תפריט סגור

כך תבחרו נכון חברה להשכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים

בד בגד הים התחרה האלגנטי שלנו עמיד למים ב 100% ומעוצב כך שיהיה חסון מספיק בכדי להבטיח שהיום המיוחד שלך לא ייפגע מהאלמנטים. האוהלים הפרקטיים שלנו אינם מאפשרים הכנסות, אלא מאפשרים כיסוי של טרסות, דפנות בתים, שבילי כניסה ואזורים בהם ניתן להשיג ספרינקלרים. אוהלים בחודשי החורף היפים חייבים להישמר בטמפרטורה מסוימת.

השכרת אוהלי קברט עומדת בשמה ומציעה מגוון רחב של סוגי אוהלים

אלה כוללים אוהלים תאומים, מרקיזות, אוהלי צינורות תאומים, אוהלי המאה, אוהלי בראשית ואוהלי מוט מסורתיים. אוהלים צלולים מתחילים ב -250 דולר ועולים 800 דולר לאותו גודל ואילו אוהלים בעלי שיא גבוה נעים בין 125 דולר ל -10 רגל x 10 רגל ל -550 דולר לאופציות של 20 רגל x 40 רגל.

אוהלי הכיסוי הלבנים הם מבנים עצמאיים שניתן להקים על מדשאות

מרצפות בטון או אספלט. מוטות האלומיניום נראים על הגג הפנימי של האוהל, אך הוא מכוסה על ידי אחד ממכנסי האוהלים האלגנטיים שלנו. לאוהלי המסגרת רגלי מוט לאורך ההיקף, ולא באמצע, כך שניתן להשתמש במרחב המלא.

הגג הצלול של האוהל מאפשר אור טבעי ונוף אלגנטי של השמיים והוא מושלם לאירועי אביב וסתיו בהם הסביבה נעימה אסתטית

אוהלי עמודים לבנים הם סגנון האוהלים הנפוץ ביותר בתעשייה ובחירה תקציבית נחמדה לאירועים בהם פורמליות ועליון לבן הם חובה. הם מכילים את המוט המרכזי בוויניל ותקרת האוהל הלבן עוברת קו גג ישר.

אוהל החופה עשה זאת בעצמך

הוא אוהל מוט קל יותר ללא מוט / ים מרכזי. האוהל השקוף נועד לעמוד במהירויות רוח גבוהות יותר ורחב יותר מאוהל קל משקל אופייני. מסגרת האוהל אינה המוט האמצעי, אלא מותקנת סביב פיגום אלומיניום ונתמכת על ידי גג בד.

אוהלי מסגרות הם מצרך עיקרי בענף האוהלים ומציעים מרחב פתוח וללא הפרעה לאירועים הקטנים, הבינוניים והגדולים שלכם. לאוהל מסגרת שלד של מסגרות אלומיניום עם מחברי פלדה לתמיכה בתקרת האוהל.

נסה שני אוהלי תרמיל של שני אנשים לפני שאתה יוצא לדרך או קמפינג ברכב

מכיוון שמשקל וגודל האוהל יכולים להוות בעיה. אל תצפו להרבה יותר מקום, אך תוכלו להעריך את היכולת של קו התרמילים באמצעות אוהל תרמיל ל -3 אנשים המיועד ל -2.5 אנשים. אתה יכול גם להשתמש במחשבון גודל אוהל כדי לקבל מושג על הגודל.

אנו מציעים התייעצויות באתר בחינם אם יש לך שאלות לגבי גודל האוהל המתאים לאירוע שלך

השתמש במחשבון גודל האוהלים המעשי שלנו כדי לתעד את התוצאות שלך מהתייעצות שלך עם מתכנן המסיבות שלנו. אם אתם מארגנים אירוע גדול בבית או במקום אחר, אנא צרו קשר עם r / party _ tent _ השכרות בנושא.

DBO EVENTS מספקת השכרת אוהלים באיכות גבוהה כבר למעלה מ15 שנה. אנו מצפים להזדמנות לעזור להפוך את האירוע המיוחד הבא שלכם לבלתי נשכח עוד יותר. DBO הוא השותף שלך להשכרת אוהלים ומסיבות בלונג איילנד.

השכרת אוהלי מפלגות אמריקאיות מחזיקה ביותר מ -30 שנות ניסיון בסיוע ללקוחותינו בתכנון

אספקה והקמה של אוהלים וציוד להשכרת אירועים. DBO השכרת אוהלים ידועה בשירות הלקוחות המותאם אישית שלה ובציוד נקי ומטופח מאז הקמתה.

בין אם אתם מארחים ברביקיו בחצר האחורית או מארגנים פסטיבל גדול

DBO מחויבת להמציא האירוע שלך. החל מהשכרת ציוד לאירועים קטנים ובלתי פורמליים ועד לאירועים גדולים ומורכבים, השכרת אוהלי קולומביה מציעה הכל ממקור יחיד בכדי להפוך את התיאום של האירוע שלכם לפשוט ככל האפשר, בין אם מדובר בהשכרת אירועים, השכרת אירועים, השכרת חתונה, השכרת חתונה או השכרת חברות. . אוהלים ובמות קברט הם מרכז העולם של ספקים המתמחים בפלטפורמות, במות, שולחנות, כסאות, תנורים, רצפות אירועים, תאורה וחלוקת חשמל.

אנו שוכרים אוהלים באיכות גבוהה ותרמילי קמפינג באמצעות תכנית המשלוח הפופולרית הארצית שלנו

איסוף מקומי וחנות קמעונאית בטמפה, אריזונה. לדוגמא, יש לנו אוהלים משפחתיים למסיבות גדולות, אוהלים קלים למשטחים מודעים למשקל ואונקיות ולכל אחד לשנינו. יש לנו אוהלים עם קירות צדדיים, הזמינים בחלונות קתדרלה וברשת שקופה.

תכנון מסיבה יכול להיראות מרתיע

ללא קשר לגודל רשימת האורחים. מציאת חברת השכרת צד שתיתן לכם את המחיר הטוב ביותר עבור כספכם יכולה להיות תהליך מעייף. אל תבזבז זמן בניסיון למצוא את הפריטים שאתה זקוק לספקים שונים, הקל על עצמך באמצעות השכרת הנוחות שלנו למסיבות.

DBO הופך את מציאת אוהל החתונות לחלק הקל ביותר בחתונה שלך על ידי הצעת כל מה שאתה צריך במיקום נוח. שירות לקוחות הוא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו תמיד מחפשים לעזור לך לתכנן את היום הגדול שלך.

DBO EVENTS הינה חברה בבעלות משפחתית

אנו משרתים אתכל לקוחותינו בישראל ונמצאים בשנה ה15 לפעילותנו. הוספנו לחנות שלנו סככה וחלון ראווה חדש, אוהלי בד, כיסאות מתקפלים מהגוני ועוד כמה פריטים.