תפריט סגור

מתנות לעובדים שכדאי שתכירו

מתנות להכרת עובדים לעובדים מוצגות בכדי להביא כיף וערך לחייהם של העובדים כפי שהם מביאים לחברה שלך. ביצועים ללא מאמץ, עדיף להראות כיצד אתה מעריך זאת באמצעות מתנה המתמקדת בפעילויות מחוץ לעבודה. בין אם מדובר באגוז בריא, שטן שבבי או בעלים עם שן מתוקה שאינה יודעת שובע, שלבו כמה מהפינוקים האהובים עליהם למתנת עובדים פשוטה וטעימה.

מתנות להכרת עובדים פועלות יחד עם טקטיקות הכרה אחרות

כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ועסוקים במשימה הארגונית. מתנות קבועות לעובדים יכולות לגרום להם להרגיש מלאים בעבודה ולשמור עליהם שמחים. מתנות לעובדים כוללות מתנות להכרת עובדים ומתנות המחולקות כפרס לעובדים שהגיעו לאבני הדרך שלהם.

אם אפשר

היו בתקשורת מתמדת לגבי הערכה לעבודה ומתנות לעובדים. הצגת העובדים שהם לא רק חשובים ביום הערכת העובדים, אלא גם הכרה בהם לאורך השנה תסייע בשיפור שביעות הרצון והשמירה של העובדים בחברה שלך. מתנות לעובדים, במיוחד מתנות מעריכות לעובדים, הן סימן לכך שהחברה מעריכה אותם.

סקרים מצביעים על כך שהעובדים יראו במתנות ביטוי למידת הערכת החברה לעבודתם. מחקרים מראים שהסיבה העיקרית שעובדים עוזבים את מקום העבודה היא בגלל שהם לא מרגישים מוערכים.

שליחת מתנות לעובדים רחוקים היא הדרך המושלמת להתחבר אליהם מחדש. העובדים שלך חשובים לעסק שלך ומתנות מתחשבות הן דרך נהדרת להביע הערכה על עבודתם הקשה.

על פי מחקר AA בנושא מתנות מצחיקות, 95% מהעובדים מייחסים הכרה במקום העבודה לתרבות ארגונית חזקה, חיובית ומחויבת. בעוד ש -30% מכלל העובדים חשים פחות מוערך, 45% אומרים שערכם בא לידי ביטוי במתנות שהם מקבלים.

יש לציין כי מתנות לעובדים ומתנות לעובדים שונות. מתנות לעובדים קשורות לעיתים קרובות לביצועים, ומתנות המשולמות לעובדים מופצות לרוב בצורה כללית עם נגיעה אישית קלה. זכרו שמתנות חברות אינן חלק מתנה לעובדים, גם אם הם ידועים.

מתנות הן דרך נהדרת להראות לחברי הצוות שלך ותרומתם כמה אתה מעריך והמתנות הנכונות יכולות ליצור רגעים בלתי נשכחים ומשמעותיים

השורה התחתונה היא שהמתנות שלך צריכות לבוא מהלב ולקחת את הזמן כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ומיוחדים. קצת רצון טוב עובר דרך ארוכה אז חשוב על רעיונות למתנות לעובדים, עיין בהם ותן להם חוויה יוצאת דופן, שתמיד טובה. בין אם אתה זקוק למתנה כדי לחלוק עם כל הצוות, או משהו קטן ובמחיר סביר לקחת למשרד עם הצוות שלך, הנה כמה רעיונות לכל אירוע. מותגי חברות ומתנות לעובדים הם דרך נהדרת להראות שאתה אסיר תודה על עבודתם הקשה ולבנות את רוח הצוות. הדבר הטוב ביותר במתן כרטיסי מתנה לעובדים שלך כמתנה לחג המולד הוא שהם יכולים להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. הדבר היחיד שאתה צריך הוא כרטיס המתנה המושלם ואיך לחלק אותו אליו. ראה כיצד Vantage Circle יכול לעזור לך ולעובדים שלך עם דרישות כרטיס מתנה.

אם יש לך תקציב גדול למתן מתנה

שקול לתת פיסת טכנולוגיה מדהימה לעובדים שלך כמו שעון חכם או טאבלט. אתה יכול להשתמש בו כדי להישאר מחובר ומאורגן במקום העבודה. לשעונים חכמים רבים יש תכונות המסייעות לעובדים לפקח על הרגלי הבריאות שלהם ולתת להם את האפשרות לשפר את רווחתם בעבודה ובבית.

תוכלו לחבור לספק שירותי לוגיסטיקה בכדי להביא מתנות מוחשיות ישירות לפתחתם של עובדיכם

שיטה זו של מתן היא חסכונית ומגדילה את הגמישות במתנת העובד שלכם. הדרך הטובה ביותר לעזור לעובדים שלכם לחגוג חג המולד במהלך המגפה הוא להשיג שוברי אוכל שהם יכולים להזמין במסעדות. – בין אם זו מתנה לקידום בפרויקט גדול או דרך קלה להודות להם על המשך העבודה הקשה שלהם, מציאת המתנות הנכונות היא קריטית ליצירת עבודה מאושרת. אם יש לך הצעות אחרות למנהלים ומעסיקים כיצד להציג לעובדיהם מתנות לחג המולד, נשמח לשמוע ממך בתגובות שלך למטה. בין אם אתה מחפש מתנות עסקיות או מתנות לעובדים מובילים. , קו מתנות ההכרה הבלעדיות שלנו הם הפיתרון המושלם לכל עסק.

קייטרינג עצמי חיוני לעובדים כדי להישאר מאושרים, ולכן זו דרך נהדרת עבורם להירגע, לתת להם שובר לאמבטיה מקומית. בין אם הם אוהבים ללכת לקולנוע, כרטיסי מתנה הם מחווה נפלאה לצוות בו הם יכולים להשתמש היטב.

אל תזלזלו בכוח ההודיה ואל תשכחו לעטוף אותו באיזו אריזת שי שאתם שולחים לעובדים שלכם בעבודה

פינוקים מתוקים אלה הם דרך ידידותית להראות את הערכתכם ולהכין מתנה נהדרת לכל עובד. הערות תודה הן מתנת תודה פשוטה אך מתחשבת שתוכלו לשלוח לעמיתכם לעבודה, במיוחד בסביבת עבודה משתנה.

בזה אתה מתכוון שאתה מעוניין לתת לעובדים מתנה שלא רק מראה הערכה לעבודה קשה, אלא גם מחזקת את המורל שלהם וגורמת להם להרגיש חלק מהצוות גם כשהם עובדים מהבית. אם הגעת לסוף הרשימה שלנו, הנה 44 מתנות לעובדים שעובדים מרחוק.

החלפת מתנות לעובדים שלך יכולה להיות מסובכת

במיוחד אם אתה לא רואה אותם באופן אישי כל חודש. על פי הטיפים והנימוסים לנופש, עליכם לשקול מתנות בסכום נמוך מ- $ 50 לעוזרים מכיוון שהם נוטים יותר לעבוד אצלכם מאשר לקנות לעובדים או לעמיתים אחרים, ו- $ 50 עשוי להיראות מעט מוגזם.
על מנת לבדוק עוד מידע על מתנות לעובדים שכדאי שתכירו וגרומנס מתנות לעובדים עליך לבקר ב- giveaway.co.il