תפריט סגור

החלפת מושב אסלה בבית

למה הייתי צריך להחליף את מושב האסלה שלי, כלים שהשתמשתי בהם, טיפים לפרויקט עשה זאת בעצמך מוצלח

נאלצתי להחליף את מושב האסלה שלי כי הוא היה סדוק ודולף מים. מעולם לא עשיתי זאת בעבר ולא הייתי בטוח אילו כלים אני צריך או איך ללכת על הפרויקט. לאחר כמה מחקרים, גיליתי שרוב האנשים מעדיפים מפתח תלת-שיווי של מושב אסלה, אבל יש גם אפשרויות אחרות. קראתי גם שכדאי להשתמש באטם חדש בעת התקנת מושב האסלה החדש.

כלים:

מפתח מושב אסלה בעל שלושה שיניים, אטם ישן אם קיים, דלי לתפוס נזילות מים, מגבת לניגוב שפכים

טיפים:

השתמש באטם הישן אם יש לך אחד בהישג יד, השתמש תמיד במרק של שרברב בצד התחתון של האטם החדש בעת התקנתו
לעוד מידע בתחום של החלפת מושב אסלה בבית והרכבת מושב אסלה מומלץ לגשת לאתר 9911.co.il

הייתי צריך להחליף את מושב האסלה שלי בבית כי הישן היה שבור. השתמשתי בכמה כלים ובטיפים האלה לפרויקט עשה זאת בעצמך מוצלח.

מדוע ייתכן שתרצה להחליף את מושב האסלה שלך

מושב האסלה הוא החפץ הכי בשימוש בחדר האמבטיה. לעתים קרובות מתעלמים ממנו ומוזניחים אותו. כשיש לכם אסלה חדשה, כדאי להחליף את המושב הישן בחדש כדי לגרום לחדר האמבטיה שלכם להיראות מעודכן יותר.

חלק זה ידון מדוע אולי תרצה להחליף את מושב האסלה שלך וכיצד לעשות זאת ללא כל טרחה.

סיבות להחלפת מושב אסלה:

  • מושב אסלה חדש יכול לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות מודרני ומעודכן יותר.
  • מושב אסלה בלוי או מקולקל עלול להוות סכנה בטיחותית עבור ילדים או קשישים המשתמשים בו.
  • אם יש לך חיות מחמד, הן עלולות לשרוט את משטח הפלסטיק הישן של המושב הנוכחי שלך, מה שעלול להיות לא תקין ולא נעים לשימוש.
  • אולי תרצה לשנות את צבע מושבי האסלה מפלסטיק כדי להתאים לעיצוב אחר בחדר האמבטיה שלך כגון מגבות, וילון מקלחת או אביזרי כיור.
  • מושב אסלה הוא ציוד שצריך להחליף מעת לעת למטרות היגיינה.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להחליף את מושב האסלה. מושב אסלה מוחלף לרוב כאשר הוא הפך ישן וסדוק, או אם אטם הגומי התרופף ונופל.

סיבות מדוע כדאי להחליף את מושב האסלה הישן שלך מיד

מושב אסלה הוא חפץ שאנו משתמשים בו כל יום מבלי להקדיש לכך מחשבה שנייה. עם זאת, זה יכול להיות כר גידול לחיידקים ואם לא תיזהר, אתה עלול להיתקל בבעיות בריאותיות.

הסיבה הראשונה להחליף את מושב האסלה הישן שלך מיד היא שהם יכולים להיות רופפים ושבירים. כאשר זה קורה, הסיכון שמושב האסלה ירד וליפול על מישהו הופך להיות הרבה יותר גדול. הסיבה השנייה להחליף את מושב האסלה הישן שלך מיד היא שהם עלולים להיסדק או להישבר. המשמעות היא שחיידקים הצליחו להיכנס לסדקים ולחריצים של מושב האסלה שעלולים לגרום למחלות או מחלות אם לא יטופלו.

הסיבה השלישית להחליף את מושב האסלה הישן שלך מיד היא שהם עלולים להכתים משתן או צואה, מה שעלול להוביל להרבה סוגים שונים של זיהומים כמו E-coli, Salmonella, Shigella וכו'. הסיבה הרביעית להחליף את מושב האסלה הישן שלך מיד הוא

מושב אסלה הוא החלק החשוב ביותר באסלה, וחשוב לשמור עליו במצב תקין. אם יש לך מושב אסלה ישן ובלוי שדולף או נסדק, עליך להחליף אותו מיד.

הסיבה הנפוצה ביותר מדוע אנשים צריכים להחליף את מושבי השירותים הישנים שלהם היא כי הם דולפים. מושבים דולפים עלולים לגרום לנזקי מים לרצפה, מה שעלול להוביל לצמיחת עובש ולבעיות רבות אחרות.

אם מושב האסלה הישן שלך נסדק או נשבר בכל דרך שהיא, אז אתה צריך להחליף אותו בהקדם האפשרי כי זה עלול להוות סיכון בטיחותי עבור המשפחה והאורחים שלך.