תפריט סגור

לאיזו עיר בטורקיה כדאי להגיע לטייל?

ממוקם על חופי מפרץ איזמיר המקסים, עיר גדולה זו בטורקיה היא ביתם של נמל ענק ומקום צעיר ומלא חיים ואנרגיה. איזמיר היא עיר מהנה לביקור עם טיילת יפהפייה על שפת המים המלאה במסעדות, ברים ובתי קפה נהדרים. המורשת הרב תרבותית שלה אומרת שיש הרבה אוכל טעים לנסות. איסטנבול היא אחת הערים הטובות ביותר בטורקיה ליהנות מהחוויות הקולינריות הטובות ביותר.

עם מסגדים פנטסטיים

מאוזוליאום ומוזיאונים, זוהי עיר גדולה בטורקיה עם הרבה מה להציע ואוכלוסייה אדוקה מאוד מסבירת פנים וידידותית. בגזיאנטפ, אחת הערים הגסטרונומיות החשובות ביותר בטורקיה יש שוק של עיר עתיקה, דוכני קבב מדהימים ומוזיאון הפסיפס Zeugma, מוזיאון הפסיפס הגדול בעולם הוא סיבה טובה לבקר.

טורקיה

מדינה שבה שתי יבשות נפגשות במקום אחד, בעלת נוף עוצר נשימה ומורשת היסטורית עשירה. אתה יכול להרגיש את שילוב התרבות העתיקה והמודרנית בעוד המטיילים יכולים ליהנות מחופי ים עוצרי נשימה, חופים מבודדים ואוכל שמימי. בירת טורקיה היא העיר הגדולה במדינה ומרכז אוניברסיטאי חשוב. כאחת הערים העתיקות ביותר בטורקיה, מפרץ אנטליה הוא ביתם של אתרים ארכיאולוגיים והריסות שעדיין נשמרות היטב.

איסטנבול

היא מקום ראשון שעולה על הדעת כמטרופולין עם מראות ההיסטוריה המפורסמים שלו בעולם, אמנות משגשגת, סצנת גסטרונומיה ותרבות וקיומה הקוסמופוליטי כמעט מצוין. איסטנבול היא העיר השנייה בגודלה באירופה מבחינת האוכלוסייה, אך היא לא רק בירת טורקיה, אלא גם עיר הבירה הטורקית אנקרה.

אנקרה

איזמיר, איסטנבול ואנטליה הן רק חלק מהערים שכדאי לבקר בהן בטורקיה. למרות שמטיילים רבים לעולם לא יוכלו לבקר בערים עתיקות ועשירות אלה, יש לטורקיה מגוון עצום של נקודות עיקריות להציע. כאחת הערים המפורסמות והמבוקרות ביותר באיסטנבול, יש מספר רב של אטרקציות, כולל החופים הבתוליים של איסטנבול שתיירים אוהבים לחקור.

טורקיה

היא מדינה ענקית מלאה בערים, עיירות, כפרים, אתרי חוף והרשימה נמשכת. כל עיר בטורקיה, כל אזור וכל עיר היא שונה, וכל עיר במדינה (או אזור) היפה של הערים מציעה למבקריה חוויה ייחודית. בין אם זה חוף מהמם או מפרץ לידך, אתר היסטורי עתיק או מסגד נפלא, ערי טורקיה לעולם לא מאכזבות.

יש זמן לחקור את הערים הקוסמופוליטיות ביותר בטורקיה, להתפעל מאתרים ארכיאולוגיים עתיקים, להירגע על חופי המדינה, לערוך קניות בבזארים מסורתיים, לבקר בכמה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו וליהנות מהנוף הציורי של טורקיה.

באשר לתומאס קרוזס

הסיורים המוצעים בעיר זו, שגדלה בחשיבותם עם הזמן, לוקחים את המטיילים להרפתקה ייחודית, שבה הם יכולים לראות אתרים מרשימים כמו איה סופיה, הבזאר הגדול, המסגד הכחול ועוד הרבה. עיר שקיימת במשך מאות שנים, היא אחד המקומות היפים ביותר בטורקיה ומתהדרת בנופים ציוריים.

הכנסיות היפות בעיר עשויות לגרום לך להרגיש לא בנוח

אך יופייה של סביבתה והנופים המדהימים מעבירים את הדימוי ההפוך של יופי ושלווה, מה שהופך אותה לאחד המקומות הטובים ביותר לביקור בטורקיה. בקר בעיר זו בטורקיה, שגדלה בחשיבותה עם הזמן ליהנות מנופים מלכותיים של המים הטורקיים.

האמנות והאדריכלות של מרדין הופכות אותה לאחת הערים הטורקיות הטובות ביותר לביקור במהלך החגים

מוזיאון האיה סופיה המפורסם הוא אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטורקיה, ואחד המסגדים היפים ביותר באיסטנבול הוא גם אחת האטרקציות הטובות ביותר בטורקיה. העיר העתיקה אפסוס, מרכז מסחרי פעיל, ממוקמת בסלקוק, עיירה קטנה הנמצאת 30 ק"מ דרומית לקוסאדסי, ומהווה מקום טוב לטייל בו בטורקיה.

העיר העתיקה אפסוס בסלקוק

עיירה קטנה 30 ק"מ דרומית לקוסאדאסי, היא אחד מאתרי התיירות הטובים ביותר בטורקיה שתוכל לבקר בהם למי שזקוק לשקט ושלווה. עיר גדולה זו ממוקמת על הים האגאי, והיא החוף הגדול ביותר בטורקיה ומציעה את האוכלוסייה המסבירת פנים שלה שתרגישו ממש בבית תוך זמן קצר. עיר החוף הטורקית איזמיר, אחת מנמלי השייט הצומחים ביותר בטורקיה ו"ים האגאי ", היא מקום ביניים מצוין אם אתם מתכננים טיול לאפסוס הקרוב או לפרגום.

אנשים רבים נוסעים לגאליפולי

כדי לבקר באתר המלחמה ולמצוא את הקסם והמיקום היפה שלו אחד המקומות הטובים ביותר לביקור בטורקיה. אוטובוסים מאיזמיר ליעדים נבחרים מחוץ לאיסטנבול זמינים וטיסות משדה התעופה עדנאן מנדרס, אחד משדות התעופה הגדולים בטורקיה המחברים בין ערים אחרות בטורקיה ואירופה, הן הדרך הטובה ביותר להגיע לאיזמיר, בירת טורקיה. מטיילים וארכיאולוגים חיפשו את מיקומה של העיר טרויה העתיקה, ורבים סבורים כי היא נמצאת באזור האנטולי של טורקיה בחצי האי טרוד.

אם אתה רוצה להשקיע פחות זמן במעבר ממקום למקום, תוכל לחלק את זמנך לשני מקומות, כגון מספר ימים באיסטנבול וכמה ימים כל אחד בערים אנטליה, פטייה, אנקרה ואיזמיר.