תפריט סגור

יתרונות הקרקס לילדים

בית הספר לקרקס בוונקובר מוקדש לקידום המיומנות הפיזית באמנות הקרקס. ילדים לוקחים חלק בסירקוס אטלנטיק, תוכנית בילוי המנוהלת על ידי סירקוס קונסרבטוריון של אמריקה, בית ספר חדש לקרקס שאמור להיפתח בתומפסון פוינט בשנה הבאה בפורטלנד. בית הספר יארח את התוכנית בפורטלנד בסתיו הקרוב.

כשירות פיזית

היא הבסיס להשתתפות ארוכת טווח, ביצועים ומצוינות בפעילות גופנית ובספורט. מרכיב מרכזי של יכולת גופנית הוא שליטה ביסודות התנועה האנושית, כישורי תנועה בסיסיים וכישורים אתלטיים בסיסיים המאפשרים לילד לקרוא את סביבתו, לקבל החלטות מתאימות ולנוע באופן מבוקר באמצעות מגוון פעילויות ומצבים גופניים. . בגלל השונות, ההעברה והכיף הטמון בה, אומנויות הקרקס אין כדוגמתן בענפי ספורט ותנועות שונות לפיתוח יכולת פיזית ארוכת טווח.

אוריינות גופנית תורמת להקמת פעילויות גופניות ממוקדות כחלק בלתי נפרד מאורח החיים של האדם ומהיתרונות לכל החיים של הגופני

אמנות הקרקס פותחת את תחום הספורט לאנשים בכל הגילאים ורמות הכושר. אומנויות קרקס וספורט הם דרך נהדרת לשמור על כישורים פעילים ואינטנסיביים שיכולים לסייע במאבק בהשמנת יתר, בעיה הולכת וגוברת.

לאמנות הקרקס יתרונות רבים שהוכיחו את עצמם וניתן לקבל אותם באמצעות התבוננות חוזרת

זה עוזר לאנשים, במיוחד לילדים ולסטודנטים, לפתח סבלנות והתמדה. זה מגרה את הדמיון, פותר בעיות, נותן לך אביזרים ונותן לך את האפשרות לבצע כל טריק שאפשר להעלות על הדעת.

להטוטנות

היא מיומנות עצבית-שרירית שיכולה להיות השפעה עמוקה על תפקוד המוח. ישנן עדויות לכך שג'אגלינג יכול להועיל לאנשים הסובלים מדיסלקציה, דיספרקסיה והפרעות קשב וריכוז. מדריכים בעלי הכשרה מקצועית בקרקס יכולים לעזור לילדים לשלוט במיומנויות מאתגרות אלה.

מאיה לדו

מנהלת תכנון ושיווק של בית הספר סנקה לאמנויות אקרובטיות ואמנויות קרקס חדשות בדרום סיאטל, אומרת כי תרגול אמנות קרקס באופן כללי הוא מאמץ לא תחרותי שמושלם על ידי מנהלים מודרכים וכיף ללמוד הצעדים הדרושים כדי ללמוד מיומנות חדשה. אנשים אוהבים לראות שחקני קרקס מבצעים את הפעלולים שלהם, ולמרות שחלקם נראה בלתי אפשרי לשלוט, אפשר ללמוד אומנויות, אומר לדוקס.

בקנה מידה קטן יותר

לדוקס אומרת כי בעבודתה לשעבר בסנקה כפקידת קבלה, הוראת אמנויות קרקס שינתה את מצב הרוח ליום טוב יותר. מלווין דיגס הוא דוגמה אמיתית ליתרונות השיעורים בקרקס, בוגר סיור ההרמוניה וסירק דו סוליי מכיכר סנט לואיס. דיגס אומר שהוא גדל בציפייה להיות חלק מחבורה ומצא חברות באמצעות אמנויות קרקס. כמו ספורט, הקרקס מספק סביבה לילדים לפתח מיומנויות ללא לחץ של תחרות, אומר דייוויס. ילדים יכולים להתנסות בחדר עם פעילויות שונות, בין אם זה להטוטנות, חד-אופניים, אקרובטיקה או אומנויות ביצוע אחרות. המשחק מאפשר לילדים להשתמש ביצירתיות שלהם כדי לפתח את הדמיון, המיומנות, את הכוח הפיזי, הקוגניטיבי והרגשי.

משחק מאפשר לילדים לנהוג בעצמם

לממש כישורי קבלת החלטות, לנוע בקצב שלהם, לגלות את תחומי העניין שלהם ולעסוק בתשוקות שהם רוצים לעסוק בהם. משחק לא כיווני מאפשר להם לעבוד בקבוצות, לשתף, לנהל משא ומתן ולפתור סכסוכים וללמוד מיומנויות הגנה עצמית.

אכן הוצע כי קידום משחק לא מובנה

הוא דרך יוצאת דופן להגביר את הפעילות הגופנית אצל ילדים והיא אחת האסטרטגיות החשובות ביותר לפתרון מגיפת ההשמנה. תכניות קרקס הן דרך מצוינת לילדים לחקור כיף, מגוון יצירתי וכושר בסביבה לא תחרותית. יותר מדי משחק כולל מבוגרים, וכאשר המשחק נשלט על ידי מבוגרים, ילדים מצייתים לכללי המבוגרים מבלי לטרוח לאבד את היתרונות שמשחק מציע לילדים בפיתוח יצירתיות, מנהיגות וכישורים קבוצתיים.

הקרקס

הוא מקום בו מעודדים ילדים לקפוץ, לטפס, להתנודד, להתנדנד, ללהטט, להסתחרר וליצן. זהו משב רוח רענן והזדמנות לילדים לתת לדמיון להשתולל ולהיות מטופשים. כל מבנה גוף הוא הנכון וישנו כל כך הרבה מגוון בקרקס שילדים יכולים לגלות חוזקות ואתגרים.

ילדים שמתמודדים עם קבוצות ספורט או ריקודים יכולים למצוא בית בקרקס

היא אומרת. ילדים יכולים להתמחות בפעילויות שהם אוהבים ולבנות ביטחון כאשר הם מתגברים על נסיגות, כמו למשל שמירת הכדור תוך כדי ג'אגלינג. ילדכם יכול לתת לחיות הממולאות שלו לשחק בהופעה קטנה או שהוא יכול לבצע מופע כמו ריקוד למוזיקה. חוקרים מתחילים להבין את הספירלה העולה בתשלומי רווחת הילדים, לדבריה. ריצ'רד מקגראת 'וקריסטן סטיבנס הציגו כמה תוצאות בכתב העת הבינלאומי לסוציולוגיה של פנאי עבור קבוצה של 23 ילדים שסיימו חצי שנה של הכשרה בקרקס. היו מגמות כלפי מעלה בביטחון העצמי, בהערכה העצמית ובהפחתת המתח.

האנשים המדהימים מסירקידז חברו לאוניברסיטת דרום אוסטרליה

כדי לחקור את היתרונות הפסיכולוגיים של אומנויות הקרקס והתוצאות מרשימות. החוקרים השתמשו בשיטות מוכרות בינלאומיות ובשיטות מחקר איכותניות וכמותיות כדי לעקוב אחר חוויותיהם של 55 ילדים בגילאי 8-14 במשך שישה חודשים במסגרת תוכנית CirKidz-Tweenz, שבה הילדים זכו ללמוד, לשפר ולהרחיב מיומנויות חדשות באקרובטיקה, איזון, ג'אגלינג. ופעילויות אוויריות. היתרונות הפיזיים של הוראת הקרקס ידועים זה מכבר, כאשר כוח מוגבר ותיאום הם תוצר לוואי טבעי של פעילות גופנית.

הכוונות הטיפוליות של הקרקס מציעות יתרונות חברתיים

רגשיים ופיזיים למי שיש לו גישה אליו. להיות חלק מקהילת קרקס זו חוויה שונה מאוד מלהיות מעורב בספורט תחרותי רגיל. בתכנית EBC אנו משלבים קרקס עם אמנות, טיפול במשחק ואינטגרציה חושית כדי לספק לתלמידים שלנו השפעות טיפוליות נוספות.

כשמדובר בבידור לילדים, אין דבר טוב יותר ממסיבת קרקס. מר סטיקס הוא בדרן ילדים עטור פרסים עם מגוון חבילות למסיבות המוצעות. לימוד מיומנויות חדשות ואמון גובר הם רק חלק מהיתרונות הרבים של מסיבות קרקס.

לימוד דברים חדשים יכול להיות מהנה

במיוחד כשאנחנו תקועים בחריץ בגלל כשלים בעבר או חוסר עידוד. כשאנשים מבינים שהם יכולים לעשות דברים מדהימים כמו אומנויות קרקס, הם מבינים שהם מסוגלים להרבה יותר. לימוד ג'אגלינג ומיומנויות קרקס אחרות הוא צעד קל לזכור שכיף ללמוד דברים חדשים ושאתה מסוגל יותר מכל ללמוד.