תפריט סגור

תכשיטי כסף כמתנה לחגים

אודה לשורשי הסילפדה בכסף וחגיגה של תכשיטי כסף, יש כל כך הרבה מבטים שתכשיטי כסף יכולים לקחת. מלאו את מזחלתכם במתנות של תכשיטי כסף סטרלינג לאוהבי תכשיטים חלקים, מבריקים, דפוקים וכפריים.

היא משמשת כמציין מקום לשמשה הקדמית של מתנת חג המולד הזו, טבעת כסף אופלית עגולה, עשויה אש, בגודל 9, הנגישה בקלות מבחוץ. סט טבעות כסף סטרלינג זה אידיאלי לטבעות אירוסין מבטיחות וניתן לענוד אותו כאביזר מסוגנן או כאלמנט של תלבושת חג פשוטה. לוקח 3-8 ימי עסקים עד שההזמנה שלך מגיעה לידיים שלך, והטבעת מספקת ניצוץ גבוה של אנרגיה וזרימה ושיפור הביצועים.

הוא עשוי בתהליך קלויזון איכותי, בדוגמת כרית ומודפס בכל הגדלים. אנחנו לא רוצים שתרגישו לקנות לנו, אנחנו רוצים שתאהבו טבעות כסף עטופות עגולות עטופות עגולות אש קשתות (גודל 9) חפתים אוניקס שחורים וינטאגיים. מתנת חג המולד שרשרת סגלגל טופז כחול סגלגל סגלגל או תליון מתנה חדשה לחג המולד מאת ידיות הדלת בעיצוב החדש של GoldenWarm ואביזרי המיטה אינם כלולים.

נשים שאוהבות תכשיטים נשיים ורומנטיים יקבלו השראה מהטיפות הפרחוניות עם עבודות הפיליגרן הפתוחות שלהן וספיר לבן ויציעו זוג עגילים מושלם לסגנון המתמשך

עגילי פתית השלג הנראים בתמונה למעלה עולים 638 דולר כל אחד ונראים בדיוק למסיבת חג המולד חגיגית.

עגילי כסף פופולריים לחגים הם אבני חן

חתיכי כסף, חישוקים, עגילי דמעה, חפתים וצמידים הם כולם רעיונות מתנה נהדרים לחגים. עוד רעיון נהדר הוא לעצב שרשרת או תליון כסף משלך. תמונות של מתנות תכשיטים ופוסטים בהשראת האוקיינוס על עגילים.

חברת JT Inman לא רק מייצרת חפצי כסף יפים לתת במתנה

אלא גם מציעה מגוון רחב של תכשיטים לתת לנמענים. צמידי כסף סטרלינג, תכשיטי אבן חן וצמידים בהשראת שמי הם כמה מהאהובים על הלקוחות שלנו. עוד רעיונות מצוינים למתנות כוללים פריטים אישיים עם נופך של אלגנטיות, כגון קליפי כסף, כרטיסי ביקור ומסגרות לתמונות עם תכשיטי כסף.

המבחר הייחודי שלנו של חפצי כסף

תכשיטים ומתנות חג מולד אחרות לקמעונאים יכול לעזור להבדיל את החנות שלך מקמעונאים אחרים ולעזור לך למצוא נישה בקרב הצרכנים. כל מגוון קמעונאיינו מכסף סטרלינג מושלם לחנויות המעוניינות להציע ללקוחותיהן מתנה באיכות גבוהה שיהווה אוצר לנמען.

לקבלת רעיונות נוספים למתנות לחג ועזרה במציאת הגודל של כל תכשיט, בקר בחנות התכשיטים הטובה ביותר של ביילי בארה"ב. עם עסקאות כאלה, מציאת תכשיטי כסף באינטרנט יכולה לעזור לך להימנע מהמוני החגים ותורים ארוכים.

ב- Baileys Fine Jewelry

אנחנו יכולים לעזור לך למצוא את המתנה המושלמת לכל מי שנמצא ברשימה שלך. עם המבחר הגדול שלנו של מתנות תכשיטים מיוחדות כגון חפתים, טבעות גברים ושעונים, אנו הופכים את הקניות לקלות עבור הגבר בחייך. אנו יודעים שהזמן שלך יקר, ולכן אנו הופכים את זה למהנה, מהיר וקל להראות את אהבתך לתכשיטים בעזרת המתנות הבלתי פוסקות שלנו והמתנות המושלמות במדריך מתנות חג המולד שלנו.

המתנות הנהדרות והאופנתיות של רוס סיימון יהפכו את העונה לעליזה ובהירה

ניתן להפוך את מתנת החגיגה לפשוטה אם מסכימים עם סגנון המקבל והטרנדים העיקריים שאליהם נחשפות נשים, נשים, אמהות ובנות על ראש. בין אם אתה קונה מתנה במחיר של $ 499, $ 249 או $ 99, אתה בטוח תראה הכל ברשימה שלך.

למי שמעדיף תכשיטי כסף וזהב סמליים

הצב את הסגנון עם יהלום קלאסי מעודכן משובץ בלבן, צהוב או זהב. פנקו אחרים בקישוטי חג המולד היפים מתחת לעץ חג המולד או כמלאי גרב לאח. כשמישהו יפתח מתנה ויראה שהיא עשויה מכסף סטרלינג, הוא יידע שלקחת את הזמן לבחור מתנה יוצאת דופן.

בחר את סגנון היומיום של הגבר שלך עם מתנה עבורו מ- Runwell, Chrono או Shinola. ותן לו להיכנס לסגנון היומיומי שלו על ידי מתן לו רנווול כרונו או שינולה.

אתה יכול להתאים אישית את המתנה שלך עם תכשיטי אבן לידה בכדי לגרום לה להרגיש מוערך וייחודי

כסמל אהבה, תליון הלב הזה הוא המתנה המושלמת לחגים. קסם ראשי בכסף סטרלינג חותמת ביד על ידי 706 התאם אישית חותמת יד שניתן לענוד או לקבץ על שרשרת סביב צווארך כדי להציג את ראשי התיבות של האהוב שלך להשראה יומיומית.

עם פחות ממאה ימים לחג המולד ופחות ממחצית הזמן עד לקניות בחג המולד

הגיע הזמן לחשוב על רעיונות למתנות למשפחה ולחברים. לקראת החגים אנו יודעים שתכשיטי גדילן ודבורה יהיו בין הראשונים שיעזבו את אולמות התצוגה שלנו. עגילי הכסף המוכשרים שלנו, שרשראות כסף סטרלינג וצמידי כסף מכילים 48 סגנונות שונים.

ייתכן שלקוחותיך מחפשים את המתנה המושלמת לחבר או לאהוב או את הטבעת האידיאלית להצגת תלבושת ארוחת הערב לחג המולד או השנה החדשה.

חופשה מאולתרת לפארק הלאומי האליקאלה העניקה השראה למורגן ליין טאנר לעזוב את קו ה -9 ל -5 שלה ולהשיק קו תכשיטים משלה עם התמונות המדהימות של בעלה ג'וש אסטרן

שצולמו בשרף ומוסגרו בכסף סטרלינג ו -14- זהב קראט ליצירת מזכרת המדגישה את יופיו של האי. חישוקים הפכו למצרך קלאסי בסגנון העגיל שכל אישה משתמשת בו בסיבוב התכשיטים שלה.