תפריט סגור

איך להתחתן בפאפוס

לאחר הברקזיט (31 בדצמבר 2020), כל המסמכים (למעט דרכונים) יצטרכו להחתים ולסמן אותם על ידי הרשויות הרלוונטיות. כל המסמכים חייבים להיות מקוריים ומתורגמים על ידי הרשויות לאנגלית. יש להציג מסמכים אצל פקיד הנישואין של העירייה שבחרתם בקפריסין לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה.

אם אתם מתכננים טקס דתי

יש להקפיד על כל הדרישות והנהלים החוקיים הקפריסאים שלמעלה ועליכם ליצור קשר עם הכומר של הכנסייה שם תתחתנו בכדי לערוך סידורים נוספים לטקס. את המסמכים הבאים על החתן והכלה להגיש כאשר הם מגישים בקשה להיתר נישואין בקפריסין.

אתה צריך אישור נישואין כדי להתחתן בקפריסין והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשאתה מגיע לקפריסין הוא להגיש בקשה להיתר נישואין מיוחד. זה מאפשר לזוגות להינשא בתוך שלושה ימי עבודה מלאים מהגשת בקשתם.

במקרה של היוונים יש צורך לקבל היתר נישואין מבית העירייה של מקום המוצא

כל מי שרוצה להגיש בקשה לעיריית משרד הרישום של פפוס בעירייה, יידע על המסמכים הנדרשים להגשת ולהשלמת הפורמליות הנדרשות בחוק. ניתן להגיש בקשות מיום שני עד שישי בשעה 8.30 בבוקר בלשכת הרישום העירונית.

אגרת הרישיון היא 28,192 אירו, עם עמלות נוספות בהתאם למיקום החתונה שנבחר. משרד דמי הרישיון ממוקם בלב העיר והוא בחירה פופולרית לחגוג חתונה אזרחית.

היא הבחירה האלגנטית ביותר לחגוג את חתונתכם, שנבנתה בסגנון קלאסי בשנת 1955 ומוקפת בסדרת מבנים היסטוריים. מלון מרווח ומפואר זה ממוקם על החוף המשקיף לים התיכון בעיר ומציע מקום חתונה מעוצב להפליא עם גניו וחוף הים. עם התמקדותם בביחד ובמסירותו לתקוות ולציפיות של זוגות אמבי עשוי לעמוד בראש רשימת היעדים הנחשקים לחתונה בקפריסין.

אם אתה אוהב חתונה ביעד

שקול להתחתן עם המאהב שלך בקפריסין. ההליך הפשוט והמהיר והעובדה שחתונות אזרחיות בקפריסין ובקפריסין מוכרות ברחבי העולם הופכות אותו לאטרקטיבי במיוחד. בני זוג אינם חייבים לערוך נישואים אזרחיים במדינת מולדתם כדי לבצע אותם בקפריסין, מכיוון שנישואיהם מוכרים בארצם.

תוכלו לבחור בין חתונה אזרחית או טקס כנסייה אנגליקני או קתולי

קל לאזרחים בריטים ואירים להתחתן בקפריסין מכיוון שנישואין הם חוקיים בבריטניה ובאירלנד. עם זאת, על פי חוק קפריסין ישנן מספר דרישות שיש לעמוד בהן לפני שנישואין יכולים לקרות.

כנסיות אנגליקניות רוצות שהחתן והכלה יטבלו ויש להם תעודת טבילה

אך זה אינו חובה. זוגות קתולים יכולים לבחור בטקס כנסייתי או בחתונה אזרחית ללא פולחן. הניירת לחתונה קתולית יכולה להימשך זמן רב יותר, ולכן זוגות צריכים להתחיל לשאול את הכומר המקומי שלהם לפחות שישה חודשים לפני החתונה.

 להתחתן בקפריסין

פרטי קשר של הכנסייה הקתולית בקפריסין בנושא חתונות קתוליות נמצאים בקישור זה. למידע על חתונות קתוליות בקפריסין בכלל וחתונות קתוליות בפאפוס, עקבו אחר הקישור למטה.

אם הוזמנתם לחתונה מקומית בקפריסין

עליכם לדעת על כך כמה דברים. ראשית כל עליכם להחליט האם הטקס הוא טקס אזרחי או דתי, ואם כן עליכם לבחור את מקום החתונה בגבולות העירייה. שימו לב שכל הטקסים נערכים באנגלית, ולכן על הזוגות להבין את השפה.

אנו מציעים לך את החתונה האזרחית שלך בשם Kato Vrisi Geroskipou

תוכלו לבחור לחגוג את חתונתכם בבית העירייה של פאפוס, אחד המלונות המפוארים, אתרי הנופש, היאכטות, הטירה מימי הביניים של פאפוס, פארקים עירוניים, מוזיאונים אתנוגרפיים וכו 'ברגע שתבחרו את סוג הטקס, את מקומו של החתונה ותהליך החתונה, ההזמנה, הבקשה והחגיגה מתקיימים בפנקס העירייה PAPHOS.

קאטו וריסי בג'רוסיפו נבנה באתר של אמת מים עתיקה והותאם לטקסי חתונה

טקס החתונה בפייאה הוא בחירה נפלאה למי שרוצה להרגיש את האווירה היפה של קפריסין המסורתית. לאוהבים מכל רחבי העולם יש את ההזדמנות להתחתן במקום הזה בברכת האלה אפרודיטה עצמה.

לאחר סיום הטקס, בני הזוג יקבלו תעודת חתונה חתומה מקורית מקצין החתונה ללא תשלום. במידת הצורך יונפק עותק נוסף של האישור בתשלום.
למידע נוסף אודות איך להתחתן בפאפוס כדאי לגלוש לאתר free-wedding.info

בנוסף לחתונות יווניות אורתודוכסיות ונוצריות

זוגות יכולים להתחתן גם על פי המודל של הכנסיות הקתוליות והאנגליקניות. שירותי החתונה עוקבים אחר טקס המיסה בחתונה. אנו מאשרים כי מסמכי ההזמנה חייבים להיות בבית בביושניה לפחות 4 חודשים לפני החתונה ולהגיע לקפריסין לפחות 3 חודשים לפני החתונה.

בחנו את האפשרות הפשוטה ביותר, טקס החתונה האנגליקני, ונדהמנו שזה עלה לנו רק 700 דולר לכומר להגיע למקום שלנו תוך 30 דקות. למי שמעוניין להזמין חתונה, ניתן ליצור קשר עם הרכזת שלנו סוזי בטלפון 357-26931640 או 357-99613715.

השג יתרון בתכנון התקציב עם אומדני עלות אלה עבור פריטים הקשורים לחתונה בקפריסין

וילות ומלונות מפוארים מציעים לרוב מבצעי חבילה הכוללים ארוחות, השכרת מקום והשכרה של מתכנן חתונות. בהתאם לרמת הפורמליות, הצעות מחיר אלה ממוצעות בסביבות 5,000 אירו לכל 30 אורחים.

קפריסין היא בחירה משתלמת יותר מאשר יעד בו חתונות נפוצות יותר. אז יהיו הרבה חברות ואתרים שיעזרו לך לתכנן את היום הגדול שלך.