תפריט סגור

האם השתלת שיניים יכולה להתבצע ביום אחד

אם רוב או כל השיניים בקשת שיניים חסרות או נכשלות, רופא השיניים שלך ימליץ על פתרון השתלת שיניים קשתית מלאה בשם TeethXpress, המחליף את כל השיניים בקשת שיניים, בדרך כלל ארבעה עד ארבעה שתלים מחוברים לשיניים. קֶשֶׁת. התותבת הקבועה או האפשרות הניתנת לניתוק השנייה, הנקראת תותבת נתמכת שתל, בה מוחדרים שניים עד ארבעה שתלים ולאחר מכן מחברים אותם לתותב כדי ליצור פתרון יציב יותר מהפרוטזות המסורתיות. במהלך תהליך זה, מומחה השתלות השיניים שלך מסיר לפעמים את התותבות הקיימות שלך והופך אותן לשיניים חלופיות על ידי הצמדת העזר לתחתית, ולאחר מכן הצמדת העזר לשתל המוצב בלסת התחתונה. לרוב, שתלי תותבות הממוקמים מיד לאחר הניתוח הם זמניים ויישארו במקומם עד להשלמת האינטגרציה, ולאחר מכן ניתן להחליפם בשיקום תמיכה קבוע יותר בשתל. את השתל הדנטלי מניחים על הלסת ומשתמשים באבזור מיוחד כדי שניתן יהיה למקם את המשנן הזמני עוד באותו היום.

ארבעה שתלים עליונים וארבעה שתלים תחתונים ישלימו את ההליך ויעניקו למטופל שיניים חדשות ביום אחד

הביצוע המדויק של הניתוח יהיה תלוי בכמות עצם הלסת הבריאה ובסוג השתל. רופא השיניים שלך יעזור לך להחליט כיצד ניתן להביא בחשבון את מצבך הבריאותי בהשתלה. לאחר השלמת ההשתלה, חשוב במיוחד לשמור על היגיינת הפה ולבקר באופן קבוע אצל רופא השיניים.

עם תותבות לשעות היום

אתה יכול להחליף שן אחת או יותר, או שאתה יכול להחליף את כל השיניים שלך בשתלים דנטליים באותו היום. במהלך הליך All-on-4, רופא השיניים יכול לבצע שתלים ולהצמיד להם תותבת זמנית תוך יום אחד בלבד. הליך דנטלי זה כולל עקירת שיניים של המטופל, הנחת שתלים ומסירת שיניים ביום אחד.

לפני הניתוח נלקחת תמונה תלת מימדית של הקרן החרוטית המאפשרת למנתח ולרופא השיניים לתכנן בדיוק היכן להניח את השתלים. שיטה זו מאפשרת לרופא השיניים לתכנן בדיוק היכן למקם את השתלים בעצם הלסת.
למידע אודות השתלת שיניים לסת עליונה מחיר והאם השתלת שיניים יכולה להתבצע ביום אחד יש לבקר ב- dental-clinics.co.il

במילים אחרות, הנחת שתל ביום אחד היא תהליך הרבה יותר יסודי מהשיטה המסורתית. אף על פי שאסור לך לנסות להשלים את כל תהליך השתלת השיניים, כולל שלב התכנון, ביום אחד, אתה יכול לקבל טיפול די מהר ברגע שההליך מתחיל.

מטופלים שעוברים הליכים של קשת מלאה "שיניים ביום אחד" צפויים להסיר את כל השיניים החולים ולעזוב את המשרד עם גרסה זמנית של השיניים החדשות באותו היום ולחזור מאוחר יותר

גרסאות סופיות עם השתלות שיניים ליום אחד, המטופלים לא יצטרכו ללבוש תותבות חלקיות או מלאות מביכות בזמן שהשתלים שלהם מתרפאים.

אם יצליח

טיפול זה יגרום למטופל להיות מרוצה מאוד, מכיוון שהוא יכול לקבל ניתוח השתלה ושיניים חדשות באותו היום. השתלות שיניים שנעשות באותו היום יכולות לעזור לאדם לחזור מהר יותר לחיים נורמליים והן הדרך המהירה ביותר לשקם את המראה לחלוטין לאחר איבוד השן המקורית. שתלי Same Day מאפשרים למטופלים גם לשחזר מיד את תפקוד השיניים הטבעיות שלהם. ניתן לשלב שתלים שנעשו באותו יום גם עם תותבות אחרות (כגון תותבות).

התהליך כולל שימוש בשתל בודד לתמיכה בכל קשת השיניים של התותב. לאחר מכן מחברים את הגשר או השן הבודדת לשתל, בדרך כלל במהלך הביקור השני.

הליך השתלת שיניים של יום אחד דומה מאוד להשתלות שיניים מסורתיות

למעשה, ההליך נראה זהה עבור כל שלוש האפשרויות שהוזכרו לעיל, אך סוג השתל משתנה. GPZ הראו הצלחה גם עם שיניים בודדות וגם עם שיניים מרובות; האפשרות של הצמדת שן חדשה באותו היום תהיה תלויה במידת התנועה של השתל הדנטלי לאחר ההתקנה.

כאשר אתה נפגש עם רופא השיניים המשתלים שלך, תהיה לך בדיקת שיניים מלאה (כולל צילומי רנטגן וטשמים או סריקות דיגיטליות של הפה). הם יעריכו את מצבך האישי ויעריכו את השיניים, החניכיים ומבנה העצמות שלך לפני בניית תוכנית טיפול.

הם יכולים גם להמליץ ​​על הליכי הכנה

כגון השתלות עצם, כדי לתת להשתלות שיניים את הסיכוי הגדול ביותר להצלחה. רופא שתלים מנוסה מאלן מקווה להביא את התוצאות הטובות ביותר למטופלים, והם צריכים קצת זמן כדי לתכנן בקפידה את הניתוח. שירות השתלות השיניים שלנו משתמש בטכנולוגיית השתלות מונחות על מנת לספק השתלות שיניים מיידיות, מה שמאפשר לחלק מהמטופלים לבצע עקירות שיניים והשתלות שיניים בביקור אחד. המנתחים המנוסים שלנו יכולים להסיר שיניים פגועות ולבצע באופן מיידי השתלות שיניים, אשר יזרזו את הריפוי ויקצרו את זמנכם במשרדנו ובכיסא רופא השיניים.

אם אתה מעוניין ללמוד כיצד להשיג שיניים חדשות בפועל ביום אחד

או אם אתה רוצה ללמוד עוד על השתלות שיניים באוטווה, אנא אל תהסס לפנות למשרדנו. אתה יכול למצוא מידע נוסף באינטרנט, ומשרד רופא השיניים שלך יכול לספק חוברת להכנת השתלים. החדשות הטובות הן שאפשר "להצמיח שיניים ביום אחד". Rockcliffe Dental & Denture היא אחת ממרפאות השיניים הבודדות באוטווה המספקות שירות זה.

הליך "שיניים ביום אחד"

הוא ייחודי בכך שניתן להתקין שיניים זמניות בתפקוד מלא באותו היום בו הונחו השתלים הדנטליים. שתלים אלו, שנעשו באותו יום, מאפשרים להתקין שן זמנית (או מספר שיניים) באותו יום שבו התקבלו השתלים. הם בדרך כלל שילוב של שתלים בודדים וגשרים דנטליים הנתמכים בשתל.

חלק מהמטופלים עשויים לדרוש השתלת עצם לתמיכה נוספת בשתל. שתלים דנטליים להחדרה מיידית הם אידיאליים למטופלים הזקוקים לעקירות עקב עששת קשה, אובדן עצם משמעותי, נזק רב לשיניים ושיניים תפקודיות שאינן ניתנות לשימור.

בעוד ששיטות השתלת שיניים מסוימות דורשות סדרה של ביקורי חוץ במשך מספר חודשים

השיניים של Softouch Dental Care ביום אחד מאפשרות לך לחוות מיד את היתרונות של שיניים מתפקדות במלואן. עם השתלות שיניים ליום אחד, תצאו מיום הניתוח עם שיניים חדשות ומהפך לחייך. לאחר שהשתלים החלימו במלואם והשתלבו עם עצם הלסת, תוכלו לחזור למשרד השיניים שלנו בניו יורק כדי לייצר את השיניים הקבועות החדשות שלכם.

כפי שהשם מרמז, עם הליך זה, אתה יכול לקבל שתלים באותו יום שבו הסרת השיניים הלא בריאות שלך. בעוד שרוב המטופלים אינם דורשים הוצאת כל השיניים, זהו שירות יוצא דופן למי שבאמת יכול לקבל טיפול כזה.

ב-Teeth in an Hour

בהם משתמש ד"ר ולסקו ב-Uptown, ניתן להסיר שן, להחדיר שתל ולהניח כתר תוך מספר שעות. מתחילתו ועד סופו, כל ההליך להנחת שתל אחד או יותר אורך כ-6 חודשים. בדרך כלל, ניתן לבצע שתל דנטלי בודד תוך פחות מ-30 דקות, והשתלות שיניים מרובות עשויות להימשך עד שעה. רוב האנשים מכירים בדרך כלל את הרעיון של השתלות שיניים, שלוקח מספר חודשים להחלים לפני שהם יכולים להניח כתר, אבל הם מופתעים שכל התהליך מסתיים ביום אחד בלבד.