תפריט סגור

שירותי ביובית חירום – מה זה ומתי נצטרך?

ביובית חירום לשאיבת ביוב

שירותי ביובית חירום הם שירות שדרוש כאשר קו הביוב נסתם ואין דרך אחרת לתקן אותו. זה יכול לקרות עם כל סוג של אינסטלציה, אבל זה נפוץ ביותר בבתים.

מהו שירות ביובית חירום?

שירותי ביובית חירום נעשים לרוב על ידי אינסטלטור, אשר ישתמש בכליו כדי לפנות את הסתימה מהקו. הם עשויים גם להשתמש במצלמה כדי לגלות היכן החסימה ומה גרם לה. במידת הצורך, הם יחליפו חלקים ממערכת האינסטלציה שלך כדי למנוע את זה לקרות שוב.

מהו שירות ביובית חירום?

מערכת ביוב היא רשת של צינורות המובילה שפכים וביוב מבתים ועסקים למתקן טיפול. אם צנרת הביוב נפגמה או נחסמה, הדבר עלול לגרום לביוב לגבות לתוך הבית. זה נקרא ביוב עולה או הצפה. ביוב עולה יכול לקרות מסיבות רבות, כגון שורשי עצים הצומחים לתוך הצינור, נזק מקרי מעבודות בנייה, או אפילו סתם גשם חזק.

שירותי ביובית חירום שימושיים כאשר הצנרת שלך אינה תקינה ואתה זקוק לעזרה בבעיית אינסטלציה הדורשת טיפול מיידי. ביובית הכל לקו זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה.

כיצד שירותי ביובית חירום אמיתיים יכולים לחסוך לך אלפי שקלים

אם אתם נמצאים במצב בו אתם זקוקים לשירותי ביובית חירום, חשוב למצוא את החברה הנכונה. זו יכולה להיות החלטה קשה, אבל היא לא חייבת להיות. הנה כמה דברים שאתה צריך לחפש בשירותי ביובית חירום:

  • – ניסיון:
  • – רישוי:
  • – ביטוח:
  • – שירות לקוחות:
  • – כוח אדם וציוד

זה לא סוד ששירותי ביובית חירום עלולים להיות יקרים מאוד. עם זאת, ישנן דרכים רבות לחסוך כסף בשירותי ביובית חירום. אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לנקות את בור הספיגה שלך באופן קבוע. זה יעזור לך להימנע מהצורך בשירותי ביובית חירום ויחסוך לך בין $1000-$5000.

שירותי ביובית חירום נמצאים כאן כדי לעזור כאשר אתה הכי זקוק להם. אבל הם מגיעים עם תג מחיר שיכול להיות שערורייתי אם הם לא נחוצים או משתמשים בהם כמתוכנן.

נסיבות המצדיקות ניקוי ביוב

הנסיבות המצדיקות ניקוי ביוב הן:

  • – סתימות ביוב הנגרמות משורשי עצים וגידולים אורגניים אחרים.
  • – סתימות ביוב הנגרמות על ידי גושי שומן, שומן, פסולת מזון או חומרים לא אורגניים אחרים.
  • – סתימות ביוב הנגרמות מהצטברות בוצה על דפנות צינור הביוב.
  • – נוכחות של ריח חזק בבית.

על מנת להימנע מהצורך בשירותי ביובית חירום, עליך להיות פרואקטיבי בגישתך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקפדה על מיכל ביוב נקי וקו ביוב סתום.

כמה נסיבות שיכולות להצדיק שירותי ביובית חירום

  • – ביוב עולה
  • – הצפת ביוב
  • – ריח גז ביוב

מה קורה כשסתימה מגיעה לצינור?

סתימת ביוב היא בעיה נפוצה מאוד בענף האינסטלציה. זה יכול לקרות מסיבות שונות ולא תמיד קל לחזות מתי זה יקרה.

אם יש לך סתימה ואתה זקוק לשירותי ביובית חירום, הנה כמה מהדברים שיקרו:

– אינסטלטור יגיע אליכם לבית או למשרד על מנת להעריך את המצב ולייעץ לכם כיצד להמשיך ובמידת הצורך יבצע שאיבת ביוב.

– אם אין סיכון לזיהום סביבתי או הצפה, הם עשויים להשתמש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי לנקות את החסימה

– במידת הצורך, הם עשויים לחפור את צינור הניקוז שלך כדי לגשת לסתימה

כיצד למנוע חסימות להתרחש בעתיד

אחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר היא סתימות. כדי למנוע מהם לקרות, חשוב לנקות את הניקוז באופן קבוע. אתה יכול לפנות לאינסטלטור חירום מקומי אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת בעצמך.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע סתימה להתרחש בעתיד. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שיוצא מספיק לחץ מים מהברזים ומראשי המקלחת.

חשוב גם לוודא שאינכם שמים שום דבר לטמיון, במיוחד אם זה משהו כמו שומנים או שמנים. כאשר חומרים אלו יורדים לטמיון, הם עלולים להיתקע בצנרת ולהוביל לסתימות.