תפריט סגור

מדוע רומא היא העיר הבירה הכי מיוחדת באירופה?

זו אחת הערים היפות באירופה ולא ייאמן שהיא זכתה בתואר שלה משנה לשנה כאחת הערים המתויירות בעולם. מרכז העיר יפה להסתובב בו וכדאי להשקיע בו לפחות כמה ימים.

הבירה האיטלקית רומא מלאה בחורבות עתיקות

אתרים היסטוריים ומראות מדהימים – וזה אחד המקומות היפים באיטליה. זהו גם ביתם של אחד משבעת הפלאים החדשים בעולם, הקולוסיאום, מה שהופך אותו לחובה לראות בכל רשימת דלי נסיעה. בירת אוסטריה הייתה בירת המלוכה האוסטרו-הונגרית ומילאה מאז תפקיד חשוב בעולם האירופי.

בירת אוסטריה מכונה לעתים קרובות עיר המוזיקה בזכות תושביה המפורסמים בעולם כמו מוצרט

בטהובן וזיגמונד פרויד. וינה מלאה בארמונות מלכותיים, כנסיות, פארקים יפהפיים וגנים ויש בה אווירה מלכותית. אתה יכול לראות חלק גדול מהעיר בסוף שבוע, אבל קל לבלות שבוע בווינה.

בירת חבל טוסקנה האיטלקי נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. אחרי כמה ביקורים בשנה, אני חייב לומר שאני מסכים. אף עיר לא יפה כמו בודפשט, ועם כל הפלאות שלה, היא הפכה למוקד חם למטיילים שמסתובבים ברחבי אירופה.

הבירה

היא גם אחת הערים השמשות ביותר באירופה, עם 2,544 שעות שמש בשנה. הודות למיקומה במרכז אלבניה ותשתית התחבורה המודרנית שלה, היא המרכז הכלכלי, הפיננסי, הפוליטי והמסחרי של המדינה. עם 286,009 תושבים, 1,285 קמ"ר היא העיר הגדולה ביותר במדינה והעירייה הצפופה ביותר.

האוכלוסייה העירונית מונה 1.9 מיליון והאזור העירוני מונה 2.6 מיליון תושבים

רומא מושכת אליה 6.8 מיליון תיירים מדי שנה מגרמניה, ארה"ב, איטליה ורוסיה. עם 2 מיליון תושבים, מינסק היא העיר המאוכלסת ביותר באירופה עם 2.65 מיליון תושבים בשכונות העיר.

רומא הגדילה את אוכלוסייתה בין השנים 2002 ל -2007 ב -65.4% בחמש שנים

בעוד איטליה כולה צמחה ב -35.6%. האזור העירוני של רומא, החורג מגבולות העיר, מונה 3.9 מיליון תושבים. באמצע שנת 2010 275,440,440 תושבים התגוררו בעיר עצמה ו -4.2 מיליון באזור המטרופולין של רומא, שזוהה על ידי העיר כמטרופולין מינהלי עם צפיפות אוכלוסייה של 800 תושבים לקמ"ר, המשתרע על יותר מ -5,000 קמ"ר.

העיר

היא העיר השלישית באוכלוסיית האיחוד האירופי מבחינת מספר התושבים בתחומי העיר. עם 286,009 תושבים מעל 1,285 קמ"ר, רומא היא העירייה המאוכלסת ביותר באיטליה. מרכז העיר הוא עיר המטרופולין רומא, עם אוכלוסייה של 43,557,525, מה שהופך אותה למטרופולין המאוכלס ביותר במדינה.

רומא

היא בירת איטליה, במחוז רומא ובאזור לאציו. מרכז העיר ממוקם 24 ק"מ מהים הטירני והאזור העירוני משתרע עד לחופי הרובע הדרום-מערבי של אוסטיה, שנמצא גם שם. עיריית רומא משתרעת על שטח כולל של 1,285 קמ"ר, כולל שטחים ירוקים רבים.

רומא עם 2.9 מיליון תושבים המשתרעים על פני 12,853 קמ"ר

היא העירייה הגדולה והמאוכלסת ביותר במדינה והעיר המאוכלסת ביותר באיחוד האירופי מבחינת אוכלוסייה בתחומי העיר. האזור העירוני של רומא חורג מגבולות העיר המנהלית ומונה 3.8 מיליון תושבים.

רומא)

היא עיר היסטורית ובירת מחוז רומא פרובינקיה באזור לאציו באיטליה. הוא ממוקם בחלקו המרכזי והמערבי של חצי האי האיטלקי, בין לאציו לאציו, על גדות הטיבר. רומא ממוקמת בחלקו המרכזי של חצי האי האיטלקי על טיבר, כ- 24 ק"מ מהים הטירני.

שטחה של העיר

הוא 1,285 קמ"ר, ואילו מחוז רומא משתרע על 5,352 קמ"ר. עיר הוותיקן היא המדינה הקטנה ביותר בעולם, עם גבולות ארבע עצמאיים בלבד והיא הדוגמה הנוכחית היחידה לעיר כפרית, ולכן היא מוגדרת כבירת שתי מדינות. בירת מלטה, ולטה, היא הבירה הקטנה ביותר של האיחוד האירופי והבירה השנייה בדרומית ביותר.

ולטה

הבירה הקטנה ביותר של האיחוד האירופי והבירה השנייה בדרום הדרום, היא ביתם של 5,827 (נכון לינואר 2019) ומשתרעת על פני 0.61 קמ"ר. הוא ממוקם בחלקו המרכזי והמערבי של חצי האי האיטלקי לאציו (לאציו) על גדות הטיבר. ולטה נקראה על שם ז'אן פריזוט דה ולט, שהגן על מלטה במהלך המצור הגדול על מלטה נגד פלישה עות'מאנית. מעבר לאטרקציות הברורות, ישנם פרטים קטנים רבים שהופכים את העיר המאוכלסת ביותר בטוסקנה למועדפת על קוראי התארים. המשיבים שיבחו את האווירה הרומנטית, הרחובות הנעימים ברגל, התחבורה הציבורית המצוינת, הגנים הנסתרים, הכיכרות המוארות, האנשים שצפו, עשו קניות, אכלו גלידה, ה- Bistecca alla Fiorentina ושלל טיולים באזור הכפרי שמסביב. אי אפשר לפענח את סודות רומא במסע.

וינה היא בירתם וביתם של ההבסבורגים, אחד מבתי המלוכה החזקים והעשירים ביותר בתולדות אירופה. וינה מדורגת בעשירייה הראשונה שלנו והיא בירה בריאה ונטולת פשע עם מחירים סבירים ואטרקציות מרחיקות לכת.

זו עיר ספורטיבית בה נמצאים קריקט ברמה עולמית, טניס, כדורגל וכדורגל. פולין בנתה את עצמה מחדש והפכה לעיר יפהפייה מלאה בפארקים ולעיר עתיקה מקסימה. עם עבודתו וזיהומה, היא הפכה לאחת מבירות אירופה הטובות ביותר.

אבל זה כלום לעומת מה שטאפ טאפאס ולחימת שוורים, אמנות ותשוקה, מחזיקה בין 20 הבירות הטובות באירופה: הן דמויות פשע, ובעיית הפשע הגדולה ביותר בעיר היא סחר בסמים. . מה שאומר שרומא תצא מהרשימה עוד כמה שנים.