תפריט סגור

רכישת מתנה ליולדת בקיץ

המתנות הטובות ביותר לאמא הן אלה שגורמות לה להרגיש שהיא נראית ומובנת, מבפנים ומבחוץ. המתנה הטובה ביותר לאמא היא כזו שגורמת לה להרגיש שהיא נראית ומובנת באמת.

כדי לעשות את זה נכון, עשה קצת Recon ונסה להבין מה יהפוך את החיים של אמא לקצת יותר מהנים. אם אין מתנה מושלמת לאמא שלך, רשימת 50 רעיונות המתנה הנהדרים לאמא שלך תביא אותך לשם ולחזור בזמן.

משתלם לעזור לאמא שלך לשדרג למתנה האחרונה והגדולה ביותר עבורה

Apple Watch Series 6. מגוון רחב של נספחים שימושיים הנלווים לכך פירושו שלפניך חמש השנים הבאות של תכנון מתנות לפניך. . לא רק שאתה קונה אגרטל, עציץ או פמוט לאמא, אלא שאתה גם רוצה לתת לה מתנה שהיא הכינה בעצמה.

הכינו מתנת יום הולדת מהממת לאמא שאוהבת תצוגות צילום המשלבות אמנות כבל

תמונות וגימורים כפריים. אמא מפונקת עם ערכת מתנת יום ההולדת הזו, והבחירה בין לבנדר מרגיע או אשכולית ממריצה לסט זה הופכת מתנת יום הולדת מתחשבת שכולה פינוק.

לאם שמבלה את רוב יומה בסידורים ורודפים אחרי ילדים ברחבי החצר

מותגים שמוכרים נעליים הם אופציה מצוינת למתנה. קופסאות מתנה של גודי בוקס מלאות בצעצועי חתולים קשיחים וטובים הם המתנה המושלמת לאמא גאה וחובבת חתולים שתיהנה לצפות כל יום בחתלתוליה מתנפלים על הצעצוע החדש שלה. אמזון פריים היא מתנה יריבה שתמשיך לתת למרות שאמהות קיבלו משלוח חינם על מצרכים וכל מספר מוצרים אחרים שתרצו לרכוש בוולמארט.
למידע נוסף אודות מתנות ליולדת באתר קלמנטינה ורכישת מתנה ליולדת בקיץ מומלץ לבדוק כאן: klemantina.com

אם את מחפשת את המתנה המושלמת לאמא, בסיבוב שלנו יש הרבה רעיונות מתנה ייחודיים ומתחשבים. אספנו 41 רעיונות למתנות ייחודיות לכל אמא החל מכלי מטבח (לא חייבים תכשיטים מגניבים) ועד הרבה מתנות למנוחה ורגיעה.

התחל באחד מרעיונות המתנה האלה ליום האם שיפתיעו וישמחו את אמך ואת כל מי שסביבה. עיין במדריך שלנו לכרטיסי מתנה לאמא ב- Etsy, החל מתנות לתכשיטים ועד מתנות לפרחים ומשלוח.

מציאת המתנה הטובה ביותר לאמא יכולה להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית

כולנו רוצים לקנות לה את מתנת יום ההולדת הטובה ביותר, אך מציאת מתנה משמעותית עשויה להיות קשה. לא משנה כמה רעיונות נפלאים יש לכם ליום האם – ארוחת בוקר במיטה, טיול ציורי, שהייה שקטה או חגיגה וירטואלית – תמיד נחמד לתת לאמא מתנה מהורהרת.

ניסינו למצוא מתנות לכמה עשרות ארכיטיפים של אמא ספציפית שאנו מקווים שיפעילו לפחות כמה רעיונות

אם האמא בחייך היא אשתך, אמא, סבתא, אמא או דמות אם ותיקה, יש לנו מתנה בשבילה. אם אתם כמונו, מצאו מתנה משמעותית שאנו יודעים שאמא תאהב אותה, והכניסו אותה לאחת מהרשימות הבאות.

בין אם אתה מציג את אמא שלך

את אמא של הילד שלך, את אמא של אמא מיוחדת בחייך או את יום האם, שחל השנה השנה ביום ראשון ה- 9 במאי, זוהי הזדמנות להביע אות הכרת תודה על העבודה הבלתי נראית ובלתי נשכחת שנכנסת לאמהות. ערכת מכתבים וספרים לאם-בת: אם אתם מחפשים מתנת יום הולדת ייחודית לאמא שלכם השנה, הסט הזה מושלם. המחיר יוקרתי, התחושה ניתנת להתאמה אישית, הסורגים והשרשראות שנעשו עבור מרי הם מתנה לכל אישה שאוהבת להיות אמא, בין אם במודע ובין אם לאו.

זה מה שהופך את אמך לייחודית, אז השתמש בזה כנקודת מוצא ואל תבין את זה לא נכון. כשזה מגיע ליום האם, אמהות, האמהות בחייך הן ה- MVP האמיתי. הם ה- MVP של היום, ועכשיו זה הזמן לוודא שהם יודעים.

נעלי הבית של Ugg Scuffette II הן המתנה המושלמת לאמא שמבלה כל היום ברגליה ורוצה פשוט להירגע. אם אמא שלך אוהבת להירגע, שמלות הקטיפה האהובות עלינו של Nordstrom Bliss הן מתנה מצוינת.

Marley Spoon 66 30 46 האסטרטגית

הסופרת והאם לורן רו היא מעריצה גדולה של Marley Spoon, שירות משלוחי ארוחות של מרתה סטיוארט המבקש את פרופיל הטעם שלך, מספר האנשים שאתה מבשל עבורם בבית (שניים או ארבע) ובאיזו תדירות אתה רוצה להכין שתיים, שלוש או ארבע ארוחות בשבוע.

אם אמא מבלה זמן רב בבית בעבודה

תן לה מתנה שיש בה יותר שטח מסך מאשר המחשב הנייד שלה. קינדל Paperwhite היא מתנה נהדרת לאמא שרוצה קורא אלקטרוני אך לא רוצה להחזיר את כריכה רכה – היא מיועדת למי שאוהב ספרים פיזיים ולא סובל מעייפות במסך. בפעם הבאה שהיא ממקם משהו שהכניסה לאחד, כל שעליו לעשות הוא לפתוח את אפליקציית האריחים המתאימה כדי למצוא אותה.

נעלי הבית האלה הן מתנה שימושית לאמא

גם אם הן נראות קצת תפלות. ניו-יורק טיימס פאזל עמוד יום הולדת מותאם אישית תאריך משהו מיוחד לאמא שלך או עבורך כל יום עם העמוד הראשון של הטיימס והכן פאזל אותנטי בן 500 חלקים למתנת יום הולדת נפלאה.