תפריט סגור

שאיבת בורות ספיגה

בהתבסס על ממוצעים ארציים ואזוריים, בעלי בתים יכולים לצפות להוציא בין 200 ל -600 דולר בכל פעם שנשאב בור ספיגה, אך זה תלוי בחברה, בגודל הבורות הספיגה ובגורמים אחרים. צפו להוציא בין 100 ל -1,000 דולר לכמה שנים של תחזוקה. כדי לשים את זה בפרספקטיבה, אם אתה שואב את מיכל הספיגה שלך בעלות של 300 $ כל חמש שנים, אתה משלם כ 60 $ לשנה כדי לנהל את הביוב שלך – פחות ממחצית העלות של ניהול שפכים למי שגר בבית ממוצע.

עלויות השאיבה יכולות להיות גבוהות מ -250 דולר למיכל 750 ליטר או גבוהות מ 895 דולר למיכל 1250 ליטר

תלוי בגודל מיכל הספיגה. העלות הארצית הממוצעת של ניקוי ושאיבת בור ספיגה היא 295 עד 610 דולר, אך רוב האנשים נוטים יותר להוציא 375 דולר. אם תשכיר חברה שתשאב את המיכל, היא תגיע עם משאית גדולה וטנק ענק.

על פי קרן מי התהום האמריקאית

ל 35.7 מיליון משקי בית יש מערכת ספיגה בארה"ב, מה שאומר שלא משנה איפה אתה גר יש מספיק מומחים כדי לשאוב את מי הבור שלך במחירים נוחים. שכור אינסטלטור בכדי לבדוק את הצנרת שלך לגבי פקקים אם אתה חושב שצריך לשאוב את המיכל. על פי הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית, יש לשאוב את המיכל עם חלאות 6 מצינורות הניקוז.

בקש מהפקח שלך להמליץ בצורה גסה מתי צריך לשאוב את המיכל שלך

אם צריך לשאוב את המיכל שלך פעם בשנה, אפשר ללכת בלי משאבות במשך שנתיים או שלוש, תלוי בגודל המכל שלך ובכמות הפסולת שעוברת במערכת. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהיא תימשך ללא בעיות במשך עשרות שנים היא לנהל תיעוד מתי נשאב מיכל הספיגה שלך.

בדרך כלל

תלוי במספר גורמים, עליך לשאוב את בור הספיגה כל שלוש עד חמש שנים. מאחר ובורות ספיגה ממדיים על בסיס קוד הבית והקוד העירוני, קשה להכליל באיזו תדירות צריך לשאוב בור ספיגה מסוים. תדירות השאיבה למיכל הביוב הממוצע תשתנה ממשק בית למשק בית. עדיף לזהות המלצות אלה למערכת שלך על ידי ניתוח מערכת הספיגה הספציפית שלך וצריכת המים של ביתך. ישנם מספר גורמים, כולל הביוב הממוצע שהופק על ידי הבית שלך, מספר האנשים החיים בבית, גודל מיכל הספיגה שלך, סוג הניקוי או הסבון הכימי שבו אתה משתמש כדי לשטוף את הביוב וכן הלאה. . אלה כמה אלמנטים חשובים לתוכנית תחזוקה יעילה למפעל לטיפול בשפכים שלך.

אם מערכת ספיגה אינה מתוחזקת כראוי

סימני רמז עשויים להצביע על התפתחות בעיה. אינך יכול לגלות כי בור הספיגה שלך מלא בבעיות עד שמגיע לריח רע מהניקוז שלך או מגיב הבור הספיגה. מיכלי ספיגה מיועדים לקליטת מי שפכים ומוצקים כמו בוצה המופקדת על הקרקע, כמו גם שומן, שמן וחלאות הצפים על פני המים.

במערכת שפכים קונבנציונאלית

מים ופסולת מועברים דרך אחד מצינורות הביוב העיקריים באמצעות שאיבת מים לשדה שפכים או למיכל שפכים תת קרקעי. במקום לשאוב פסולת ישירות למתקן הטיהור הראשי או המרכזי של התעלה, מתקני טיהור שפכים מפזרים מהבית פסולת מוצקה ונוזלית לשדה הביוב. מערכות מיכלי הספיגה משתנות ביכולתן כדי להתאים את קיבולת הביוב של ביתך, אך בדרך כלל הן מספיק גדולות לאחסון של בוצה עד שלוש שנים מבלי לרוקן אותה.

זרימת שפכים

היא עניין של כוח משיכה, אך ניתן לשפר בעזרת משאבה חשמלית. משאבה מסירה את הצטברות הבוץ והחלאה ומאטה את פעולת החיידקים בבריכה שלך. במהלך השאיבה הבוצה מוסרת מתחתית מיכל ביוב. יש לעשות זאת מכיוון שה הבוצה מצטברת עד לרמה החוסמת את צינור הניקוז דרכו זורם הנוזל לשדה הניקוז.

אם זה קורה, עליך לפנות לשירות הביוב ולהימנע מהאזור. חלוקת העומס שלך באופן שווה, הפנה את מי הפסולת למערכת נפרדת ולעולם אל תשתמש בסבון כביסה יבש. יש למקם את צינור הכניסה הרחק מהבלבלים כך שבוץ וחלאות לא יעזבו את הבריכה.

מפעל ספיגה

המכונה גם מפעל לטיפול בשפכים (OWTS), מורכב מביוב לבית, תיבת חלוקה לספטמבר מיכלי ic ושדה שטיפה לספיגת קרקע. חברות כמו Little Giant בונות בורות ספיגה ושומן עם משאבות להפקת מים נקיים מבור הספיגה שלך ומשתמשות בהן למדשאה או לגינה שלך כדי למחזר אותה ולחסוך בעלויות מים. מעבירי פסולת שפכים למשאבות מיכלי ספיגה מורשים על ידי המחלקה לשימור הסביבה של מדינת ניו יורק לבדוק ולמדוד את המכלים ולשאוב את מיכל הספיגה לפי הצורך.

בדיקה של מערכת הספיגה יכולה לעלות בין $ 100 ל- $ 900. בדיקה יסודית של איש מקצוע יכולה לעלות בין 300 ל -500 דולר, אך יכולה להיות גם בדיקה רגילה שעולה פחות מ -100 דולר.