שיווק פרויקטים
בנדל"ן- תבינו למה אנשים קונים נדל"ן
למידע נוסף על שיווק פרויקטים בנדל"ן תבינו למה אנשים קונים נדל"ן ושיווק פרויקטים בנדל"ן- תבינו למה אנשים קונים נדל"ן עליך לבקר ב- channel22.co.il
חברות שיווק נלחמות
בתפיסתם של אנשים עבור רכישת דיור כרכישת מטרים רבועים. הן תמיד צריכות ליצור ולמכור משמעויות. מכיוון שכבר לא ניתן להתחרות בגורם הרציונלי, המוצר שלכם חייב
להדהד רגשית. ישנן מספר סיבות מדוע אנשים קונים נדל"ן. הם רוצים:
·
להשקיע
כדי להרוויח במכירה או השכרה בעתיד.
·
להשקיע
כדי לחסוך כסף
(חלופה לפיקדונות).
·
לשפר את איכות חייהם באזור האהוב עליהם
בעיר.
·
לשנות
את השכונה ואת איכות החיים שלהם.
·
רכישת
דירה לילדים.
·
קניית
דירה עם הרחבה משפחתית.
למידע נוסף על קניית לידים ושיווק פרויקטים בנדל"ן- תבינו למה אנשים קונים נדל"ן יש לבדוק ב- channel22.co.il
חברת שיווק פרויקטים
בנדל"ן חוקרת מה מניע אדם לבצע רכישה, ופועלת על סמך זה. לדוגמה, אם הלקוח
רואה ברכישת בית כהשקעה, המשימה היא להסביר מדוע נכס מסוים משתלם להשקעות. אם הלקוח
רוצה לקנות דירת חלומות, אתם צריכים לתקשר באמצעות רגשות.
איך למכור פרויקט
נדל"ן בהקמה?
העלו רעיון לסגנון
חיים שהלקוח רוצה להיות חלק ממנו. זה צריך להיות פשוט, מובן ולעבור לאורך כל
התקשורת: מהשם של הנכס ועד למראה שלו ולפרסומות שלו. תחשבו על איך אדם בכמה מילים יכול
להסביר לחבר את הרעיון של דיור זה ואת המוטיבציה שלו לקנות דירה. מאפיין מרכזי של שיווק פרויקטים בנדל"ן
הוא שהעתיד חשוב יותר מההווה. החברה צריכה לאסוף קהילה של אנשים שרוצים לגור בקרבת
מקום, להתראות וליהנות מהרעיונות שהקבלן מעלה. במהלך שיווק
פרויקטים בנדל"ן ניתן לחלק בניית מותג נדל"ן ל-3 שלבים:
·
לקבוע
את המקום
·
ליצור
זהות
·
ליצור
חווית לקוח
שיווק פרויקטים
בנדל"ן- איך בונים זהות מותגית?
זהות בנדל"ן
היא שילוב של משמעויות הטבועות במקום מסוים. זה משקף את הרעיון של הפרויקט וממלא
תפקיד גדול בהכרה.
בתחליתו של שיווק פרויקטים בנדל"ן, בעת פיתוח זהות מותג, יש לשים לב לבפר פרטים חשובים:
·
מה
הוא קהל היעד שלכם
·
מהות
המותג
אילו מאפיינים יש
להדגיש, על אילו פונקציות לדבר, באיזה טון דיבור להשתמש, להתבדח או לא להתלוצץ,
כיצד לשלוט במשמעויות במרחב ועוד. כל אלו חשובים ביותר במהלך בניית אסטרטגיית
השיווק של פרויקט הנדל"ן שלכם.
מה היא החיבות של
שיווק פרויקטים בנדל"ן?
קניית דירה היא
החלטה משמעותית בחייהם של האנשים. זה לא דומה לקניית פירות אצל הירקן – הנכס שאדם
יבחר ישפיע באופן ישיר על מצבו האישי והכלכלי לשנים הבאות. לשיווק פרויקטי
נדל"ן ישנן מטרות עיקריות והן:
·
מודעות
– כדי שאנשים המעוניינים לרכוש נכס נדל"ן להשקעה ידעו על המיזם שלכם.
·
מכירה-
לשכנע אנשים כי הפרויקט שלכם הוא הטוב והמתאים ביותר עבורם.
לכן, עוד בשלבי הקמת הפרויקט אין תחליף
לשיווק מקצועי.