תפריט סגור

קניית רכב חדש

סוחרים עשויים להציע שיעורי מימון נמוכים יותר עבור דגמים מסוימים או שהם אינם מוכנים לנהל משא ומתן על המחיר עבור דגמים אלה. בתנאים אלה, זה עשוי להיות משתלם יותר לשלם את עלויות המימון הגבוהות יותר לרכב במחיר נמוך יותר או לקנות מכונית הדורשת מקדמה נמוכה יותר.

זה חשוב

כדי להבטיח שאתה מחפש את התנאים הטובים ביותר להלוואת רכב כדי למצוא את האפשרות הזולה ביותר למימון רכב חדש. מילות המפתח המרכזיות מכונית חדשה המצוידת בתכונות הבטיחות העדכניות ביותר עשויה להיות אמינה יותר, אך גם בעלת מחיר גבוה יותר ועלויות ביטוח גבוהות יותר. רבים רואים ברכישת רכב משומש את הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ברכישת רכב.

האמת

היא שבניגוד למיתוס המקובל, סוחרים לא מרוויחים הרבה מכוניות חדשות ולכן יש להם פחות מקום לנהל משא ומתן על המחיר של מכוניות חדשות ומשומשות כאחד. בכל תוכנית שבה אתה משתמש עם הלוואה לרכישת רכב משומש או חכירת רכב חדש, עליך לדעת כיצד שניהם מתאימים לתקציב החודשי שלך. עלות המכונית בפועל וחבילת המימון שלה יכולה להשתנות מאוד בין סוחר לסוחר.

חלק מהסוחרים דורשים שיהיה לך כיסוי ביטוחי מלא לרכב חדש אך אם אתה מממן

סביר להניח שאתה יכול להוציא פחות על ביטוח מאשר היית משלם במזומן עבור רכב משומש. אם יש פער בביטוח המבטיח לכסות את הפער בין מחיר הרכישה והחלפת המכונית החדשה שלך ברכב חדש לגמרי, הביטוח הרגיל שלך לא יכסה את ההחלפה המלאה והרכב שלך יכוסה בסך הכל.

בשל נטל הפחת של מכונית חדשה בשנה הראשונה

כמה אנשים מוצאים שהם חייבים כל כך לרכב שלהם שהם צריכים למכור אותו לשימוש במקומות אחרים. כ -14 % מרוכשי הרכב החדשים חייבים את הלוואת הרכב הקיימת שלהם גם אם הרכב בו הם נסחרים אינו שווה כלום.

על פי איגוד סוחרי הרכב הלאומי

השווי הממוצע של מכונית חדשה שנמכרת בארצות הברית הוא כ -30,000 דולר. המחיר הוא גורם בחישוב הסוחר בין אם אתה משלם במזומן או מממן את המכונית שלך, מה שיכול להשפיע על התשלומים החודשיים שלך, כך שתוכל לחסוך כסף במשא ומתן על מחירים.

לפני שתסתכל על היצרן והדגם של הרכב שלך

דע שאתה מתכנן לרכוש רכב והשתמש במשאב הערכה מוכר כמו TrueCar כדי לקבל הערכה מדויקת של מה תשלם עבור המכונית החדשה או המשומשת שלך. ראה מה זמין במגרשים משומשים ובאולמות תצוגה של מכוניות חדשות, השווה את הבדלי המחירים ושאל את עצמך אילו אפשרויות לך ולכלכלה תצטרך להיות נוחה בכביש.

הטיפים הבאים לרכישת מכונית חדשה או משומשת מתחילים לפני שתדרוך בסוחר או תשלים את רכישת הרכב המקוון שלך

ניתן לפשט רכישת רכב חדש על ידי ידיעה מראש מה מחיר הרכב ומה אתה יכול להרשות לעצמך. התחל את חיפוש המכונית שלך באחד מקיצורי הדרך הנוחים המוצגים ב -10 השלבים הבאים לרכישת מכונית חדשה.

זהו המחיר הסיטוני הנמוך ביותר

שהוא הסכום שהסוחר מוכן לשלם לפני שאתה מסתובב ומנסה למכור את המכונית החדשה. כדי לראות כמה עולה במדריך מחירים, בדוק כיצד המכונית שלך משתווה למחיר החליפין שהיית מקבל מהסוחר בחנות הקמעונאית אם הוא היה מנסה למכור אותו.

לפני שנדון באפשרות המסחר

עליך לנהל משא ומתן על המחיר הטוב ביותר האפשרי עבור המכונית החדשה שלך תוך חקר שווי המכונית הישנה שלך. אם יש לך הלוואה שאושרה מראש או שאתה קונה במזומן, תוכל לנהל משא ומתן על מחיר הרכב, לא על סכום התשלום החודשי. מלבד הנוחות להסיע את המכונית הישנה שלך למכונית החדשה שלך, המטרה שלך צריכה להיות לחקור את ערכי המסחר שלך, לדחות הצעות שמפעילות עליך לחץ לדון בתוספות שלך, ורק לאחר שהסכמת על מחיר. לרכב החדש.

מאמר זה מכיל את כל התוכן שהיית מצפה מחבר רכב אשר נשאל לעתים קרובות על רכישות מכוניות חדשות אפשריות על ידי חברים ובני משפחה שרוצים לבצע רכישה

לעתים קרובות חוזר עם טווח מחירים עבור הפרק החודשי. נסה לעדכן את הדפדפן שלך ל -10 טיפים לרכישת המכונית החדשה שלך, ותופתע כמה לרוכשי מכוניות אין מושג מה הם ישלמו עבור הרכב החדש שלהם. רוכשי רכב רבים מנהלים משא ומתן על מחיר הרכישה של הרכב מבלי לשים לב להלוואת הרכב שלהם.

על פי נתון מפתיע:

מחירי המכוניות הגיעו לשיא של 25,000 $ בממוצע ביוני 2021, יחד עם ממוצע של 68,000 מייל לרכב. זה עזר לצרכנים שמכוניותיהם נמכרו או נסחרו לעמוד במחירים הגבוהים שהם ציפו למכונית משומשת או חדשה. כתוצאה מכך, מיהרו האמריקאים לסוכנויות רכב בכדי להסדיר רכישת רכב במשא ומתן, והפכו מחיר מדבקה בתשלום לרשימת המתנה.

מומחים בעולם פיתחו מחירים מדויקים עבור רוכשי מכוניות חדשות בהתבסס על נתוני רכישה מרחבי הארץ

דוח תמחור מחירי רכישה הוגנים, במיוחד עבור כל דגם ודגם, מציע מכוניות חדשות במחירי מכירה אופייניים, טווחי המחירים האופייניים שלהן וכיצד תנאי השוק משפיעים על המכירות.

פרסומים ואתרים אלה דנים בתכונות ומחירים חדשים לרכב ומספקים מידע על עלויות סוחר לדגמים ואפשרויות מסוימות. הוא גם מציג חלופות מקוונות לרכישת הרכב החדש או המשומש שלך מסוחר מכוניות.
למידע בתחום של קניית רכב חדש מומלץ לבקר באתר

השכרת רכב https://www.recev.co.il