תפריט סגור

חנות אינטרנטית בטוחה

חנות אינטרנטית בטוחה היא אתר המספק חוויה בטוחה ומאובטחת ללקוחות.

ישנן דרכים רבות לקבוע אם חנות אינטרנטית בטוחה. הדרך הנפוצה ביותר היא להסתכל על מדיניות הפרטיות של החברה. מדיניות זו צריכה להיות עדכנית ושקופה, מה שאומר שהיא חייבת לכלול מידע על האופן שבו הם משתמשים בנתוני לקוחות, איזה סוג של נתונים הם אוספים, כמה זמן הם שומרים אותם, למי יש גישה אליהם וכיצד לקוחות יכולים לבקש מחיקת המידע האישי שלהם.

חשובים גם מאפייני האבטחה של האתר עצמו – האם יש בחנות הצפנת SSL? האם יש אינדיקציה לכך שנתוני לקוחות נפגעו בעבר? איך הוא מתמודד עם סיסמאות?

חנות אינטרנטית בטוחה היא אתר שאושר על ידי צד שלישי בלתי תלוי כאמין ומאובטח.

הדרך הטובה ביותר לקבוע את בטיחות החנות היא להסתכל על מדיניות האבטחה והפרטיות. אתר טוב יציע הצפנה, הגנה מפני תוכנות זדוניות והגנה על נתונים. לחנות המקוונת צריכה להיות גם מדיניות פרטיות שמציינת בבירור איזה מידע הם אוספים ממך וכיצד הם משתמשים בו.

חנות אינטרנטית וטרנד הקניות הגדול

קניות באינטרנט היא טרנד שלא האט. האינטרנט הוא המקום המושלם לקנות כל מה שאתה צריך. אבל עם הנוחות הזו, תמיד יש סיכונים. חנויות מקוונות הפכו למטרה פופולרית עבור האקרים בגלל כמות המידע הגדולה שהם מאחסנים על הלקוחות שלהם והיעדר אמצעי אבטחה שננקטו כדי להגן על הנתונים הללו. זו הסיבה שחשוב להשתמש בחנויות אינטרנטיות בטוחות הנוקטות באמצעים נאותים כדי להבטיח את בטיחותך בעת קניות באתר שלהן.

הדבר הראשון שאתה צריך לחפש בחנות מקוונת בטוחה הוא האם הם משתמשים בהצפנת SSL באתר האינטרנט שלהם ואם כן, כמה היא חזקה. הדבר השני שאתה צריך לחפש בחנות מקוונת בטוחה הוא אם לאתר שלהם יש סמל של מנעול HTTPS ליד שורת ה-URL בחלק העליון של חלון הדפדפן שלך או אם כתוב "מאבטח" בתחילת שורת הכתובת. שני הדברים האלה הם סימנים לכך שהנתונים שלך יוצפנו כאשר אתה קונה באתר שלהם וכן

חנות אינטרנטית היא סוג של חנות קמעונאית שאין לה מיקום פיזי. החנויות המקוונות הראשונות נפתחו בשנות ה-90 כאשר אנשים החלו להשתמש באינטרנט כדי לרכוש סחורות. חנויות אלו נקראות גם חנויות מסחר אלקטרוני מכיוון שהן מוכרות מוצרים ושירותים באופן בלעדי באינטרנט.

לקוחות חנות אינטרנטית כמו במערכת Coi יכולים לדפדף בין הפריטים למכירה על ידי גלישה בקטלוג או על ידי חיפוש פריטים ספציפיים באמצעות מילות מפתח או מספרי מוצרים. הם יכולים גם לברר על המחיר, הזמינות ומידע אחר על פריט לפני רכישתו.

כיצד לבדוק אם האתר שבו אתה קונה הוא אתר בטוח וכיצד אתה יודע?

כשאתה קונה משהו באינטרנט, אתה רוצה להיות בטוח שהאתר בטוח. יש כמה דרכים לעשות זאת. דרך אחת היא לבדוק את כתובת האתר ולוודא שהיא מתחילה ב-https://. המשמעות היא שהמידע שלך יהיה מוצפן ומאובטח יותר. דרך נוספת היא לחפש אייקון מנעול בשורת הכתובת של הדפדפן שלך המעיד על כך שלאתר יש תעודת SSL.

אם אינך רואה אף אחד מהסמלים הללו, ייתכן שזה לא אתר בטוח עבורך לקנות ממנו. אתה יכול גם לחפש ביקורות על החברה באתרים כמו Yelp או Google Reviews לפני הקנייה מהם וכן לבדוק את מדיניות הפרטיות שלהם באתר האינטרנט שלהם לפני שמתחייבים לרכוש מהם משהו!

כצרכן, חשוב לדעת לזהות חנות אינטרנטית בטוחה וכיצד לדעת אם האתר בטוח.

ישנן דרכים רבות לדעת אם האתר שבו אתה נמצא בטוח. דרך אחת תהיה להסתכל על כתובת האתר. אם אתה רואה "https" לפני כתובת האתר, אז זה אומר שלאתר יש אישור SSL מה שאומר שהוא מאובטח יותר. דרך נוספת היא להסתכל בשורת הכתובת ולוודא שאין שם כתובת. ישנן גם כמה דרכים אחרות שבהן תוכל לבדוק את הבטיחות על ידי חיפוש דברים כמו האם יש להם כתובת דוא"ל או מספר טלפון בדף יצירת הקשר שלהם, אם יש להם מדיניות פרטיות וכו'.