תפריט סגור

מדביר מקצועי לחרקים

מבקרי ההדברה הטובים ביותר בתעשייה הם טרמיניקס ואורקין אפטיב. אורקין, שהוקם על ידי אוטו אורקין בן ה -14 בוולנוטפורט, פילדלפיה בשנת 1901, החל למכור קוטלי מכרסמים כעסק מדלת לדלת, אך התפתח מאז לטיפול ביתי לכל סוגי המזיקים. אנשי הדברה (PMP) הינם מוסמכים מוסמכים בעלי הכשרה וידע לטיפול בבעיות מזיקים.

חברת הדברת מזיקים תבדוק את ביתך

תפתח תוכנית טיפול לטיפול בנגיעות, תעזור להגן עליך מפני נגיעות עתידיות ותעקוב אחר ביתך. על חברה להיות בעלת מכשיר הדברה מסחרי מוסמך ומורשה אחד בקטגוריית השירות הרלוונטית. סוכנויות ממשלתיות אינן תומכות בשירותי חברות אלה עבור מוצרי הדברה מסוימים.

חברות ההדברה משתמשות בציוד ומוצרי הדברה מתקדמים ביותר ומציעים המלצות

כדי להפוך את הבית שלך לאטרקטיבי פחות למזיקים. באמצעות המוצרים המקצועיים המומלצים ושירותי ההדברה המסחריים תוכלו להיפטר ממזיקים ומכרסמים בחיסכון של עד 70%. בין אם אתם זקוקים להדברה חד פעמית או להדברה רבעונית, הצוות שלנו יכול להתאים אישית תוכנית העונה על הצרכים הייחודיים של הנכס שלכם.

אם אתה מזהה חיפושית אחת

כגון מעיל צהוב מעופף או נמלה, אינך צריך להביא לביתך חברת הדברה מקצועית. עם זאת, אם אתה מגלה טרמיטים, פשפשים או חרקים אחרים שעלולים לפגוע במשפחתך או בביתך, ייתכן שיהיה צורך להזמין מדביר. חברות הדברת מזיקים יבדקו את ביתכם ויתכננו תכנית טיפול בהתאמה אישית ולאחר מכן יחזרו לעקוב אחר המצב.

אם מתרחשת בביתך נגע מסוג כלשהו

עליך לפנות למדביר מקצועי המסוגל לזהות את המזיק ולחסל אותו בזמן הקצר ביותר האפשרי. שלא לדבר על הנזק האפשרי שהמזיק יכול לגרום לביתכם. אם אתם מקווים להדברה, תוכלו להירשם לביקורים קבועים של קבלן מקצועי.
למידע נוסף על מדביר מקצועי לחרקים עליך לבקר ב- kesem-hadbarot.co.il

בחר חברה המתמחה בסוג המזיקים שמדאיגים אותך. ככל שהמזיק פולש לביתכם וככל שתאפשרו לו להשתיל זמן רב יותר, כך יהיה קשה יותר להיפטר ממנו. כאשר רוב האנשים מגלים בעיה של מזיקים, הם רוצים לחסל אותה באופן מיידי.

חברות הדברה גדולות ומוכרות מכירות חרקים נפוצים יותר כמו נמלים

ג'וקים ויתושים, בעוד שחברות מיוחדות מתמודדות עם בעיות כמו פשפשי מיטה נדירים ועקרבים אזוריים. כדי להיפטר ממזיקים, יש להשתמש בכימיקלים קשים, וחברות משתמשות במוצרים בעלי רעילות משתנה כדי לעצור את ההדבקה. למעשה, חלק מהחברות מתמקדות במודעות סביבתית על ידי אי שימוש בכימיקלים ושיטות טבעיות להיפטר מהמזיק.

בנוסף לשימוש פחות בכימיקלים

חברות הדברה נוטות לספק מידע על השיטות היעילות ביותר לסילוק מזיקים מסוימים. בעוד המדבירים מסתמכים על חומרי הדברה בכדי לחסל מזיקים לא רצויים, ייתכן שיהיה צורך בשימוש בכימיקלים רעילים. מומחי P-Control מתמקדים מדוע המזיק קיים ומנסים לשנות את התנאים המושכים אותו מלכתחילה. ככל שהכימיקלים הופכים פחות נחוצים, כמה מומחי ניהול P משתמשים במוצרים ידידותיים לסביבה כדי להיפטר ממזיקים.

באופן כללי

שימוש שוטף בחומרי הדברה בבית אינו מספיק טוב להדברה קבועה של מזיקים, במיוחד כאשר שיטות לא כימיות לא מצליחות לשלוט במזיקים. השירותים המסוכמים עם בעלי בתים צריכים לכלול בדיקות סדירות, ואין להשתמש בחומרי הדברה אם יש מזיקים שלא ניתן לשלוט בהם באמצעים אחרים. עיבוד מחדש, למשל, צריך להיות ללא תשלום ולכסות על ידי אחריות השירות של החברה.

עלות שכירת מדביר השכרת מדביר יכולה לעלות בין 100 $ ל 300 $ עבור רוב עבודות הדברת חרקים

זכור כי חברת הדברה יכולה לתת לך הערכה כללית בטלפון, אך היא תצטרך לבצע בדיקת בית על מנת לתת לך הצעת מחיר מדויקת. עבור הדברת חרקים, טיפולים תקופתיים יכולים לעלות בין 300 ל -550 דולר לביקור ראשוני, 150 עד 300 דולר לחודש, 40 עד 70 דולר לחודש, 100 עד 300 דולר לרבעון ו-300 עד 550 דולר לשנה, עלות טיפוסית של 1,500 רגל רבועה. בית.

כיום

מומחים משתמשים בטכניקות הדברה משולבות, כולל שיטות לכידה וסילוק, להדברת מזיקים. Talstar Pro, קוטל חרקים רב תכליתי הנלחם ב -75 מזיקים שונים, פופולרי בקרב אנשי מקצוע. לבעיות מתמשכות, ייתכן שתזדקק ליישומים רבעוניים או שנתיים, כולל למזיקים כגון נמלים וטרמיטים.

אם בעיית ה- P לא נפתרה

אורקין תחזיר את תשלום השירות האחרון שלך ואתה תישאר לקוח. טרמיניקס מציעה שירות לקוחות מקוון פשוט עם פונקציית צ'אט יעילה בזמן אמת והיא חברת P-Control הזולה ביותר. חברות אלה בוחנות חרקים, לומדות כיצד להשתמש במלכודות כדי למשוך ולהרוג פשפשים, ושיטות מניעה טבעיות שונות שמשפחות יכולות לנקוט בכדי להבטיח שפשפשים לא יפגעו שוב בבתיהם.

בעלי בתים

דיירים ובעלים רבים בארה"ב שולטים במזיקים ביתיים באמצעות שילוב של אמצעי מניעה, כולל היגיינה נאותה ושיטות תחזוקה טובות. ניתן לטפל בבעיות מזיקים באופן המרחיק אותן מהבתים שלנו ומגן על הסביבה סביבן ועל הטבע. אתה יכול לנסות P-Control בעצמך, אבל אם אתה צריך להתמודד עם זן פולשני שהשתלט על הבית שלך ואין לך זמן לנסות תרופות ביתיות או ללמוד הרבה מכל סיבה שהיא, עליך להזמין הדברה מקצועית. קבלן שיבצע הדברת בית או עסק.