תפריט סגור

משיכת כספי פנסיה ללא מס

עונש המס בגין משיכה מוקדמת מתוכנית פנסיה הוא 10 אחוזים מהסכום הכלול בהכנסתך. מאחר ש- 457 תוכניות מדינה ומקומיות אינן נחשבות לתכניות פרישה כשירות, תשלומים מוקדמים מתוכניות אלה אינם כפופים לעונשי מס או קנסות פדרליים. מס הכנסה מתיר משיכות ללא עונשים מחשבונות פרישה עד גיל 59 1/2 שנה, אך דורש משיכות בגיל 72, המכונה חלוקת המינימום הנדרשת (RMD).
לעוד מידע אודות משיכת כספי פנסיה ללא מס ניתן לגלוש לאתר tbc.org.il

כדי להרתיע אנשים מלהשתמש בחיסכון הפנסיוני שלהם להכנסות פרישה אחרות, מס הכנסה מחייב קנס (מס נוסף) על משיכות מוקדמות מתוכניות פרישה. בנוסף למס הכנסה רגיל, אתה חייב גם את עונש המס בגין משיכה מוקדמת מתכנית פנסיה כשירה, אלא אם זה דבר שאתה עושה חריג עבורו. אם תפרוש מ- IRA מסורתי לפני שתגיע לגיל 59 1/2 שנים, אתה משלם 10% קנס בגין תשלום מוקדם על בסיס מס ההכנסה הרגיל שלך.

אם אתה מקבל תשלום מ- IRA או 401k לפני גיל 59

אתה חייב במס הכנסה פדרלי (שמוס בשיעור המס השולי שלך) ועונש של 10% על הסכום שאתה מושך. בנוסף, אם אתה מתחת לגיל 59 בזמן משיכת הפנסיה (1 /2), תוטל עליך עונש מס נוסף של 10% אם הסכום לא יועבר במסגרת התקופה הקבועה של 60 יום. אם היית לוקח חלוקות מתוכנית הפנסיה שלך קודם לכן, המשמעות היא שביום שמלאו לך 59 היית משלם את 10% מס הפצה מוקדם ואת כל מס ההכנסה הרגיל על הכסף.

זכור כי ישנם יוצאים מן הכלל המאפשרים לך להימנע מהעונש של 10% שאתה חייב במקרה של IRA מוקדם או חלוקה של 401 אלף מס הכנסה

אם אף אחת מהכספים לא שולמה מתוכנית הפנסיה שלך לפני מותך (למשל, אם שמו של הנהנה כפוף למס חלוקה מוקדם אך לחשבון על שמך אין חלוקות) או אם היית נהנה מתכנית הפנסיה של בן / בת זוגך או IRA לפני מות בן זוגך, תוכל להמיר את החלוקה מ- IRA או IRA של בן זוגך לתכנית נפרדת להימנע מהמס. אם אתה תורם לתוכנית הפנסיה שלך, אתה משלם בדולרים לפני המס, כך שהסכום הכולל של משיכת הפנסיה שלך עדיין כפוף למס הכנסה, ללא קשר לגיל.

אתה יכול להשתמש בהוצאה לחינוך מוסמך

כדי להצדיק משיכות עונשיות מחשבון הפנסיה האישי שלך, אך אינך יכול להשתמש בה כדי להצדיק את מלגת התקווה או את זיכוי מס הלמידה לכל החיים. אתה יכול להגביל את המשיכות שלך מהחלוקת תרומה של רוט IRA לשימוש ללא מס להוצאות מכללה מתאימות. אתה יכול למשוך כסף מתכנית פנסיה כדי לשלם עבור חלק מהתשלום ולהימנע ממס תשלום מוקדם.

אם ההורים צריכים לשלם עבור שכר הלימוד

הם יכולים להגביל את הניכויים שלהם כדי להימנע ממס הכנסה על החלוקה. הסכום שאתה משלם תלוי במדרג המס שלך, כך שאם אתה צעיר מ -59 1/2 שנה אתה עשוי להוסיף קנס של 10% ברוב המקרים בגין משיכה מוקדמת. מכיוון ש -20 אחוז ניכוי אוטומטי של ניכוי מס במקור משמש לתשלום מס שאתה חייב על תוכניות בחסות מעסיק כגון 401 (k) שלך, אין דרישה למשוך כסף או למשוך מתוכנית IRA מסורתית.

כאשר אתה מבצע הפצה של 401 (k)

הכסף נשלח אליך על ידי ספק שירות אשר חייב לעכב 20% ממס ההכנסה הפדרלי. התשלום חייב במס כהכנסה רגילה ונתון לעונש של 10% אם האדם שעושה את הנסיגה 401 (k) נמוך מ- 59 1 / 2. העונש מתייחס להכנסה בשנת 2021, כך שהמשיכה נחשבת כהכנסה עבור שנת המס 2021.

על פי חוק CARES מיוני 2020

מחזיקי חשבונות פנסיה שנפגעו מנגיף הקורונה יוכלו לגשת לעד 100,000 $ מחיסכון הפנסיוני שלהם למשיכות מוקדמות, ולהרחיב את החלון שבו הם לא יצטרכו לשלם מס הכנסה על הסכום שהם מושכים. אתה יכול להימנע מתשלום מס הכנסה ומס פרישה מוקדמת אם תוכנית הפנסיה שלך מעבירה כספים מתכנית פנסיה מתאימה ל- IRA. חלוקות IRA להוצאות מתאימות להשכלה גבוהה, כגון שכר לימוד, ספרים, עמלות ועזרים, כפופות למס הכנסה, אך לא לעונשים נוספים.

אלה כוללים מתן חסכון לפנסיה שנפגעו ממגיפת COVID 19 עד לסכום של עד 100,000 $ מחיסכון הפנסיוני שלהם מבלי לגרור קנס תשלום מוקדם

והרחבת חלון ההזדמנויות לשלם את המס שהם חייבים על הסכום שהם מושכים. מגבלת ההכנסה על תרומות ל- IRA של רוט כבר לא חלה ואתה חייב במס אם אתה מושך כסף מחשבון לפני גיל חמש, אך אנשים מסוימים עשויים למצוא גישה נוחה מועילה.