תפריט סגור

כך תוכלו להשיג כתובת מייל זמנית בלחיצת כפתור מבלי ליצור חשבון מייל

כיצד תוכל להשתמש בכתובות דוא"ל זמניות בחיי היומיום

כתובות דוא"ל זמניות הן חלופה מצוינת לחשבון הדוא"ל המסורתי. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות.

יש אנשים שמשתמשים בהם כדי להירשם לניוזלטרים ולהצעות מבלי למסור את המידע האישי שלהם. אחרים משתמשים בהם כאמצעי הגנה מפני דואר זבל או פריצה. כתובות דוא"ל זמניות טובות גם לקניות מקוונות, מכיוון שהן מאפשרות לך ליצור חשבון מבלי שתצטרך לשתף את המידע האישי שלך עם האתר.

כתובת דוא"ל זמנית היא כתובת דוא"ל שאינה מקושרת לשום חשבון. זוהי דרך מצוינת להגן על המידע האישי שלך באינטרנט. הסיבה לכך היא שהוא לא יופיע באף מנועי חיפוש ואף אחד לא יוכל לאתר אותך או לשלוח לך דואר זבל. כתובות דוא"ל זמניות נהדרות גם להירשם למשהו באינטרנט מבלי למסור את המידע האישי שלך, כגון הרשמה לניוזלטר או אפילו רכישת משהו באינטרנט.

כתובות דוא"ל זמניות הן בחינם וקלות ליצירה וניתן להשתמש בהן בדרכים רבות ושונות. הם זמינים גם ברוב הסמארטפונים, כך שתוכל להשתמש בהם בכל מקום ובכל זמן!

היתרונות של שימוש בכתובות דוא"ל זמניות:

– מגן על המידע האישי שלך מפני חשיפה באינטרנט – דרך מצוינת להירשם לדברים מבלי למסור מידע אישי – זמין ברוב הסמארטפונים

הקדמה: למה אתה צריך להשתמש בדואר זמני ומה הטעם בקבלת דואר זמני?

בעולם שבו אנחנו כל הזמן מחוברים באינטרנט, לא תמיד קל למצוא רגע של שקט ושלווה. וכשאתה עושה זאת, זה בדרך כלל מופרע על ידי הודעת דואר אלקטרוני.

אבל מה אם אתה יכול פשוט לקבל את הדואר האלקטרוני שלך בלחיצת כפתור? טוב עכשיו אתה יכול! עם כתובות דואר אלקטרוני זמניות אתה יכול בקלות ליצור חשבון ללא טרחה ולקבל את ההודעות שלך באופן מיידי.

זה נוהג נפוץ להשתמש בכתובת דואר אלקטרוני לצורך הרשמה לאתר או כאשר ניתנת לך אחת. עם זאת, תמיד קיים סיכון שהדואר האלקטרוני שלך יודלף או יפרץ. אתה יכול להשתמש בכתובת דוא"ל זמנית בלחיצת כפתור מבלי ליצור חשבון או לדאוג שהכתובת שלך תיפגע.

אתה יכול לקבל כתובות דוא"ל זמניות מספקים כמו Mailinator, 10minutemail ו-12minutemail. שירותים אלו מספקים לך תיבת דואר נכנס שתפוג לאחר 12 דקות, 24 שעות או 7 ימים.

שירותים אלו מספקים לכם גם הודעות דואר אלקטרוני חד פעמיות ואפילו מספרי טלפון חד פעמיים!

כיצד תוכל ליצור כתובת אימייל זמנית משלך תוך דקות מבלי ליצור חשבון

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתזדקק לכתובת דוא"ל זמנית. אולי תרצה להירשם לחשבון באתר אינטרנט המחייב אותך לספק כתובת דוא"ל, או אולי תרצה להירשם למתנה הדורשת כתובת דוא"ל. עם הודעות דוא"ל זמניות, אתה יכול ליצור כתובת דוא"ל זמנית משלך בתוך דקות מבלי ללחוץ.

הרבה אנשים לא מודעים לעובדה שהם יכולים ליצור כתובות דוא"ל זמניות משלהם בכמה קליקים בלבד. אין צורך להגדיר חשבון או משהו כזה – הכל נעשה תוך דקות ספורות וזה ממש קל!

תהליך יצירת כתובת האימייל הזמנית שלך הוא מאוד פשוט ופשוט: המשתמש צריך להזין את שם המשתמש הרצוי ולאחר מכן ללחוץ על "צור את החשבון שלי בחינם".

כתובות אימייל הן חלק חשוב מהחיים הדיגיטליים שלנו. הם עוזרים לנו להתחבר לאנשים ומאפשרים לנו לשמור איתם על קשר.

עם זאת, לפעמים אנו רוצים ליצור כתובת דוא"ל זמנית מסיבה זו או אחרת. אולי אנחנו רוצים ליצור כתובת אימייל מזויפת עבור מתיחה או אולי אנחנו רק רוצים ליצור אחת בשביל להירשם למשהו.

אולי לא נרצה ליצור חשבון בג'ימייל או יאהו ואז נצטרך לזכור את הסיסמה מאוחר יותר כי זה יותר מדי טרחה.

זה המקום שבו מאמר זה נכנס לתמונה כיוון שהוא יראה לך כיצד תוכל לקבל כתובת דוא"ל זמנית משלך בלחיצת כפתור מבלי ליצור אחת ידנית על ידי ביצוע השלבים הבאים:

שלב 1: בקר בכתובת https://www.temporaryemailaddressgenerator.com/ ולחץ על 'צור עכשיו'

שלב 2: מלא את שמך ומזהה הדוא"ל שלך

שלב 3: לחץ על 'צור עכשיו

מדוע שימוש בכתובת זמנית עדיף על פני יצירת חשבון

כתובות דוא"ל זמניות הן חלופה מצוינת ליצירת חשבון. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות להשתמש בכתובת דוא"ל זמנית. לדוגמה, ייתכן שתרצה להירשם לאתר אינטרנט אך לא תרצה למסור את כתובת הדוא"ל האישית שלך. אתה יכול לקבל כתובת אימייל זמנית ולהירשם מבלי לספק מידע אישי.

הודעות דוא"ל זמניות מספקות לך את ההזדמנות להחזיק חשבון דוא"ל ללא הטרחה של יצירת אחד. אתה יכול ליצור כמה שאתה רוצה ולמחוק אותם כשתסיים איתם. מיילים זמניים גם שימושיים כאשר אתה צריך להירשם לאתרים הדורשים קוד אישור שנשלח בהודעת טקסט או בשיחת טלפון לאחר ההרשמה לשירות שלהם.
למידע מורחב על כך תוכלו להשיג כתובת מייל זמנית בלחיצת כפתור מבלי ליצור חשבון מייל נא לבדוק ב- getmail.co.il

כתובות דוא"ל זמניות אינן עוד חידוש. הם משמשים למטרות שונות כמו הרשמה לניוזלטר, הגשת מועמדות לעבודה, סקרים ועוד. בעזרת כתובת מייל זמנית תוכלו להירשם לשירותים שונים ללא טרחה רבה.