו לפחות פעמיים ביום, במיוחד באזורים סואנים. במקרים רבים כתמים נספגים במהירות ואין צורך בניקוי, לכן דאגו לשאוב היטב את האזור.
למידע בתחום של אמנות העבודה והניקיון ואיך לנקות שטיח לבד מומלץ לבדוק כאן: the-art-of-cleaning.co.il

טכניקות אלו יעזרו לכם לנקות את השטיח

להסיר כתמים ולגרום לשטיח לריח רענן. אנו מקווים שנהנית מטיפים וטכניקות שימושיים אלה לניקוי השטיח שלך ביד ולא באמצעות מכונה, ונשמח שתשתף מידע זה אודות ניקוי השטיח שלך ביד עם מישהו שאתה מכיר ב- Pinterest או בפייסבוק.

פתרונות לניקוי שטיחים תוצרת בית לבלגן החשוב מכל

ניקוי שטיחים תוצרת בית אינם דורשים תרסיסים או ממיסים מיוחדים שנקנו בחנות. כתמים יכולים להגיע מכוס קפה מוטעית, תקלה עם סמן קסם, הדפסת כפות בוצית על השטיח, או תאונה עם מגנט שטיח. הפוך את המוצר שיש לך לניקוי שטיחים תוצרת בית כדי להילחם בכתמים.

אם תהיתם פעם איך לנקות שטיח בלי לבזבז זרוע ורגל, אתם לא לבד. למרות כל המאמצים לשמור עליו נקי מדי יום ולהימנע מכתמים, יש לנקות היטב את השטיח מעת לעת.