תפריט סגור

מחירון נוטריון בישראל

מחירי נוטריונים ושיעורי נוטריון בישראל

אתה יכול לקבל מחירי נוטריון זולים באמצעות רשימת נוטריונים זו המקבלת מגוון רחב של מחירים עבור חוזים נוטריוניים. פשוט עקוב אחר קישור התמחור לדף של כל נוטריון המופיע. זהו עמוד השוואת מחירים פשוט ואינו תומך, ממליץ או מספק שירות משפטי כלשהו על ידי נוטריונים אלה. למידע נוסף אודות שירותים משפטיים המוצעים על ידי כל נוטריון המפורטים, אנא המשך לדף המידע הנוטריוני שלו. בנוסף לדמי נוטריון, אם אתה רוכש מסמך כגון חוזה או שטר ורוצה להוסיף פתק בכתב יד, עשויים לחול עמלות נוספות. כל הנוטריונים הללו מקבלים כרטיסי אשראי לשירות.

שירותי נוטריון עם מחיר

רשימה זו מציגה את התעריפים הטובים ביותר עבור שירותי נוטריון שמציע כל נוטריון, בין אם מדובר בחתימה פשוטה של חוזה או שטר. נוטריונים מסוימים מספקים שירות נוסף כגון הכנת שטר לחתימה או עדה ואישור נוטריונים; שירות זה מצוין בדף המידע הנוטריוני.

אם אתה דורש עד נוטריוני למסמך משפטי, תוכל לקבל הערכת מחיר בעת מילוי הטופס לאישור הסכם או חוזה

 

מחירי נוטריון

סעיף זה מאפשר לך לבחור נוטריונים המציעים את המחירים הטובים ביותר ולהשוות ביניהם. הוא מפרט את הנוטריונים המספקים את המחירים הנמוכים ביותר. המחיר של כל נוטריון מוצג כדמי הנוטריון.

יתכן כי האגרה המוצעת עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתבסס על מספר גורמים שונים כולל מיקומו של הנוטריון. אם עליך להשוות יותר מנוטריון אחד, השתמש בתיבת החיפוש למעלה כדי להזין את שם הנוטריון ומיקומו.

שימו לב: לרשימת נוטריונים באזורכם, בחרו את מדינתכם למעלה ולחצו על "הצג נוטריונים לפי מדינה".

שירותי מידע נוטריוני

מידע נוטריוני בנוגע לנוטריון מסוים זמין בדף המידע הנוטרי האישי שלהם. הוא כולל מידע כגון רשימה של שירותי נוטריון המוצעים, סוגי נוטריון, מספרי אנשי הקשר והפקס שלהם, כתובות דיוור ומספרי טלפון.

יתכן כי האגרה המוצעת עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתבסס על מספר גורמים שונים כולל מיקומו של הנוטריון. אם עליך להשוות יותר מנוטריון אחד, השתמש בתיבת החיפוש למעלה כדי להזין את שם הנוטריון ומיקומו.

שירותים ומוצרים

ניתן לקבל שירותי נוטריון על כל מסמך כגון חוזים, מעשים וכו '. הנוטריונים המופיעים כאן כוללים חתימה פשוטה ושכר טרחה עבור שירותי נוטריון.

נוטריונים אלה יכולים לספק חתימה פשוטה אך ייתכן שיהיה צורך להקליט את החתימה מאוחר יותר על ידי סריקת המסמך. ייתכן שיהיה צורך לספק מקור של החתימה על מנת לוודא כי האדם החותם על המסמך הוא זה שמציג אותו לחתימה. הדבר עשוי להעלות את שכר הנוטריון.

הנוטריונים מרשימה זו מסוגלים לאשר כל מסמך שעשוי להיות מוצג בפניהם. ייתכן שחלק מהנוטריונים דורשים עד שיוכל לוודא כי מי שמציג את המסמך הוא החותם בפועל.
למידע מורחב על מחירון נוטריון בישראל עליך לבדוק ב- plk-lawyer.co.il

שירות זה יכלול עמלת נוטריון, במידת האפשר, דמי עד, ועלויות המבוססות על עלות חותמת נוטריון. יהיה עליך להתקשר כדי לאשר את המחיר.

לנוטריונים אלה יש מגוון רחב של שירותי נוטריון. הנוטריונים מרשימה זו עשויים לגבות תוספת