תפריט סגור

מה יש לעשות במיאמי ביץ'?

הקדמה: למה מיאמי ביץ'?

מיאמי ביץ' הוא יעד תיירותי עם כשרון בינלאומי. בעיר יש את השילוב המושלם של תרבות, אוכל ובידור כדי להפוך אותה למקום נופש מוביל. מיאמי ביץ' עשירה באמנות, תרבות והיסטוריה. זה היה ביתם של אנשים בולטים רבים כמו מרילין מונרו ומדונה.

החוף הוא אחד המאפיינים הטובים ביותר של מיאמי ביץ'. הוא מציע אווירה מרגיעה המושלמת למי שמחפש זמן מה מחוץ לעבודה או מבית הספר. החוף מספק גם שפע של הזדמנויות לבילוי כגון שחייה, כדורעף, רכיבה על אופניים וגלישה. הזמינות של פעילויות אלו הופכת את מיאמי ביץ' למקום אידיאלי עבור מבקרים שמחפשים משהו לעשות בחופשה שלהם מלבד לשבת סביב המלון כל היום!

מיאמי ביץ' הוא יעד תיירותי פופולרי והפופולריות שלו היא לא רק בגלל החוף. לעיר יש כל כך הרבה דברים להציע לתיירים, כולל גלריות אמנות, מסעדות, מועדוני לילה ומלונות.

למיאמי ביץ' יש הרבה אטרקציות טבעיות כמו הפארק הלאומי אוורגליידס והמקלט הימי הלאומי של פלורידה קיז. בפארקים הללו יש חיות בר מגוונות שניתן לצפות בהן מנקודות מבט שונות: מהיבשה או בסירה.

במיאמי ביץ' יש גם מגוון מוזיאונים שכדאי לבקר בהם. דוגמה אחת היא מוזיאון פרוסט לאמנות שמכיל אוסף מרשים של יצירות אמנות מתקופות שונות.

הקדמה: מה זה מיאמי ביץ'?

מיאמי ביץ' היא עיר נופש על חוף הים במחוז מיאמי-דייד, פלורידה.
למידע נוסף בנושא של דיסני וורלד מומלץ לבקר באתר disneyworld.co.il

העיר ממוקמת על אי מחסום לאורך האוקיינוס האטלנטי. העיר זכתה לכינוי "ונציה של אמריקה" ו"אי הקוני של הדרום".

מיאמי ביץ' הוא יעד נופש בינלאומי מרכזי, המפורסם בארכיטקטורת הארט דקו שלו ובחופי החול הלבנים הארוכים שלו. הוא ידוע גם בזכות חיי הלילה וסצנת המסיבות שלו.

מיאמי ביץ' היא עיר נופש על חוף הים במדינת פלורידה בארה"ב. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בפלורידה, ומושך אליו יותר מ-16 מיליון מבקרים מדי שנה.

מיאמי ביץ' הוא מרכז תרבות מרכזי ונודע בארכיטקטורת הארט דקו שלו ובחיי הלילה שלו, עם מועדונים הפתוחים 24 שעות ביממה ואפשרויות בילוי אחרות כמו מוזיקה חיה, אומנויות הבמה וסעודה. בעיר יש מגוון של מוזיאונים, כולל רובע האדריכלות של מיאמי ביץ' (המכיל כמה מהדוגמאות יוצאות הדופן של אדריכלות ארט דקו בעולם), מוזיאון באס לאמנות (אחד ממוזיאוני האמנות העתיקים ביותר בפלורידה), ה-Wolfsonian-FIU ( מוזיאון המוקדש לעיצוב מודרני), המוזיאון היהודי של פלורידה-FIU (המוזיאון היהודי היחיד על חוף הים של מיאמי

יום 2 – טיול דרך פארק קרנדון

ביום השני לטיולנו למיאמי ביץ', החלטנו לחקור את פארק קרנדון. הפארק הוא מקום מצוין לטיול או ריצה קלה ויש בו מסלולי הליכה רבים.

הפארק הוא גם ביתם של היריד והתערוכות של מחוז מיאמי-דייד, שמתקיים בחודשים נובמבר ודצמבר מדי שנה.

פארק קרנדון הוא יער טרופי בלב מיאמי ביץ'. זהו מקום מושלם לברוח מהעיר וליהנות מהטבע. בפארק יש מסלולי הליכה רבים ואלה מושלמים להליכה, ריצה או רכיבה על אופניים.

מה לעשות במיאמי ביץ'?: יום 2 – טיול דרך פארק קרנדון

היכן ממוקם פארק קרנדון?

איך מגיעים ממיאמי ביץ'?