תפריט סגור

האם סיגר מניקרגואה טוב?

טבק המשמש בסיגרים ניקרגואים נחשב בדרך כלל לקשה יותר ובעל גוף מלא יותר מאחרים. זהו סיגר מורכב, ארומטי ומשובח. בעוד שבשליש הראשון קיבלתי את מקל הטעם בהישג יד, בשליש השני של זינו ניקרגואה רובוסטו הטבק היה מעט יותר מורכב ממה שהייתי מצפה מסיגר ובשליש השלישי השלישי הוא הפך לתבשיל במקום לתבשיל סיגר ייחודי.

אחת הסיבות לסיגרים הניקרגואיים יש טעם וערעור כה נפלא

היא שהמדינה נמצאת באזור שבו יש נכסים עיקריים לגידול טבק. לניקרגואה יש אדמה פורייה מאוד, שבה יצרני הטבק החלו לייצר סיגרים. פופולריות זו נובעת מהאדמה העשירה, הדומה במרקמה ובהרכבה הכימי לקובה ומעניקה לסיגר ניקרגואה טעם ארצי.

רבים מהמותגים המפורסמים בעולם מייצאים את הסיגרים הניקרגואיים האיכותיים שלהם כמו אבי

דרו אסטייט, פדרון ופרדומו. אחד הסיגרים הלוהטים ביותר בשוק הוא סדרת השנה ליום השנה של פקרון ניקרגואה. זוהי סיבה מרכזית מדוע טבק וניקרגואה וסיגרים ניקרגואים זכו להבלטה בארצות הברית. יותר מכל דבר אחר, סיגרים מניקרגואה הפכו לעמוד התווך בחנויות הסיגרים האמריקאיות.

סיגרים ניקרגואים מציעים חווית עישון קלאסית שעולה בהרבה על זו של עמיתיהם הקובנים

בשל איכותם, סיגרים בניקרגואה הם דוגמאות מצוינות לפרופיל הטעם המובהק של ניקרגואה. לטבק ניקרגואה יש פרופיל טעם ייחודי, בדומה לסיגרים קובניים, הידועים בטעמם הייחודי.
למידע מורחב על הסיגרים של יוספיטו והאם סיגר מניקרגואה טוב? נא לבדוק כאן: josefito.com

בהתחשב בכך שכל טרויר מייצר סוגים רבים של טבק

הפריימנטים השונים שבהם מעורבים סיגרים מהגידולים שלהם אינם מייצרים טעם אחד. במקום זאת, פדרון מקבל טעם מורכב יותר מהסיגרים שלו על ידי ערבוב טבק מאזורים שונים בניקרגואה. הטעם הסופי של סיגר אינו קשור למדינת המוצא שלו אלא לאופן גידולו, עם שמש וצל ועם סוג הטבק הגדל.

כפי שתלמד במדריך זה

סיגרים מתוצרת קובה ישתמשו בטבק ממדינות אחרות. חשוב לזכור שקובה היא המדינה היחידה שמייצרת סיגרים שמייצרת את פורו. בעוד מותגים אחרים מערבבים סיגרים עם טבק ממדינות שונות, קובה מייצרת סיגרים רק בגבולותיה שלה.

סיגרים ניקרגואיים פופולריים יותר מהסיגרים הקובניים והדומיניקנים

וצפויים לשלוט בשוק שנים רבות. הייצוא השנתי של סיגרים טבק מניקרגואה מסתכם ביותר מ -200 מיליון דולר בשנה. בקר בטרקלין הנרגילה של חברת Findy Cigar Company ותיהנה מסיגר Findy העשוי מטבק ניקרגואי טהור וארומטי.

חברת Padron Padron Cigars

Inc. מייצרת את אחד הסיגרים הלוהטים ביותר בשוק: סדרת יום השנה 1963 לפטרון ניקרגואה. אוניקס רזרב ניקוד הוא סיגר חדש באוקטן גבוה מאלטדיס ארה"ב עם מעט מילוי טבק ניקרגואי מעורבב עם קלסר ניקרגואני. תערובת של משפחת אשטון, המיוצרת במפעל הסיגרים של אבי באסטלי, ניקרגואה, היא גילוי של קו סיגרים.

בקיצור

תערובת רב-טרורית של שני זני טבק, טעם הסיגר מורכב ומשלב באופן ייחודי את המינרליות האיקונית והחריפות של הקרקע. Briarmont Reserve Tobacco Custom Tobacco, אחד הסיגרים הקובניים המדורגים ביותר בשוק, גדל ומטופח בניקרגואה. אתה יכול להזמין אותו באינטרנט או לשלוח אותו לארצות הברית כדי להביא את החוויה הניקרגואית לפתחתך.

אף סיגר אחר בעולם אינו מבלה כל כך הרבה זמן בהבטחת איכות וייצור הטבק

שלא כמו סיגרים קטנים יותר ממדינות הסביבה, לטבק ניתנת מספיק זמן להתבגר ולהתבגר לפני גלגולו. מה שיש לך כאן הוא סיגר העשוי כולו מטבק קובני, מעובד באופן הקובני המסורתי.

אור השמש הטוב יותר בשילוב הזרעים הקובניים שהם מבריחים מקובה גורמים לסיגר איכותי

אם אתה משלב טבק מהארץ הפורייה של ניקרגואה, הרפובליקה הדומיניקנית ואזורים אחרים כדי להזדקן סיגר, אתה יכול להכין סיגר בעל תכונה מושלמת, בנייה ללא דופי וחנות המתוחזקת בסביבה אידיאלית.

בניית הסיגרים הקובניים היא במידה רבה מתחת לממוצע בהשוואה לניקרגואה והרפובליקה הדומיניקנית. ניקרגואה היא, עם זאת, מדינה עם תשוקה ארוכת שנים לסיגרים והיסטוריה של ייצור כמה מחוויות העישון הטובות ביותר שאתה יכול לקנות.

ציינתי לאחרונה בסקירה של דוידוף דומיניקנה רובוסטו שלא השתגעתי להזכיר את שמה של מדינה בסיגר שלא היה פורה או טבק מהמדינה הזאת. השבוע, רשימת 5 המובילים מתמקדת בכמה פוריס באיכות גבוהה, סיגרים שמשתמשים בטבק ממדינה אחת.

למרות שפרדומו משתמש בטבק ניקרגואני לסיגרים שלו ובאריזה ניקרגואה לסיגריות שלו 2, הוא אינו חקלאי טבק. יש חוות צמחים, ושם הם שותלים את הסיגרים שלהם, מילוי הטבק, הקלסר והאריזה.

הוגן לומר שבתחילת האמברגו

חקלאי טבק קובנים רבים נמלטו מקובה בחיפוש אחר אדמות חדשות ופרודוקטיביות יותר ומצאו שמדינות ברחבי העולם מייבאות סיגרים ניקרגואיים. שמועות נפוצו שקובה השתמשה באריזות ניקרגואה בסיגריה. מה שנותר אפשר למדינות אחרות "לתעשיות הטבק לפרוח ולשפר את טכנולוגיית ייצור הסיגרים.

תערובת של תבלינים אגוזים, עץ ועור מעניקים לסיגר הטאטוג'ה המלא של פיט ג'ונסון את טעמו הייחודי ומגיע לו מקום ברשימה של הסיגרים הטובים ביותר בניקרגואה.