תפריט סגור

פירוק שיתוף במקרקעין

פירוק שותפות המנהלת עסק נדל"ן יכול להיות תהליך בלתי פורמלי פשוט המספק לחברה בעלים, צוות ניהול ושותפים עסקיים חדשים. בצורתו הפשוטה ביותר, "שותפות נדל"ן" נשמעת כך: שניים או יותר עובדים יחד בענף הנדל"ן כדי להשיג מטרה אחת. הם שני יזמי נדל"ן שמחליטים לעבוד יחד בסביבה מקצועית לטובת העסק שלהם.
למידע מורחב אודות פירוק שיתוף במקרקעין ופירוק שיתוף בגירושין נא להעיף מבט ב- adv-office.co.il

מצד שני

הוראות הסכם השותפות קובעות כיצד יש לפתור סכסוכים. עליך להגיש פירוק השותפות במדינה בה נמצאת החברה שלך על מנת להודיע רשמית על סיום השותפות שלך. בקשות שינוי השם הנדרשות של השותפות לא ישפיעו על העברה או עסקאות אחרות הכרוכות בנכסים שבבעלות השותפות הנוגעת בדבר, כגון שינוי שם. חילוקי דעות בין שותפים יכולים להיפתר גם על ידי הסכם רשמי בין השותפים ושותפיהם העסקיים.

אם לא ניתן לפתור מחלוקת בין השותפים ושני השותפים רוצים לסיים את השותפות

הסכם שותפות שקובע כיצד לפתור אותו יכול להפוך את התהליך ליעיל וחסכוני יותר עבור שני הצדדים. אם השותפים הפרו את הסכם השותפות, הם יכולים להביא לפירוק השותפות שלהם באמצעות הליכים משפטיים.

אם אתה מעוניין בשותפות מומסת או שוקל ארגון מחדש שעשוי להביא לפירוק השותפות

חשוב להתייעץ עם עורך דין מיסים מנוסה מטורונטו. אם הבעיות בפירוק השותפות שלך מסובכות, עליך להזמין עורך דין שיסייע לך בעריכת הסכם החלטה המתחשב בצרכים הספציפיים שלך.

רואה החשבון המעורב בפירוק חברת נדל"ן ובבניית מחדש של הנכסים וההתחייבויות של השותפות יכול להבטיח כי כספי העסק שלך ימשיכו להתנהל בצורה חלקה גם לאחר פירוק השותפות שלך.

בכמה תחומי שיפוט

כל אחד מהשותפים נחשב לדייר בשותפות כבעלים של רכוש אישי. במילים אחרות, לפני הפירוק, לבעלי מניות בודדים לא הייתה כל שליטה בבעלות זה על זה או של אחד השותפים העסקיים שלהם. כאשר שותפות רוכשת נדל"ן בגין נכסיה, ההנחה היא כי השותפות היא הבעלות על הנכס וכי הנדל"ן מוחזק באותם תנאים כמו כל נכס אחר. חלק מחוקי המדינה אינם מאפשרים חשבונאות אם הבעלים המשותף אינו כולל שותף מעסקאות שותפות או שיש לו נכס שותפות שלא כדין. תחומי שיפוט אחרים קובעים במפורש כי אין שותפות יכולה להחזיק בנכס, ובחלק מתחומי השיפוט הללו כל השותפים נחשבים כשותפים המחזיקים ברכושם האישי כשוכרים בשותפות.

עם זאת

אם הנכס נמצא בבעלות החברה, ניתן להנפיק תעודת ירושה כדי לקבוע מי יקבל את הנכס עם פירוק החברה. אם הסכם שותפות נותן לשותף את הכוח לכפות מכירת נכס שותפות, יהיה לו כוח זה. אני מקווה שחוזה השותפות שלך יכלול סעיף של שקיעה או תנאי השקיעה, והוא עשוי לכלול אפילו נהלי שקיעה ספציפיים שיש לעקוב אחריהם בנסיבות מסוימות. אם הסכם ההחלטה לא לוקח בחשבון את אופן חלוקת הרווחים, הרי שההסכם לא יכול היה לעבוד ויש להכניס את ההחלטה להסכם אחר לפני פירוקו. לאחר עיון בהסכמי השותפות, מומלץ לדון עם השותפים שלך על ההחלטה. אף על פי שבחוזה השותפות אין הוראות החלטה, על השותפים לדון בסוגיות הקשורות לפירוק השותפות, כולל אופן הטיפול בהתחייבויות ובחובות שטרם נותרו, וכן בהתחייבויות אפשריות.

פירוק השותפות המוגבלת מוזמן על ידי הקנצלרית אם אין זה סביר להמשיך בעסקים בהתאם להסכם השותפות

פירוק השותפות של NJ יביא לסיום חוקי כל שותפות בה השותפים פעלו באופן שיש צורך להסדיר את ענייני השותפות או לסיים עסקה בשותפות. הסיבה הנוספת לפירוק היא הפרדה בלתי חוקית או אירוע שהופך עסק לשותפות לבלתי חוקי. דיסוציאציה כוזבת כוללת שותף שהפר את התנאים המפורשים של הסכם השותפות, הוא פושט רגל ונשלל מהשותפות על ידי פסיקת בית המשפט בניו ג'רזי.

אם השותפים לא מצביעים פה אחד לפירוק וההסכם וחוקי המדינה אינם מאפשרים סגירת עסק ללא החלטה פה אחד

לשותפות הזכות לקנות את השותפים הרוצים לעזוב. החברה. השותף שרוצה לשלם כסף לפני חילופי 1031 או המכירה קונה את הנכסים של כל השותפים שרצו לשלם או לעזוב. כל השותפים המעוניינים להשאיר בחיים מוסד שותפות או מתכוונים להישאר יחד בעתיד להחלפה יירכשו על ידי שותף אחר או בן / בת זוגו של שותף אחד.