תפריט סגור

כרטיס קול מקצועי לאולפני הקלטות

הקלטה והפקה של סאונד באיכות גבוהה באולפן ביתי דורשת השקעה כספית נאותה. אם ברצונך להקים אולפן הקלטות ביתי, עליך להצטייד בכרטיסי הקול החיצוניים הטובים ביותר כדי להקליט את הסאונד קרוב ככל האפשר לסאונד. בין אם אתה מפיק מוזיקה אלקטרונית גרידא או מלחין שצריכים להקליט כלים חיים כל הזמן, תזדקק לכרטיס קול יציב ופונקציונלי.

בחזרה ליסודות

ממשקי האודיו הטובים ביותר מאפשרים לך לקבל סאונד באיכות גבוהה מהמחשב שלך ומחוצה לו, כמו גם לחבר כלי אולפן וציוד חשובים אחרים במהלך ההקלטות שלך. ממשקי אודיו מספקים המרת אודיו דיגיטלית חלקה, המאפשרת לכל יצרן להשיג איכות צליל מעולה בהשוואה לכרטיסי קול פנימיים.

למגברים יש כניסות משולבות המאפשרות להקליט גם סאונד ברמת המיקרופון וגם ברמת הכלי

למכשיר ארבע כניסות אנלוגיות; שניים מתוכננים לספק קדם מגברים של מיקרופון בצלילים טבעיים, והשניים האחרים הם כניסות כלי נגינה חדישות המסוגלות ללכוד אפילו את צלילי הגיטרה התובעניים ביותר.

בנוסף

הדור השלישי של Focusrite Scarlett 2i2 תומך באוטובוס USB, ניתן לחבר כניסת מיקרופון, קו ומכשיר בו-זמנית, תומך בהקלטה של 2 ערוצים, עם צג ויציאת אוזניות ניתנים לשליטה עצמאית. אם אתה צריך יותר I/O, בדוק את הדור השלישי של Focusrites Scarlett 4i4, שהוא ממשק שמע USB-C שיכול לספק לך קלט ופלט כפולים, וגם איכות הסאונד מעולה. אם אתה רוצה ממשק שמע נהדר אבל בתקציב מצומצם, אתה לא יכול להשתבש עם Audient iD4 MkII. זהו התקן USB 2 in/2 out שנראה, נשמע ומרגיש נהדר.

זהו אחד מכרטיסי הקול האידיאליים ליצירת מוזיקה מכיוון שאתה יכול להשתמש בו כדי להקליט רצועות אודיו בדרכים, באולפן או בבית. העלות הנמוכה של ממשק השמע הזה הופכת אותו למתאים למפיקי מוזיקה בתקציבים שונים.

Universal Audio Apollo Twin MKII SOLO ($599) מומלץ לאמני סולו UA הפכה לאחת מיצרניות הממשקים הנחשקות ביותר בתעשיית האודיו. UA Apollo Twin MKII SOLO הוא ממשק קטן, המהווה בחירה מצוינת עבורך להיכנס לעולם UA.

אם זה לא מספיק

כדי לשכנע אותך, הוא מצויד בשני מיקרופונים Focusrite ומגברי קדם מכשירים עם כניסות משולבות לפאנל הקדמי. כרטיס קול זה מאפשר להקליט ארבעה מקורות מונו או אפילו שני מקורות סטריאו, כגון תופים או סינתיסייזרים. כרטיס קול חיצוני יכול גם להוסיף יציאת שמע למחשב שלך, המאפשר לך לחבר ולהפעיל מיקרופון באיכות אולפן. המונח כרטיס קול מתייחס לציוד שמע פנימי וחיצוני המשמש מוזיקאים מקצועיים ומוזיקאים במשרה חלקית כדי להקליט מצגות ומנגינות רדיו.

בעוד שהסאונד של ההקלטות שלך תלוי רבות באיכות האותות שלך

הצליל ייפגע ללא ציוד העיבוד הנכון. הקלטה באמצעות מנהל התקן האודיו המוגדר כברירת מחדל במחשב שלך עלולה לגרום לרעש מוגזם ולאיכות קול או מכשיר ירודה. בעוד שמנהל התקן השמע המובנה בלוח האם יכול לאפשר לך לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה, הוא אינו יכול לספק את העיבוד הדרוש לך לשמע באיכות מקצועית. לקבלת האיכות הטובה ביותר, אתה צריך את רזולוציית השמע המקסימלית, פשוטה מספיק.

לעיבוד אודיו באיכות גבוהה

כרטיסי קול יעבדו רצועות אודיו (תוכנת המרה), יפחיתו את זמן עיבוד השמע וישפרו את איכות השמע. ה-M-Audio M-Track 8 מציע רזולוציית שמע של כ-24 סיביות / 96 קילו-הרץ ומארז מתכת חזק המושלם עבור הקלטת האולפן שלך והקלטת מוזיקה בדרכים. הוא כולל גם רזולוציית 24-bit ו-192kHz לאיכות צליל מקצועית. הוא גם מספק קצב דגימה של 96 קילוהרץ והקלטה של 24 סיביות, מה שמעניק ליצרן את איכות ההקלטה הטובה ביותר.

זה מאפשר לך להקליט כלים כמו גיטרות

בס, קלידים ושירה בבית או באולפן. זה עוזר לעבד קלט ופלט אודיו, לחבר את הלהקה או התקליטן לעולם התוכנה, ולספק ניטור אולפן באיכות מקצועית וסאונד איכותי להופעות חיות. מבחינת ביצועים ואיכות סאונד, כולם מספקים מוזיקה ברמה מקצועית, אותה ניתן לשדר בשידור חי, להקליט או להשתמש בו כדי לשפר את הפקת המוזיקה. בחירת כרטיס קול תלויה בעיקר בשאלה האם אתם מקליטים עם כלים מקוריים באולפן או מקדישים יותר אנרגיה להפקת מוזיקה דיגיטלית.

עם Native Instruments Komplete Audio 6 Mk2

אפילו טירון הקלטת מוזיקה יכול ליצור ולשפר הקלטות בצורה נגישה ומקצועית. הכל בערכה מוכן עבורך – אינך צריך לדאוג לגבי בחירת האביזרים הנכונים המתאימים באופן מושלם לכרטיס הקול המקצועי שלך להקלטת אולפן.
על מנת לבדוק עוד מידע על ציוד לאולפני הקלטות וכרטיס קול מקצועי לאולפני הקלטות עליך לגשת לאתר audiovideo.co.il

הערכה כוללת תוכנת הקלטות והפקה של Studio One Artist

כמו גם אוזניות אולפן HD7 ומיקרופונים של קונדנסר M7 M7 להשגת תגובה חלקה ולאפשר לך להקליט צלילים טבעיים וברורים. בסך הכל, פנינת ממשק האודיו, עם כרטיס קול מקצועי להקלטת אולפן. אני רוצה לומר שהקלטה מתאימה לכל מפיק או מהנדס סאונד. ממשק האודיו הוא ללא ספק אחד מכרטיסי הקול הטובים ביותר להקלטת מוזיקת אולפן.

אתה יכול לערוך ראיונות

להקליט צלילי סביבה, או לקלוט רעש שתוכל להאזין לו מאוחר יותר מבלי לדאוג לאיכות. גם אם אין לך את המיקרופון הטוב ביותר להקלטה ביתית, אתה יכול להפוך את האולפן המאולתר הקטן שלך למשהו מקצועי באמת. קניית מיקרופון באיכות גבוהה יותר תהיה גם אפשרות טובה יותר אם אתה מתכוון להקליט סאונד באיכות מקצועית, במיוחד אם נדרשת מיומנות ווקאלית כלשהי כדי להקליט. אם אתה מוצא את זה מאוד שימושי, כמו היכולת להזרים אודיו באינטרנט או להשתמש בהקלטת מונו, אתה יכול לבחור דגם ספציפי ולהפיק ממנו את המרב.

כפי שצוין קודם לכן

יש המון דגמי סקרלט אחרים עם מידע מפורט – תמורת דולרים בודדים בלבד, אתה יכול לבדוק את חבילת השמע של Scarlett Studio (עם מיקרופון, אוזניות ומחברים, שיוצרו במקור בסטודיו שלנו) להנחות). PreSonus AudioBox נחשבת לעוד אפשרות ממשק אודיו הטובה ביותר, אם אתה רוצה פתרון פשוט וגם צריך תוכנה והגדרות (זה מגיע עם תחנת העבודה השמע הדיגיטלית Studio One שלהם, זו לא בהכרח מכה. קהילת תוכנה, אבל אם אתה צריך משהו פשוט ואין לך DAW, אתה יכול לעשות את העבודה שלך). האוזניות המצורפות מיועדות להקלטת אולפן, ומספקות צליל ברור ללא שיפור בס מוגזם.

כל כלי התוכנה שאתה צריך

כדי להתחיל כבר קיימים בדור השלישי של Focusrite Scarlett 2i2. אתה מקבל גם שתי תחנות עבודה דיגיטליות מלאות: Pro Tools Focusrite Creative Pack ו-Ableton Live Lite. ה-Focusrite Scarlett 6i6 2nd Gen הוא כרטיס קול מרשים לתקציב המציע ביצועים סולידיים, בחירת I/O מחושבת היטב ותוכנה מצוינת כדי להתחיל, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור קבוצות קטנות ואולפני פרויקטים. ה-Focusrite Scarlett 2i2 (דור שני) מדורג במקום השני בין כרטיסי הקול הטובים ביותר להפקה מוזיקלית, אידיאלי לאולפנים ביתיים וגם לאולפנים למחצה.