תפריט סגור

הרחקת יונים עשה זאת בעצמך

איך להדוף יונים עם דוחים טבעיים – מדריך שלם לבעלי בתים

יונים הן בעיה נפוצה בערים רבות. הם יכולים להוות מטרד לבעלי בתים ולמנהלי נכסים כאחד. ישנן שיטות רבות להיפטר מיונים, אך רובן כוללות כימיקלים או שיטות לא טבעיות אחרות. במדריך זה, נבחן כיצד להדוף יונים באופן טבעי עם מרכיבים שנמצאים בבית.

הרעיון מאחורי הרחקת יונים בחומרים דוחים טבעיים הוא שבעלי חיים אלו אינם מסוגלים לזהות את הריחות באותה קלות כמו דוחים על בסיס כימיקלים. המטרה היא להפוך את הסביבה שלהם לא נעימה מספיק כדי שהם יחליטו לעבור למקום אחר.

יונים הן בעיה נפוצה לבעלי בתים. הסיבה לכך היא שהם אינטליגנטים, והם ימצאו את הדרך הקלה ביותר להשיג אוכל. הם גם לא בררנים לאן הם הולכים לאכול, אז הם ילכו לאן שהכי נוח להם. אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים מהרכוש שלך היא באמצעות חומרים דוחים טבעיים.

חומר דוחה טבעי שהוכח כיעיל בהרחקת יונים מרכושכם הוא שמן מנטה. אתה יכול לרכוש אותו ברוב חנויות המכולת או שאתה יכול להכין בעצמך על ידי הנחת עלי מנטה או אפילו שמנים אתריים מנטה בסיר מים רותחים ולתת להם לתלול כ-10 דקות לפני שאתה מסנן את הנוזל לתוך בקבוק ספריי לשימוש לפי הצורך .

הקדמה: הסכנות של יונים וכיצד להרחיק אותן עם פתרונות תוצרת בית

יונים הן מראה נפוץ ברוב המקומות. הם נתפסים בדרך כלל כיצורים לא מזיקים שפשוט סורקים מזון על הקרקע ומשאירים צואה בכל מקום. עם זאת, יונים עלולות להוות מטרד כאשר הן הופכות למספר רב מדי.

מאמר זה עוסק כיצד להרחיק יונים עם פתרונות תוצרת בית ועל הסכנות של יונים כשהן מתאכלסות מדי.

יונים הן מראה נפוץ בערים ועיירות רבות, אך הן יכולות גם להציק. הלשלשת שהם משאירים מאחור עלולה לגרום לבעיות בריאותיות, ורעש ההשתוללות שלהם יכול להיות מעצבן.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להרחיק יונים מהרכוש שלך. הם בדרך כלל עפים משם כאשר מפריעים להם על ידי רעשים חזקים או כאשר הם מרגישים מאוימים על ידי טורפים. אתה יכול גם לשתול כמה צמחים שדוחים יונים כמו נמל או מנטה. ישנם גם תכשירי יונים זמינים מסחרית כגון דוקרנים על מדף או רשת כדי להרתיע אותם מלינה על גגות או להתיישב על מדף.

הדרכים הטובות ביותר להיפטר מבעיית יונים מעופפות באופן טבעי מהחצר ומהמרפסת שלך

דוחה יונים עשה זאת בעצמך: הדרכים הטובות ביותר להיפטר מבעיית יונה מעופפת באופן טבעי מהחצר ומהמרפסת שלך

יונים יכולות להיות מטרד אמיתי. הם ידועים בנטייתם לשבת על מבנים, מדרכות ואפילו בחצר שלך. אם יש לך בעיה עם יונים בחצר או במרפסת שלך, יש כמה דרכים טבעיות להיפטר מהן שאתה יכול לנסות.

יונים מהוות מטרד לבעלי בתים רבים וקשה להיפטר מהן.

אם אתה מחפש דרך טבעית להיפטר מיונים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות.

1. התקן דוקרנים של ציפורים על מדפי המרפסת או המרפסת שלך. זה יקשה על הציפורים להתיישב ולנוח על משטחים אלה.

2. הנח רשת יונים או חוט עוף סביב הצמחים והעצים שלך כדי למנוע מיונים לנחות שם מלכתחילה.

3. הניחו נפטלין באזורים שבהם אינכם רוצים שהציפורים ינחתו, כמו ליד עצי הפרי או גינת הירק שלכם, מה שיעזור להרחיק אותם מהאזורים הללו כמו גם מהגג, המרזבים והמרזבים של הבית שלכם.

4. הציבו מכשיר דוחה ציפורים קולי שמוציא צליל לא נעים שרק יונים שומעות – זה יבריח אותן מבלי לפגוע בהן בשום צורה!