תפריט סגור

חבל אנדלוסיה מה יש לעשות בטיול?

רוב המטיילים נוטים לבקר באובדה ובבאזה ביחד, ומתפעלים מהארכיטקטורה המרשימה של כל סנטרו היסטוריקו. כדי להרחיב את מסלול הטיול באנדלוסיה, שקול טיול יום לקורדובה, ביתה של המסקיטה, שילוב ארכיטקטוני מרשים של קתדרלה ומסגד מפואר. אם יש לך זמן במהלך ההרפתקה האנדלוסית שלך, צא לטיול יומי לעיר קורדובה לאתרים היסטוריים מדהימים יותר כגון Mesquita (המסגד-קתדרלת) של קורדובה והאלקסאר של קורדובה.

הזמנת מקומות לעשות בגרנדה

שלוש הערים הללו הפכו ללא ספק ליעדי תיירות מרכזיים, אבל כדאי גם לוותר על נתיב התיירות ולבקר בכמה מהעיירות הקטנות יותר בפנים אנדלוסיה. סביליה, גרנדה וקורדובה הן שלוש הערים המרכזיות באנדלוסיה שכדאי לבקר בהן.

ההיסטוריה

התרבות והבידור של ערים אנדלוסיות בשפע, מה שהופך אותן למקום נהדר באמת לטבול את עצמך בכל הדברים שהופכים את האזור הזה למיוחד כשאתה נוסע לאנדלוסיה בפעם הראשונה. תיירים רבים מכל העולם מבקרים באזור אנדלוסיה המקסים בדרום ספרד.

לינה וביקורים מרובים יש להזמין ולהזמין מספר שבועות מראש

במיוחד אם אתם רוצים לשהות במרכז ההיסטורי של העיר הגדולה. יש לנקוט באותם אמצעי זהירות בעת ביקור במבצר המורי המפואר של גרנדה, אלהמברה (ארמון נאסריד). לטיסות סדירות בין סביליה, קורדובה, גרנדה ומלאגה, עדיף להזמין כרטיסים באינטרנט מראש.

לספרד יש רשת אוטובוסים מודרנית ונוחה המחברת את כל הערים הגדולות והכפרים הגדולים

הזמינות של אוטובוסים ורכבות באנדלוסיה פירושה שתוכל לנסוע ללא כאב מעיר או מדינה אחת לאחרת ללא צורך ברכב. נראה שהמסלולים המומלצים ביותר עבור אנדלוסיה מפנים מטיילים לערים גדולות יותר כמו סביליה וגרנדה, ובכך מאבדים לחלוטין את הקסם הכפרי של האזור היפה הזה.

מסלול זה דרך דרום ספרד לוקח אותך לערים הטובות והיפות ביותר באנדלוסיה

תבקרו באתרי חובה, אטרקציות, אתרים היסטוריים ואתרי אונסק"ו .. לכל עיר, עיירה ואתרי נופש על חוף הים יש אופי וקסם משלה, כך שתוכלו להחליט איזה יעד הכי מתאים לכם ולסגנון הטיול שלכם.

אם זו הפעם הראשונה שאתה מבקר באנדלוסיה, אינך יכול לפספס את המדריך החיוני הזה לאטרקציות של אנדלוסיה, ספרד. סביליה, בירת אנדלוסיה, היא אתר חובה בביקור בדרום ספרד.
כדי לקרוא עוד פרטים מורחבים על חבל אנדלוסיה וחבל אנדלוסיה מה יש לעשות בטיול? כדאי לבדוק ב- andalusia.co.il

סביליה ממוקמת על נהר הגואדלקוויר האייקוני ויש לה את אחת מהמורשת התרבותית והמוריקית המרשימה ביותר של אנדלוסיה

סביליה היא בירת אנדלוסיה, עם אתרי מורשת עולמית רבים וקסם שופע, מה שהופך אותה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר בספרד.

קאדיס אולי לא נחשבת לאחד היעדים הטובים ביותר באנדלוסיה בהשוואה לערים כמו סביליה או גרנדה, אבל זה מקום נהדר לבקר בו. זה הופך את זה לאחד הדברים הטובים ביותר לעשות בדרום ספרד.

ממוקם רק 40 דקות ברכבת מסביליה

קורדובה היא אתר חובה כשנוסעים לאנדלוסיה. אני חייב לומר שקורדובה שאי אפשר לפספס הייתה אחד המקומות האהובים עלי במסלול הטיול הזה באנדלוסיה. אם ספרד עדיין לא הייתה אחד המקומות האהובים עליכם, אז לבילוי באחת הפינות הטובות ביותר שלה בטוח יהיה.

אנדלוסיה, עם הערים ההיסטוריות והכפרים הלבנים המקסימים שלה, היא מקום נפלא בספרד. אזור קסום באמת מלא באוכל, תרבות ויופי, לא תצטערו על הבחירה באנדלוסיה. הפק את המרב מהטיול שלך עם מדריך טיולים זה לאנדלוסיה.

לכן

מאז תחילת המאה ה-19, אנדלוסיה משכה אליה מטיילים ואנשי רוח רבים המוקסמים מהאווירה המזרחית ומהארכיטקטורה של מדינות כמו אלהמברה. מקתדרלת סביליה המפוארת ועד גרנדה אלהמברה המפוארת והמסגד הגדול של קורדובה, באנדלוסיה יש כמה מהמונומנטים המעניינים ביותר בעולם.

מתאים במיוחד למטיילים בפעם הראשונה

המדריך החיוני הזה למה לעשות באנדלוסיה כולל את המקומות החשובים והיפים ביותר באנדלוסיה לביקור באנדלוסיה, ספרד. חקר אנדלוסיה חייב להתחיל בערים סביליה, קורדובה וגרנדה כמשולש יסודי של אינטרסים וזהות. ההגעה לסביליה ממדריד היא פשוטה, אז לאחר שמיציתם את כל המקומות הנהדרים במדריד, הוסף טיול לאנדלוסיה כדי לראות את כל המונומנטים הטובים ביותר של המחוז הדרומי של ספרד.

האלקאזר האמיתי של סביליה

גם הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא אחד מחמשת המונומנטים הטובים ביותר בדרום ספרד לביקור. מקומות נוספים שאסור לפספס הם ארמון אלקאזר, פלאזה דה אספניה ופארק מריה לואיזה. מקומות פופולריים נוספים שכדאי לבקר בהם בעת ביקור בג'אן כוללים את השוק המרכזי אבסטוס דה סן פרנסיסקו, מרכז התרבות באנוס ערבס, מוזיאון ז'אן ולה קרוז.

אחד המאפיינים הטובים ביותר של Sanlúcar בפארק הלאומי קוטו דה דונה

הוא חוף נהר ה- Shell והמים החמים, במרחק הליכה קצר ממרכז העיר. מצפון נמצאות שאר הערים הגדולות של ספרד, מדריד וברצלונה, העיירות המפוארות מימי הביניים, קוסטה בראווה וספרד הירוקה. יש הרבה דברים לראות באזור הזה, אז הנה כמה מקומות שאני רוצה לכלול במסלול הטיול שלי בדרום ספרד. אם יש לכם יותר משבוע בדרום ספרד או שאתם רוצים לבלות יותר זמן במרבלה, הנה כמה דברים נוספים שתוכלו לעשות.

תוך שלושה ימים בלבד

אתה יכול לנסות את 5 הדברים הטובים ביותר לעשות באנדלוסיה. כדי לעזור לכם לתכנן את השהות שלכם, הכנתי רשימה זו של 20 המקומות המובילים לביקור באנדלוסיה, עם כל האטרקציות שחובה לראות. בנוסף לרשימה הזו של דברים מובילים לעשות, אתן לך גם את כל הטיפים הטובים ביותר שלי ומסלולי הטיול המפורטים לביקור באנדלוסיה תוך 3-16 ימים.

אשתף כמה מראות שחובה לראות וכמה רעיונות טיולים ייחודיים עבור אנדלוסיה

כדי לוודא שתפיקו ממנו את המקסימום, ריכזנו רשימה אינפורמטיבית של טיפים לטיולים באנדלוסיה, הן לתכנון הטיול והן למקרה שתמצאו את עצמכם שם. כשאתם מתכננים את הטיול שלכם באנדלוסיה, סביר להניח שתתחילו בחקר העיירות המקומיות. אבל אם חסר לכם זמן באנדלוסיה, עדיין תוכלו לראות את המראות הטובים ביותר תוך מספר ימים בלבד.

אנדלוסיה

האזור השני בגודלו בספרד, הוא לא אחד מאותם מקומות שאפשר לטייל בהם תוך כמה ימים. טיול באנדלוסיה (או אנדלוסיה כמו שאומרים בספרדית) הוא חוויה בלתי נשכחת בספרד. הייתי מעוניין רק לתכנן את זה (טוב, תכנון טיולים תמיד מרגש אותי) והאזור לא אכזב.

זה הפך ליעד פופולרי מאוד עבור נופשים ומטיילים המחפשים דברים "בתוליים" לראות ולעשות באנדלוסיה

למעשה, הנופים של אלמריה הם מהמנוגדים ביותר שניתן למצוא בכל אנדלוסיה ובהחלט צריכים להיכלל ברשימת הדברים הטובים ביותר לעשות באנדלוסיה.