תפריט סגור

מה זה גוגל שותפים

הקבוצה האחרונה מתחילה לעתים קרובות עם Google מכיוון שהם מכירים את המותג ואף פעם לא מסתכלים על ההיצע של רשתות שותפים אחרות עם טכנולוגיה חזקה יותר, סלסולים, ווידג'טים ושיחות בתשלום. אתרי שותפים רבים הם אותם שותפים ש- GAN מנסים לעבוד איתם. יש לצפות להתמודדות חיוורת של Google במצב זה, במיוחד אם הרשת אינה פעילה במיוחד.

כפי שציין פיטרסון, מייסד שותף ב- Impact Radius, לגוגל תמיד היו יחסי אהבה-שנאה עם שיווק שותפים. גלזר אומר שרבים בתעשיית השיווק השותפים חוששים מגוגל בגלל השבתת ה- GAN.

רשת השותפים של גוגל מאפשרת למפרסמים לרכוש ולעקוב אחר מודעות שותפים במחיר להמרה

בעלי אתרים מפעילים מודעות שותפים ומקבלים תשלום כאשר משתמשי AdSense לוחצים וממירים. זוהי תוכנית בשם Performic שעובדת בדיוק כמו רשת המודעות השותפת הרגילה שלך, פרט לכך שמוציאים לאור משלמים עבור כל עסקת מכירה מוצלחת שהאתר שלהם מביא ממפרסמים.

בפוסט בבלוג, ראש הרשת ג'יי ג'יי הירשל ציטט את ההתפתחות המהירה של פרסום רו"ח ואמר כי גוגל מתמקדת בכלים חדשים לרכישה כגון רשימות מוצרים, שיווק מחדש של מודעות ואופטימיזציית המרות.

שילוב עם AdSense מוסיף אלמנט הקשרי למודעות שותפים המוצבות ברשת

יש דרך נוספת ש- Google יכולה לעזור לך להרוויח כסף מהאתר שלך, וזה לא קשור לפרסום. זה רלוונטי מכיוון ש- Google יכולה ליצור קישורי שותפים עליהם הצרכנים יכולים ללחוץ עליהם ולקנות מהם באופן תיאורטי.

Adsense

היא תוכנית השותפים של Google המאפשרת לך להרוויח כסף כאשר מבקרים לוחצים על המודעות ש- Google מציבה באתר שלך. מודעות אלו אינן עולות לך דבר, אך גוגל משלמת לך חלק מהעלות של כל קליק כאשר מישהו לוחץ על אחת מהמודעות שלך. דרך נוספת להרוויח קצת כסף עם Google Adsense היא לשכנע את Google לשלוח הרבה תעבורת אינטרנט לאתר שלך על ידי הצגת מודעות במעבדים עם אחוז CTR גבוה.

ככל שתוכנית השותפים ממוקדת יותר לתוכן האתרים שלך

כך היא מוסיפה ערך רב יותר וסבירות גבוהה יותר שתדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ותרוויח מזה כסף. כתוצאה מכך, התחרות גוברת והמחיר לקליק על ההצעה שלך יכול להיות יותר מ $ 0.01 – 0.05 USD.

גוגל מאמינה שאתרי שותפים טהורים ודקים אינם מציעים ערך מוסף למשתמשי האינטרנט

בין אם הם חלק מתוכנית המספקת את תוכנה באמצעות רשת שותפים. אתרים המכילים תוכן מרשתות שותפים סובלים בדירוג החיפוש של גוגל מכיוון שהם אינם עושים מספיק כדי לשפר את התוכן או להבדיל עצמם מאתרים אחרים באינטרנט. מדיניות זו אוסרת שימוש בדפי ברידג ', כך שדף השותפים שלך חייב לספק לעצמו תוכן בעל ערך, ולא לשלוח מבקרים רק מדף אחד למשנהו.

כיום מפרסמים ושותפים שנרשמים לרשת השותפים של Google (GAN) אינם מתקבלים בברכה עם סוג ההודעה על לוחות המחוונים שלהם

הרשת סגורה. ראש GAN, ג'יי ג'יי הירשל, פרסם את ההודעה הקצרה על התוכנית של גוגל לסגור את הרשת ממש לפני יום ההולדת החמישי שלה, אך זה לא צריך להפתיע מכיוון שהיחסים מעולם לא היו הצד החזק של החברה. סגירת GAN היא חדשות טובות לרשתות שותפים תחרותיות, שכן חברות ניהול תוכניות שותפות נכנסו להפרה כדי לצמצם עסקים נופלים מ- Google.liath.

ככל שיותר תחומי שיפוט מבקשים להגדיל את אחריות המס על שותפים

יש הסבורים כי הדבר עלול לפגוע בתוכניות שותפים. לדוגמה, אמזון מתקשה עם תוכנית השותפים שלה בניו יורק, מה שהופך את המס שנמסר למדינה למס חייב כאשר לפחות 1% מהשותפים נמצאים במדינה. דוגמה נוספת היא חברות הבת של נטפליקס, בהן החברה משלמת ללקוחות כדי להיכנס באמצעות הקלקות שלהם, אך מדובר בהכנסה קטנה, פחות מ -20% אם החנות משרתת.

אתה מקבל תשלום מראש על הקליקים והצפיות בדפים שלך, ובעיני נראה שאדסנס היא רשת השותפים המשתלמת ביותר עבור הבלוג והנישה שלי.

זוהי עובדה ידועה ששיווק שותפים ו- Google Adsense קשורים קשר הדוק לבלוגרים שיווק באינטרנט שרוצים להרוויח כסף

הראשון עוסק במונטיזציה של האתר שלך עם פרסום במודעות, ואילו השני עוסק יותר בשימוש באסטרטגיות PPC כגון שיווק שותפים. שניהם חשובים, אך ישנם כמה דברים שאתה צריך לדעת עליהם מכיוון שהם מונחים שונים לייצר רווח הן מהאתר והן מהבלוג שלך.
כדי לראות מידע על מה זה גוגל שותפים מומלץ לגלוש לאתר kratza.co.il

תוכניות אלה מיועדות לבעלי אתרים שאתרי האינטרנט שלהם מכילים מודעות טקסט

תמונה ווידאו באתרים, והם מרוויחים ממודעות אלה על ידי צפייה ולחיצה על מבקרים. המכונים גם תוכניות שותפים בתשלום לקליק אלו תוכניות בהן משווקים משולמים, מה שמכונה בעלי אתרים, על פרסום על התוכן המקוון שלהם. עם תוכניות אלה, משווקים משלמים בכדי להביא תנועה וקליקים לאתרי סוחר ברוב המקרים.

Google מפרסמת מודעות וחסימות מודעות באמצעות תוכנית AdWords שלה בקשר עם הבלוג שלך ואתרי האינטרנט שלך

Google מבקרת באתרים במיקומים החסומים שלך ומשתמשת בניתוח סמנטי כדי להגדיר נושא לאתר או לבלוג שלך. בדפי נחיתה של שותפים תוכל ליצור תוכן שימושי הקשור למוצרים שאתה מקדם ולהוסיף את קישורי ההפניה הייחודיים שלך לאתרי סוחר.