תפריט סגור

אתנחתא לסוף השבוע – הערסל המושלם לגינה שלכם

הם מחברים כיסא ארוג ביד לערסל עם מסגרת יציבה, והעמדה תופסת את המושב באמצע. ה- Y מפסיק לקחת את הנוחות המולדת של כיסא ערסל על ידי הרמתו על אחד המושבים התלויים המרופדים.

ערסל עמיד בפני מזג אוויר מגיע עם מסגרת פלדה מוקשחת שאמורה להכיל עד 450 פאונד והיא יכולה לתמוך בעד שני אנשים במידת הצורך

מעמד הערסל הכפול 9 רגל הוא הערסל המושלם להירגעות ומיועד לשימוש בכל סביבה. העיצוב של מעמד הערסל הכפול מאפשר לך לקפל את הערסל במוצר קומפקטי שתוכל לקחת איתך בטיולים בחיק הטבע.

בד הכותנה החזק המשמש לבניית ערסל זה מאפשר נוחות ותמיכה מיטבית כאשר אתה מנסה להוציא אותו בחצר האחורית

ערסל עצמאי זה מאלגומה מתאים לשימוש פנימי וחיצוני ומציע לכל המשתמשים ריהוט נוח. ערסל כפול זה הוא אחת האפשרויות המובילות בדירוג אמזון ומשמש מקום לשני חדרים נוספים, אחד לכל בד בד מפוספס.

זהו אחד מעמדי הערסל הטובים ביותר שאפשר לשים עליהם את הידיים חמושים במעמד מתכת חסון

בד כותנה נושם וכרית כלולה לנוחות נוספת. ערסל מותאם אישית זה עשוי בעבודת יד בסומרסט, עשוי כותנה רכה וכבדה ומגיע עם קצה מפזר מעץ כדי לשמור אותו מתוח כאשר הוא פתוח ומעמד מתכת, כך שאין צורך לדאוג שלא יהיה מתחת לעץ.

אם אתה רוצה לחנות ולקחת איתך את הערסל שלך

אני ממליץ על אפשרות זו אם אין לך משקל של מעמד או שאתה מודאג מכך שהוא תופס מעט מדי מקום. כדי להקים ערסל עם רצועות, לעטוף את הרצועה סביב עץ, למשוך דרך אחת הלולאות, להדק אותה ולאחר מכן להשתמש בקראבינים כדי לחבר את הערסל ללולאה. בעזרת ערסל הערסל של חבילות החבלים והקרבטים שלנו, אינך צריך להסתכל על שני עצים מדורגים באופן שווה, ותוכל להגדיר כיצד אתה מחבר את הערסל שלך לחגורה כך שיתאים למרחק בין כשות.

סוג הערסל שתזדקק לו לבית שלך תלוי בסוג ומרחק העצים שלך ובגודל המרפסת או המרפסת שלך

בחלק מהערסלים יש לולאות או טבעות מובנות שניתן לחבר אותן למערכת המתלים, אך רובן אינן כוללות את רצועות העצים והסטנדים הדרושים לכם אם בחצר שלכם אין מקום לעצים. אתה יכול לקנות אותם בנפרד או לחפש ולהציב ערסל משולב שיחסוך לך קצת כסף לעומת רכישת כל החלקים בנפרד.

הערסל המועדף עליך יכול להיות מעוגן לשני עצים או להיות תלוי על דוכן

כך שתוכל להסתובב באוויר בשעות הפנאי אם אין לך ברירה. ערסלים חיצוניים רבים מגיעים עם סטנדים שניתן לאחסן כאשר אינם בשימוש. אם יש לך ערסל כמו גם כיסא קמפינג נוח, יש לך זמן ומקום לשבת, לבשל, לבלות, לספר בדיחות ליד המדורה, להירגע, לקרוא ספר כל היום או פשוט לצוף משם.
למידע נוסף בתחום של ערסל לגינה ניתן לבדוק ב- must-shop.co.il

התארחנו במלון יפהפה עם ערסל על החוף בחצר וכל כך אהבנו שהמבקר הזה רוצה בר מפזר ערסל בבית.

הערסל הנמכר ביותר באמזון עם יותר מ -8,000 חוות דעת מגיע עם רצועות עץ ו וו הצמד להתקנה מהירה וקלה

והוא מגיע ארוז בתיק קטן משלו. הערסל מגיע עם שני חבלים בגודל 10 רגל, שתי שקיות כבדות ותיק לשאת איתך עם כל מה שאתה צריך להקים בעת קמפינג.

ערסל זה מגיע עם הרצועות והארגזים הכלולים

כך שאין צורך לקנות חומרה נוספת לריהוט. לרצועות העץ לולאות מתכווננות כך שתוכל לנעול את הקרבין לגובה המועדף עליך ותוך כדי כך לא תפגע בעץ בעת הגדרת הערסל שלך. הערסל הכפול של Vivere מגיע גם עם מעמד פלדה בגודל 9 רגל, כך שלא תדאג לשני עצים ומקום להכניס את הערסל.

אם יש לך לפחות עץ אחד בגינה האחורית שלך

אתה יכול לחבר את הקצה השני של הערסל שלך למוצב madera, שהוא מעין חצובה הקשורה לקרקע ולספק את יציבות המיטה המתנדנדת שלך. ערסל יכול להיות תלוי גם בין שני עצים אם אתה מחבר אותו למסגרת ואפילו נותן לך יותר חופש לתלות אותו. השתמש ברצועות הערסל על עץ בוגר כשהן עוטפות את הגזע ואינן גורמות נזק.

ארוך יותר מאפשרויות אחרות הקיץ זה הזמן לנקוט עמדה ולהביא ערסל לחוף הים או אפילו לחצר האחורית שלך

ערסלים עומדים אידיאליים למרפסות וסביבות עם עצים צפופים, אך הם נפוחים יותר מהאפשרויות האחרות ואינן מצוינות לקמפינג. זמין במגוון צבעים (אנחנו לא ממש אוהבים שילובי צבעים השונים מהתמונה למעלה), האנו משתמשת בבד שאריות לייצור, שוקל קילו בלבד ויש לו את היכולת לגודל אותו בכדור סופט, ערסל זה עומד בראש רשימת ערסלים לבישים.

מזג האוויר והחומר העמיד בפני UV פירושו שבונגלו רוז יכול לעמוד בפני ערסל הכסא של אביבה סווינג בחוץ הן בפנים והן בחוץ

אך תוכל גם לשמור אותם בתוך הבית אם אתה זקוק לפינה קטנה משלך. מכלול הערסלים והיציעים נראה טוב יותר מאשר בתמונה, כפי שאמר מבקר אחד.