תפריט סגור

מוצרים ממותגים שיעזרו לשיווק העסק שלכם

לפני שתמשיך לצעדים הטקטיים של אסטרטגיית המיתוג שלך, כמו למשל עיצוב הלוגו שלך, אתה צריך לקחת את הזמן כדי להיות ברור לגבי מי אתה כחברה או מה זהות המותג שלך. מיתוג הוא לא רק על הלוגו: הלוגו אמור לקבוע את הבמה לזהות הארגונית שלך ולהיות הסטנדרט הגרפי המייצג את החברה שלך אך לא הכל; המותג שלך הוא גם חלק ממערכת זהות המותג שלך. המיתוג שלך עוסק בך ובחברה; זה בערכים שלך, במשימה שלך, זה איך אתה מתייחס ללקוחות שלך וזה גם על המראה והתחושה של הנכסים החזותיים שלך.

זה נשמע מובן מאליו

אבל טונות של עסקים קטנים כל כך מרוכזים במי שהם ובאיזה סוג מוצר או שירות שהם רוצים לספק שהם לא מצליחים להבין בדיוק מה הם רוצים למכור עם המוצרים או השירותים שהם יש, והמיתוג שלהם סובל. ככל שתקבל יותר בהירות לגבי מי שאתה ולמה אתה עושה את מה שאתה עושה, כך תוכל לשלב את הזהות במיתוג שלך, וככל שהמותג שלך יבלוט יותר וכתוצאה מכך מושך את תשומת לב הלקוחות. ללא קשר לגודל, בעלי עסקים רבים רוצים ליצור מותג לעסק שלהם. מותג הוא האפקט הקולקטיבי של הרשמים המתמשכים שלקוחות רואים, שומעים וחווים כאשר הם באים במגע עם חברה ומוצריה ושירותיה.

מותג

הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר של נושא פרסום מכיוון שהוא מראה את הייחודיות של מה שבעל מותג יכול להציע לשוק. הצרכנים רואים במותג היבט של המוצר או השירות שהוא משרת, ובכך מייעדים איכויות ומאפיינים אטרקטיביים מסוימים. במאמר זה נעסוק בתהליך המעשי של מיתוג ומה המשמעות של מותגים למשקיעים.

מיתוג מסייע ללקוחות פוטנציאליים לזהות את המוצר או השירות שלך

מבדיל אותך ממתחרים ויוצר אישיות שאיתה יכולים הלקוחות שלך להתחבר. אם שני מוצרים דומים, ואחד מהם קשור למיתוג, כגון מוצר ממותג כללי, אנשים יבחרו במוצר זה על סמך האיכות והמוניטין של המותג ובעליו. מיתוג נכון מוביל למכירות מוצרים גבוהות יותר ולמכירות גבוהות יותר של מוצרים הקשורים לאסוציאציות בין מותג למותג.

במילים אחרות, זה לא רק על המוצרים והשירותים הפיזיים שהחברה שלך מציעה – זה גם על התחושות שהקהל שלך מרגיש כשהוא חושב על העסק שלך – רגשות שעזרת ליצור.

עבודת מותג טובה מסייעת לחברה לשכנע צרכנים פוטנציאליים לקנות את המוצרים והשירותים שלה

חינוך לקוחות פוטנציאליים אודות ערך המותג שלך וכיצד הוא פותר את בעיותיהם יכול להשפיע על החלטת הקנייה שלהם. ניתן לעשות זאת באמצעות קמפיינים של תוכן ושיווק שאינם מיועדים רק להגיע ולהודיע ללקוחות, אלא גם להעביר אותם לאורך משפך המכירות.

בפרט

אתה יכול להשתמש בפריסקופ כדי להציע הדגמה של המוצר שלך, לענות על שאלות במהלך שאלות ותשובות, או לקחת את הלקוחות שלך מאחורי הקלעים כדי להראות להם כיצד לעשות דברים מיוחדים. יחסי ציבור הם דרך נהדרת להגיע ללקוחות חדשים ולעזור לאנשים רבים יותר לגלות את המוצר שלך. עיתונאים מהזרם המרכזי מוצפים בהודעות לעיתונות, פרסומים וסיפורים.

אירועי רשת כגון מסיבות חברות

ירידים ודוגמאות כאלה הם אידיאליים לקידום המודעות למותג. לא רק שהם מאפשרים לך לעזוב את המשרד ולפגוש אנשים אמיתיים, הם גם מציגים בפניך לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, ולומדים עוד על מותגים מתפתחים שונים. ההשתתפות באירועים אלו מתוך כוונה בלעדית למכור שירות פותחת את המוח לפרספקטיבה, מחנכת את עצמה, לומדת סיפורי הצלחה ומתחברת לאנשים ברמה האישית.

אסטרטגיה יעילה של מותג יכולה לתת לך יתרון מכריע בשוק תחרותי ביותר. מיתוג טוב נותן ללקוחות שלך סיבה לדאוג למותג שלך, לחברה שלך ולמוצרים שלך. מיתוג מבהיר לצרכנים שהם יבחרו בכם על פני המתחרים שלכם.

על פי בית הספר למנהל עסקים של הרווארד, כל 30,000 מוצרי הצריכה החדשים משווקים לשוק. אם לא תקדם מוצר, במיוחד מוצר חדש, הוא לא יזכה לתשומת לב רבה.

שיווק בדוא"ל הוא אחת הדרכים המשתלמות ביותר לקידום מוצר עם החזר מהיר. כישלון פרסום הוא כאשר איכות המוצר רחוקה בתפיסתם.

תוכניות שיווק שותפים מאפשרות לאחרים לפרסם את המוצר שלך בעמלה. תוכניות שותפים עובדות על ידי יצירת כתובת URL מותאמת אישית לכל אדם שמפרסם את המוצר שלך.

תוכל לשתף את כתובת האתר המותאמת אישית עם האדם שמקדם את המוצרים שלך ברשתות החברתיות

באמצעות פוסטים בבלוג וביקורות על המוצרים שלך, או באמצעות סרטוני YouTube המציגים את המוצרים שלך. קישורים מותאמים אישית אלה מאפשרים לך לעקוב אחר מי שמוביל מכירות עבורך ואיך אתה מקבל פיצוי.

אם למוצר או לשירות של החברה שלך יש אסטרטגיות פרסום חזקות

זה יעזור להעמיד את העסק שלך באור חיובי ולפתוח את הדלת לתקשורת עתידית. חברות מסוימות מפעילות יותר משיטה אחת ואילו אחרות משתמשות בשיטות שונות למטרות שיווק שונות. אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וגוגל + מציעים לחברות דרך לקדם מוצרים ושירותים באווירה נינוחה.

מתנות למוצרים מאפשרות ללקוחות פוטנציאליים לנסות מוצרים

שיטה בה משתמשים החברות להציג מזון חדש ומוצרים ביתיים. נקודת מכירה ושיווק מכסי קצה היא דרך למכור מוצרים ולקדם פריטים בחנויות. חברות רבות נותנות חסות לקידום בחנויות או נותנות דוגמאות מוצרים כדי למשוך את ציבור הקונים לנסות מוצרים חדשים.

בשיווק נראה שהמילה "מותג" משמשת הרבה, מה שמוביל ל"מיתוג "," מיתוג "," מותג אישי ", אתה מקבל את התמונה. כפי שמתברר, יש כמה דרכים יצירתיות לשווק את העסק שלך בלי הרבה מזומנים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בבניית מותג הוא לפקוח עין על לקוחותיך ולהעביר מסר התומך במשימת החברה שלך. לכן חיוני להתמקד במודעות למותג מהרגע שאתה מוכר מוצרים דיגיטליים כגון קייאבי.

פתח בלוג ברשתות החברתיות וודא שאתה מציע שירות לקוחות מהשורה הראשונה. אם כבר התחלת להגביר את המודעות למותג של החברה שלך, זה לא היה הזמן להתחיל.

על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים בנושא של מוצרים ממותגים שיעזרו לשיווק העסק שלכם ולוגו גיפט מתנות לעובדים עליך לגלוש לאתר logogift.co.il