תפריט סגור

קליניקה לטיפוח ויופי

אנו שמחים לקבל את ד"ר בראד נסמית' כמנהל הרפואי שלנו המפקח על טיפולי הלייזר, ההזרקה והקוסמטיקה הניתנים על ידי Dermacare. Eternal Beauty Medical Clinic הוקמה על ידי ד"ר וגר בשנת 2006 במטרה העיקרית לספק טיפולים קוסמטיים ברמה רפואית על ידי רופאים מנוסים. משנת 2003 אנו מעניקים למטופלינו טיפולים רפואיים ואסתטיים מוכשרים ואיכותיים באמפתיה, יושרה ומסירות. אנחנו נלהבים ואובססיביים להשיג את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו.

מוצרי טיפוח העור והטיפולים שלנו משתרעים גם לטיפולי פנים ספא

כדי לעזור ללקוחות להיראות טוב יותר ממה שהם מרגישים, Qvita Health & Wellness מתמחה בטיפולי היופי העדכניים ביותר, לרבות הצערת עור בלייזר, הפחתת שומן, טיפול בעור באולטרסאונד, מוצרים להזרקה ועוד.

מהפחתת קמטים והסרת צלקות אקנה ועד מתיחת ריסים ומתיחת פנים

אנו מספקים תוצאות של שינוי פנים מלאות כדי לעזור לך להרגיש בטוח יותר ונוח יותר בעור שלך. תקן הברק שלנו מבטיח יחס אישי מצוות מוסמך של קוסמטיקאים מנוסים במגוון רחב של טיפולי יופי. מרפאת היופי Karmina סייעה למאות לקוחות להגיע לשינויים מדהימים עם מגוון רחב של טיפולי יופי מתקדמים שלנו. מרפאת היופי שלנו מתחייבת להעניק ללקוחותינו את טיפולי היופי הטובים, המתקדמים והבטוחים בסביבה חמלה וידידותית.

פייס קר קליניקס, קליניקה לטיפוח ויופי, מציעים מגוון שיורתי אסתטיקה

הם שאפתנים לספק ללקוחותינו טיפולים יעילים וטבעיים לתוצאות מצוינות

אנו שואפים להעניק ללקוחותינו ביטחון וביטחון בשגרת הטיפול בבית. ב-Allyson-Brttany Aesthetics, אנו מציעים מגוון רחב של טיפולי טיפוח, כגון שירותי Coollifting שלנו ביורק, פנסילבניה, המבוססים על היכולת שלך לייעל את אסתטיקת העור. המומחים שלנו עובדים יחד כדי לספק שירותי אבחון וטיפול מקיפים לכל תנאי העור.

נוצר על ידי רופאת העור של הרווארד אלישיה ברבה

Barba Skin Clinic מציעה שירות שאין שני לו עם תוצאות אמיתיות. מרפאת הקונספט מחויבת לספק ללקוחותינו חוויה סיעודית; אנו מאתגרים את עצמנו להתגבר על הטיפול שהלקוחות שלנו משאירים מאחור. המומחים שלנו מוכנים לדון על מנת לתרגם את הרעיונות והמשאלות המתחשבים שלך למציאות טבעית והרמונית. אנו מתחייבים לספק מומחיות יוצאת דופן במיצוק העור, תיקון והצערת העור, מוצרים להזרקה, עיצוב גוף, טיפולי לייזר מתקדמים לפנים ולגוף וטיפולי יופי.

מרפאת Sauk Prairie Rejuvenation מציעה סביבה מסבירת פנים ורגועה שבה אנשים יכולים ליהנות מהיתרונות של טיפולי טיפול רפואיים בעור בסביבה קלינית בטוחה וסודית

אם תרצו ליצור קשר עם אחד ממומחי ההזרקות שלנו לייעוץ וטיפול, נשמח לתאם לכם זמן נוח לביקור במשרדנו. רופאים במרפאת באטון רוז' מציעים מגוון רחב של שירותים רפואיים וקוסמטיים. ד"ר ברבה והצוות שלה יכולים לשרת מטופלים באנגלית, ספרדית, פורטוגזית ואיטלקית.

אנו גאים להציע טיפוח עור מקצועי של OBAGI Medical וקוסמטיקה של ג'יין אירדייל

ד"ר גרזה עצמה מצהירה, "אני משתמשת בכל המוצרים האלה לפנים ולעור שלי ואוהבת את התוצאות. לד"ר פורוזן וגאר תמיד היה עניין מיוחד בטיפולים קוסמטיים ואסתטיים ועבר הכשרה מקיפה משנת 2004 עד 2006. בוצעה על ידי קוסמטיקאיות רפואיות מורשות: אנג'לה רוסי, קורטני לממלי וסטפני פרילינסקי.

אנו מתמקדים בעיקר בשירותי יופי באזורי לנקסטר

פנסילבניה ויורק, פנסילבניה, ומספקים גישה לטיפולים ומוצרים האולטימטיביים לטיפוח העור שישנו לחלוטין את מראה העור שלך. Allyson-Brttany Aesthetics היא חברת יופי ואסתטיקה בשירות מלא המתמקדת בהבאת המיטב מהעור היפה הטבעי שלך. ב- Allyson-Brttany Aesthetics, אנו גורמים לטיפוח העור להרגיש כמו יום בספא מכיוון שהלקוחות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו.

כל לקוח הוא מיוחד, וכל שירות קעקועים קוסמטיים נוצר במיוחד עבור כל אדם כדי להדגיש את היופי המיוחד שלו. כשזה מגיע לחומרי מילוי, הקרקע שלך היא האמן והפנים שלך הם הקנבס.

העור שלך הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שאנשים מבחינים בך, אז אתה צריך לעשות את זה נכון. אחת הדרכים החשובות ביותר לטפל בעור שלך היא להגן עליו מפני השמש.

חשיפה לכל החיים לשמש עלולה לגרום לקמטים, כתמי גיל ובעיות עור אחרות, כמו גם להגביר את הסיכון לסרטן העור. מתח בלתי נשלט עלול להפוך את העור לרגיש יותר ולהוביל לאקנה ולבעיות עור אחרות.

כדי לשמור על עור בריא ועל חשיבה בריאה, נקוט בצעדים לניהול מתח. טיפול נכון בעור ובחירה באורח חיים בריא יכולים לעזור להאט את ההזדקנות הטבעית ולמנוע בעיות עור שונות.

המרכז

שנוסד בשנת 2017 על ידי המנכ"לית תרזה ולרו-מיטשל, מציע מגוון שירותים וטיפולים לגברים ולנשים הנוקטים בגישה מונעת על ידי זיהוי תסמינים או חוסר תפקוד מנקודת מבט של הגוף כולו. FemCare Health & Beauty הוא מרפאה וספא רפואי בבורבנק, קליפורניה המתמחה ברפואה אנטי אייג'ינג, אינטגרטיבית, רגנרטיבית ואסתטית. RejuveCare Clinic & Medical Spa מציע טיפולים זעיר פולשניים, חבילות VIP מותאמות אישית וזמני פגישות גמישים. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו כולל אחיות, אחיות מוסמכות וקוסמטיקאיות השואפות לעלות על הציפיות.

ד"ר אליסון גרזה וצוות מנוסה אחר במרכז הרפואי Family First יכולים לספק טיפולים קוסמטיים מקצועיים במרפאה מאובזרת עם התמקדות בנוחות ובבטיחות שלך

Karmina Laku והצוות המנוסה שלה ב-Karmina Aesthetic Clinic בניו יורק מצפים לעזור לך לספק טיפול דיסקרטי ומותאם אישית כדי לענות על הצרכים האסתטיים שלך. תוכלו ליהנות מהסביבה השלווה שלנו ולהירגע בזמן שאנו מפנקים אתכם בשירות יוצא הדופן ובטיפולים המתקדמים המגיעים לכם.

הזכרתי חברים ובני משפחה רבים שגם הם היו מרוצים מהשירותים שלהם

לאחר ניהול מוצלח של מרפאה משלה במשך 8 שנים, היא קיבלה משרת עמית ב-2015 כדי לעזור להשיק מרכז יופי שנפתח לאחרונה בדרי. כיום הוא מנהל את המרפאה שלו מביתו הממוקם בכפר קלמור היפה והאידילי.

 

היא כמו אמנית ואני תמיד שמח לעקוב אחר עצתה בבחירת הטיפולים. אני לוקחת בוטוקס וחומרי מילוי כבר 5 שנים ונטליה היא ללא ספק הטובה והמקצועית ביותר במחוז אורנג'. היא החלה את הכשרתה כקוסמטיקאית בשנת 2006 וזמן קצר לאחר מכן, בשנת 2008, היא פתחה מרפאה משלה לטיפול בעור.

אני ממליץ בחום לנסות את המרפאה הזו, במיוחד אם היו לך חוויות/תוצאות שליליות במקום אחר. בשנת 2006, הקוסמטיקאית המאסטר שלנו קלאודיה יצרה מוצרי טיפוח אוניברסליים לעור; עוצב כדי להשתלב בקלות בכל שגרת טיפוח העור.