תפריט סגור

אופניים חשמליות מומלצות

עבור פחות מ -1,500 $, אופני הכח 5 גלגלים של רדובר הם אחד מאופני האלקטרוני הזולים ביותר בשוק. הוא מצויד בצמיגי ענק Kenda K-Shield עמידים בפני פנצ'רים 4, מערכת הנעה של 7 הילוכים של שימאנו ומזלג עם הנעה של 80 מ"מ. העוצמה המלאה של מנוע הרכזת Bafang 750W גורמת לתחושה של אופנוע כשאתה יורד על צלע ההר.

לא רק שהאופניים האלה הם אחד האופניים החשמליים הזולים ביותר של המותג

הוא גם אופניים שמנים שנועדו להתמודד עם רכיבה בשטח עם אותה יציבות וביצועים כמו אופניים רגילים, דקים, שחוקים על מִדרָכָה. המחיר הוא ניכר, אך כאשר אתה מגיע לאלפי דולרים, אופניים חשמליים מתחילים לעשות כמה פשרות רציניות באופן בניית האופניים ובדרך בה הוא רוכב, וזה נהדר.

עם כמה מהמכונות הטובות ביותר הקיימות

האופניים משתלמים עם גלגל מטען מתוח וזריז שיכול לשאת מזון וציוד בשווי 220 ליש"ט. המחיר מתחיל מעל 8,000 $ וכולל רכיבים באיכות גבוהה, כולל שתי סוללות 500 וואט עם טווח של 12 שעות ומנוע בוש כבד שיכול לעזור לך להגיע עד 28 קמ"ש. זהו אופניים שיכולים לקחת אתכם לדרך הקשה ולהרחיק את הטעויות שאתם עושים.

אופניים חשמליים עשויים להיראות כמו גאדג'טים של מדע בדיוני

עם סוללות גדולות על המסגרת וסוללות נסתרות אחרות, אבל אופניים אלקטרוניים יכולים להתאים לקהל. זה נהדר לרוכבי אופניים חשמליים, בין אם אתה רוצה לצאת לטיול שטח, להוביל מצרכים, לקפל את האופניים או להעביר אותו ברכבת התחתית.

במקום אופניים חשמליים הטובים ביותר

ריכזנו עבורכם את הדגמים הטובים ביותר המתאימים לכל סוג של רוכב ומצב רכיבה. בחנו את הטווח, זמן הטעינה של האופניים האלקטרוניים, איכות ומיקום המנועים שלו, מגוון המידות והגבהים הזמינים ומחיר האופניים. הרחבנו גם את החיפוש לחברות אחרות שאינן מתמחות באופניים חשמליים ופרסמנו דירוג לכל רכב.

על ידי חיבור מנוע לסוללה

הצליחו חברות האופניים לחדש את עיצוב האופניים הניסויים ולשנות את אופן הובלתם על שני גלגלים. בין אם נוסעים, רוכבי הרים, רוכבי כביש או סיירות עירוניות, אופניים חשמליים (המכונים גם אופניים אלקטרוניים) מעבירים את הדרך בה אנשים נוסעים מ- A ל- B. אחד האופניים החשמליים הטובים ביותר יכול לתת לך דחיפה נוספת בעת הצורך – מה שמקל על נסיעה בגבעות ומרחקים ארוכים.

האופי ההיברידי של אופנוע אלקטרוני זה, שיכול להתמודד עם כל שטח, אומר שבלמיו מגיבים והוא אופנוע חלק ומאוזן למרחקים ארוכים. עם סטיילינג נהדר וסוללה משולבת, זהו אופניים שאינם מפחידים מתחילים ובעלי מגוון מצבי רכיבה.

עם העיצוב בהשראת הרחוב וסגנון הרכיבה השקט

זהו הטיפ שלנו לאופניים החשמליים הטובים ביותר שיש. עם מנוע חזק בעוצמה של 500 וואט, סוללה גדולה ועיצוב מתקפל ואלגנטי, ספידריד יצרה אופניים חשמליים שיהפכו לחברים הטובים ביותר של הנוסעים-אופניים חשמליים לחלוטין שיכולים לנסוע בכביש ומציעים הרבה תכונות ידידותיות לעבודה בכל מקום. מחיר. ה- Speedrid E-Bike נמצא ברשימת האופניים החשמליים הטובים ביותר הקיימים, הודות לעיצוב השטח שלו ורכיבה עדינה במיוחד.

אם אתה רוצה להוציא את הזיעה מהנסיעה היומית שלך לנסיעה בסוף שבוע ארוך

זה הכרטיס. אופניים חשמליים הם לא תמיד המסוגננים ביותר, עם המסגרות השמשיות והסוללות הנמוכות שלהם מטרה נפוצה עבור ונדלים מרושעים, אך אופניים אלה מתאימים לאופני דחיפה רגילים.

קאובוי 3

הוא אחד האופניים החשמליים החכמים ביותר בשוק שמציע רכיבה חלקה ומסייעת בכוח. בין אם אתה רוכב חוזר או מתחיל שמחפש קצת יותר תמיכה, להישאר חשמלי מושלם עבורך. אופניים חשמליים, המכונים גם אופניים אלקטרוניים, הם אופניים רגילים עם סוללה ומנוע שעוזרים לך לרדת מהדוושות ללא כל מאמץ.

אם אתה מתכנן להגיע לעבודה

עיר האופניים הטעינה במלואה היא האופניים האלקטרוניים הטובים ביותר שאתה יכול להשיג. לא רק שיש לו תכונות כגון פגוש מלא כדי להרחיק את הבוץ ממדף המטען ולארוז אותו בתיק, אלא גם יש לו מחיר סביר. לאופני סיטי יש חמש רמות הספק ולחצן מצערת מלאה אם יש צורך בגבעה.

חובבי ההתלהבות המחפשים אחר אופני כביש צריכים לשים לב לחיי הסוללה ומהירות הגלגלים המרבית. שלא כמו מכונית חשמלית, אתה צריך לטעון את האופניים החשמליים שלך, לא את המכונית, אז שקול כיצד להטעין אותו.
למידע מורחב בתחום של אופניים חשמליות מומלצות כדאי לבקר ב- galgalihamerkava.co.il

בחלק מהאופניים האלקטרוניים יש כל כך הרבה סוללות ומנועים נסתרים שלעולם לא תחשוד שמדובר באופניים אלקטרוניים

אך הם יקרים וזמינים להשגחה בלבד. מה שמייחד את האופניים האלה הוא העיצוב החכם שלהם, כמו ידית הקיפול המסובבת את הכידון והגבעול ב 90 מעלות, או הדוושות המתקפלות כך שתוכל לאחסן את האופניים בכל מקום בו הוא מאוחסן.