תפריט סגור

הדברת פשפש המיטה

 

הדברת פשפש המיטה 

קסם הדברות פועלים לייבוש השלד החיצוני של פשפש המיטה ולעתים קרובות משמשים אותם לאורך לוחות הבסיס של חדרים נגועים. ניתן להשתמש בכיסויים גם כדי לשמור על פשפשים בתוך מזרונים כאשר לא ניתן לזרוק אותם או כאשר שיטות בקרה כגון אידוי או מריחת קוטלי חרקים אינן זמינות או רצויות. ניתן לקפל את הלוחות הדביקים ולאחר מכן ללפף אותם סביב רגלי מיטות או רהיטים אחרים כדי למנוע מחרקים להגיע ליעדם.

חומרים אלו יכולים לספק שליטה ארוכת טווח בתוכנית מקיפה אם הם ממוקמים באזורים שקשה להגיע אליהם כמו מתחת לקרשים עוקפים או בחללים בקיר שאינם נרטבים.

טיפול לא כימי. ניתן להשתמש בשיטות בקרה שונות שאינן כימיות כדי להילחם בפשפש המיטה. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם פשפש המיטה בבית היא על ידי מומחה הדברה (PMP) המשתמש בשילוב של אמצעים כימיים וטיפול בחום.

מציאת הדברה מקצועית יכולה להיפטר ביעילות מזיהום של פשפש המיטה. מצבים אלו מצריכים בדרך כלל מאמץ מתואם של הדברת פשפש המיטה עם מעורבות של חברת הדברה.

לפשפש המיטה אין קנים כמו נמלים או דבורים

אבל הם נוטים לחיות בקבוצות במקלטים. יש להם קוטלי חרקים שיכולים להרוג חרקים שבאים איתם במגע, ולהישאר ברהיטים ובסדקים כדי להרוג פשפשים לאורך זמן. יש להם ציוד מיוחד שיכול לחמם את החדר לטמפרטורה שבין 135 ל-145 מעלות פרנהייט, וזה מספיק כדי להרוג פשפשים.

טיפול זה מבוצע רק על ידי מומחה הדברה על מנת להבטיח שחפצים וחדרים נגועים מגיעים לטמפרטורה הנדרשת להדברה יעילה

טרמיניקס תתאים את הטיפול לצרכיך כדי להיפטר מפשפש המיטה במהירות ובבטחה בחדר או באזור נגועים. אם אתה מפתח זיהום בעור כתוצאה משריטת עקיצות פשפש המיטה שלך, הרופא שלך עשוי לרשום אנטיביוטיקה.

לאחר טיפול בסימפטומים, יש לחסל את הזיהום הבסיסי. זה יכול להיות קשה מכיוון שפשפשי המיטה מסתתרים היטב ויכולים לשרוד חודשים ללא מזון. קוטלי חרקים זמינים בדרך כלל אינם יעילים או אינם מסוגלים לחדור למקלטי חרקים.

מדבירים יכולים להתחיל בשיטות לא כימיות ואז להשתמש בקוטלי חרקים כשהם לא עובדים

היתרון של חברת הדברה טמון בשימוש בכימיקלים ובשיטות טיפול נוספות שאינכם יכולים להשתמש בהן. טיפול עשה זאת בעצמך למרות שניתן למצוא קוטלי חרקים ללא מרשם עם תוויות נגד פשפש המיטה על מדפי החנויות, השימוש בהם בדרך כלל אינו מומלץ. לרוב קוטלי החרקים הנפוצים כיום, כולל מוצרים מקצועיים ומוצרי צריכה המפורסמים למלחמה בפשפש המיטה, יש לכל היותר השפעות מתונות על מזיקים אלו.

IPM היא גישה רגישה לסביבה להדברת מזיקים המבוססת על ידע מזיקים ושילוב של שיטות השכל הישר כגון בדיקה, ניטור, הפחתת עומס, איטום סדקים, שימוש במחסומים, טכניקות לא פולשניות. כימיקלים ושימוש מושכל וזהיר בחומרי הדברה לפי הצורך.

השתמש בספינת הקיטור על מזרונים, ספות ומקומות אחרים שבהם פשפשי מיטה מתחבאים. אספו ספרים, מגזינים, בגדים וכל השאר על הרצפה ומתחת למיטה.

 

הוא משמש לטיפול בסדקים וחריצים בכל לוחות העוקפות, טיח רופף, מאחורי ציורים ומראות, טיח, מתחת לרצפות ושטיחים, ארונות, מדפים, וילונות, רהיטים ומסגרות בהן יכולים להסתתר פשפשי מיטה. יש למרוח שאריות של קוטלי חרקים נוזלים, אירוסול או אבקה כגון Spectre 2 SC, CrossFire Bed Bug Concentrate, Temprid FX, D-Fense NXT, Cimexa Dust, Crossfire Aerosol, Bedlam Plus Aerosol ו-Phantom Aerosol.

כמו רוב מוצרי פשפש המיטה, ספריי זה הוא היעיל ביותר בשילוב עם ניקוי יסודי ואפשרויות טיפול מרובות. במחקר של אוניברסיטת רוטגרס, EcoRaider (TM) ופטרול פשפש המיטה (TM) קיבלו ציון גבוה יותר מאשר תרסיסים אחרים ללא מרשם. במידה מסוימת.

במקום להשתמש רק בטיפול כימי הדורש טיפולים מרובים

הרבה חומרי הדברה והכנה קפדנית של הלקוח, אנו ממליצים על טיפול בחום של Steves. בשנדל שירותי הדברה, היינו מהראשונים בשוק שלנו להציע טיפול בחום לפשפש המיטה ונקטנו בגישה חדשנית זו להתמודדות עם נגיעות הן בבתים והן בעסקים. Steves הדברה מציעה בגאווה הדברה מלאה של פשפש המיטה באמצעות טכנולוגיית טיפול בחום. אנו מציעים טיפולים תרמיים וכימיים וכן כיסויי מזרון מגן.

מנקי קיטור ניידים ומכשירי קיטור אחרים יכולים להרוג פשפשים בכל שלבי החיים, כך שניתן להשתמש בהם גם לניקוי מזרונים ורהיטים.