תפריט סגור

רפואה סינית בישראל כל מה מה שצריך לדעת- אורי אלטר

בשלוש שנים של שיעורי שלישי עם ספיר למדתי את יסודות הרפואה הסינית המסורתית (TCM), תרגול הכולל רפואת צמחים, דיקור, עיסוי וטיפול תזונתי. מכללה באחת המדינות הטובות ביותר מעניקה לנו רמת הכשרה עמוקה בתחום הדיקור והתחום המאתגר יותר של רפואת הצמחים הסינית.

המשאב הלאומי של ישראל לחינוך רפואי מבוסס סימולציה במרכז הרפואי שיבא. תרחיש B התרחש באותו פרקטיקה רפואית כמו במרכז הישראלי לסימולציות רפואיות (MSR) במרכז הרפואי שיבא. הצגת הטקסט, התוכן המילולי והלא-מילולי של התרחישים נגזרת מהזיכרונות האישיים של חוקרים וחולים במערכת הבריאות הישראלית וכן מסרטים תיעודיים של מפגשי רופא-מטופל מארכיון MSR.

MSR

המשאב הלאומי של ישראל לחינוך רפואי מבוסס סימולציה במרכז הרפואי שיבא, הנחשב כסביבת בריאות וירטואלית, מתמקד בטיחות המטופל, איכות הטיפול והכשרת עובדי בריאות. תכנית הלימודים של מזרח-מערב לארבע שנים, שנערכה באנגלית, החלה בסתיו 2011 וכוללת 5,000 שיעורים בתחומים כגון רפואת צמחים, טיפול במגע קינה, ייעוץ באורח חיים ותזונה ופעילות גופנית. השיעורים מתקיימים בימי שלישי וישנו יום חופשי בלוח הזמנים של ספיר.

לאחר המהפכה הקומוניסטית של 1949, הרפואה הסינית הקלאסית (CCM) והמטפלים בה נאסרו בסין וספיר גילה שבית הספר הטוב ביותר באנגליה הוא.

הוא מלמד מתרגלים בישראל ובסין כיצד לראות מטופלים והוא מנהל הפדרציה העולמית של אגודות הרפואה הסינית, גוף המורכב מ -174 עמותות ב -80 מדינות. ואדים לוקשוב מסתמך על עולם הרפואה הסינית ואמנויות הלחימה, המבוסס על אנטומיה, פיזיולוגיה וזרימת האנרגיה בגוף, המבוסס היום על הסטודיו שלו בתל אביב. רופאים ונטורופתים לא תמיד מסכימים, אך לדבריו, עדיף לשלב טיפולים מסורתיים ואלטרנטיביים.

במקרים רבים אנשים מגיעים לרופאים אלטרנטיביים מכיוון שהם לא מצאו עזרה ברפואה הקונבנציונאלית

וזה מבטיח סיפוק רב. יותר ויותר אנשים משתמשים ברפואה אלטרנטיבית ומשלבים אותה עם טיפולים מסורתיים. באמצעות שיחות עם אנשים ממדינות אחרות, נודע לי כי בישראל יותר אנשים נפתחים לרפואה אלטרנטיבית מאשר במדינות רבות אחרות.

באופן כללי

אני מרגיש שהישראלים קשובים יותר לדיקור ולרפואת צמחים. חשוב שלא תגיע לישראל ותחשוב שתוכל לעסוק ברפואה אלטרנטיבית כבר מההתחלה. אני ממליץ לך לקחת קורס קצר, לנסות תחומים ושיטות שונות ולדבר עם אנשים רבים שעובדים באזור שאתה מעוניין בו.

יתרון נוסף בעבודה עם רפואה אלטרנטיבית הוא שיש לך מישהו שיעזור לך. דע מה יש לך וכיצד לפתור את זה בצורה היעילה ביותר.

התשתית הבריאותית הציבורית החזקה של ישראל

שכמעט מחצית מהאוכלוסייה נרשמה ועוקבת אחר קופות החולים, אפשרה למדינה לייצר נתונים איכותיים בעולם האמיתי על תפקוד החיסון. כיום יש בישראל אחד משיעורי ההדבקה הגבוהים בעולם, עם 650 זיהומים חדשים למיליון תושבים. המדינה מתבוננת מקרוב מכיוון שהייתה אחת המדינות הראשונות שהנהיגו חיסון בדצמבר 2020, והגיעה לנתח אוכלוסייה שמדינות אחרות יקנאו בקרוב.

 
למידע מורחב בנושא של רפואה סינית בישראל כל מה מה שצריך לדעת- אורי אלטר ואורי אלטר יש לגלוש לאתר rbsmethod.com