תפריט סגור

איתור נזילה בקירות

איתור נזילה בקירות

כמנהל נכסים, אתה צריך להיות מסוגל לזהות ולעצור דליפות נסתרות של צנרת מים כדי למנוע נזקי מים יקרים וחשבונות מים גבוהים. עם זאת, זה יכול להיות קשה להסתיר או לזהות נזילות, במיוחד אם הן קטנות.

בתרחיש זה, מים מטפטפים או מתיזים מצינור נסתר לגב קיר הגבס. מים מכתימים את התקרה והקירות, ויש סימנים שהטפט רטוב והצבע והטפט כבר לא נדבקים. גרוע מכך, מים מחלחלים מחיבורי הצינור לקירות ונעלמים מעיניהם עד שהם גורמים נזק רב.  במקרה כזה תצטרך להזמין שירותי אינסטלטור לאיתור נזילות על מנת לטפל בבעיה.

אינדיקטור לדליפת מים במערכת התברואה הוא כאשר אתה מבחין בכתמים לחים על קירות הבניין שאינו בבנייה. לאבן ובטון יכולת קטנה לספוג מים, ולכן לא לוקח הרבה זמן עד שמים מחלחלים לקירות, ויוצרים מראה של קיר מיוזע.

הסימן השני למים המחלחלים דרך הקירות

הוא כאשר פינות מסוימות בבית או בקירות מתחילים להתפתח עובש. אם עובש מופיע על קירות, תקרות או לוחות עוקפים באזורים בהם אין מתקנים סניטריים או אביזרים, זה עשוי להוות מקור לחות בקירות. מים דולפים דרך קיר עלולים לחדור לקירות גבס או לערימת יריעות ולגרום לכתמים ניכרים.

אם הכתם על הקיר ממשיך לגדול, זוהי אינדיקציה טובה לדליפה נסתרת בצינורות. בדוק אם יש כתמים וקמטוטים ברצפה ובתקרה, ובדוק אם קיימים סימני נזק למים בקירות הסמוכים.

נזילות מים בקירות הן בעיה הדורשת התייחסות מיידית, אך ניתן להשאיר גם לאנשי מקצוע. תיקון דליפת מים נסתרת בעצמך יכול להיות הסרת קיר גבס רטוב או ערימת יריעות, ייבוש והחלפת החומר המושפע.

הדרך הטובה ביותר לאתר נזילת מים היא ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי. אם אתה זקוק לאינסטלטור במרכז פלורידה כדי לאתר נזילות מים, עליך לדעת כי אינסטלטורים מסורתיים אינם יכולים למצוא נזילות מים.

לבעלי בתים ועסקים באזור אורלנדו יש הרבה מה לחשוב עליהם

גניבה, שריפה ונזקי מזג האוויר הם רק כמה מהדאגות. על ידי איתור ותיקון נזילות מים במרכז, תוכלו לאתר נזילות במתקנים הסניטריים בביתכם ובסביבת העסק שלכם במרכז.

איתור חסכוני ותיקון נזילות מים של צינורות דולפים הם יותר ממטרד במרכז פלורידה; הם יכולים גם להיות מסוכנים

אחד הגורמים הגדולים ביותר לפסולת מים בביתך הוא נזילות איטיות בצנרת, בברזים ובמכשירים, ונזילות מים על הקירות. מים דולפים כל העת לתושבי אטלנטה שנמצאים על לוחות, מכיוון שצינורות נופלים קורבן לחלודה, קורוזיה, גיל ומזג אוויר.

אם לא מטפלים

דליפות צנרת נסתרות עלולות לגרום נזק מים חמור לביתך. נזילות איטיות באבזור, צינורות ומכשירי חשמל עבים יכולים להיות לא בולטים, במיוחד אם הם נמצאים מאחורי קירות בבתים סוערים. הם ידועים כסימנים חתרניים של נזקי מים, והדרך הטובה ביותר היא לתת להם קשר עם חברת גלאי נזילות.

אם אתה יודע לזהות נזילות מים בקירות, אתה יכול למזער נזקים חמורים. אם מתחילה דליפה איטית בקירות הבית שלך, אולי זה לא מורגש, אבל היא משאירה רמזים מוצקים.

אם נוצרות בועות או סדקים על פני הקיר, ייתכן שיש נזילה. מים מטפטפים מצינורות דולפים לקיר, לרצפה או לערימת היריעות ונשארים לחים, ויוצרים ריח דומה לזה של קרטון רטוב. צבע או טפט שמורחים על הקיר מתחילים להתעקם ולהשתנה עם המים.

השתמש בחוש הריח שלך אם אינך מבחין בסימנים גלויים של נזילה בצינור או בקיר. אם הנזילה אינה מתוקנת, הקיר אינו מתייבש ומפיץ ריח מעופש.

בנוסף לפקח בית מקצועי שמאתר את המיקום

ניתן להשתמש במצלמה טרמית לאיתור בעיות מים. הסורק יכול לזהות אם לחלק הקר או לקיר החם יש נזילה. אם המיקום המדויק של הקיר לדליפה אינו ידוע, ניתן להשתמש במד לחות לאיתור אזורים בקיר שיכולים להיות מתחת למים.

מכשירים מסוימים לאיתור נזילות מים יכולים לזהות נזילות בקירות, כמו מד לחות. ניתן לבדוק גם אינדיקטורים של נזילת מים כמו מצלמות אינפרא אדום.

אם אינך בטוח

השתמש במד לחות כדי לראות אם הלחות בביתך נמצאת בפרמטרים רגילים או במצלמת הדמיה תרמית כדי לחפש נזילות בקירות ובתקרות. אם אתם חשים בצינור דולף בקיר אך אינכם יודעים את המיקום המדויק, התייעצו עם מומחה – משימה שהם מכנים זיהוי נזילות מים בקירות. לאחר שתאשר שיש לך דליפה, עליך לזהות את המקור. אתה יכול לבדוק שהמספרים לא משתנים ושאין דליפת מים בבית שלך.

המשך לקרוא

כדי ללמוד על הסיבות, ההשפעות והסימנים לדליפת מים בקירות שלך. זכרו שאם הנזילה בקיר מגיעה מחדר אחר, יתכן שהסימנים של צינור דולף לא נמצאים באזור בו הוא ממוקם. אם השלטים מופיעים בתקרה, עיין במאמר שלנו על מציאת מקור נזילות התקרה. בואו נגיד שאחרי שבדקתם נזקים שנגרמו לביתכם בגלל נזילת מים, תמצאו שעדיף להפחית את ההפסדים ולמכור את הבית במקום לשלם עבור תיקונים יקרים. במקרה הטוב, אינך יכול להרוויח מכירת הבית במידה והוא סובל מנזקי מים משמעותיים.