תפריט סגור

טיפים לקוסמטיקה – כל מה שצריך לדעת על שמן עץ התה , ולמה הוא טוב נגד חצוקנים .

מחקר אחד בדק את השימוש בקרם הגנה המכיל שמן עץ התה כדי לקבוע אם העור השומני של משתתפי המחקר ירד או לא. החוקרים מדדו את יעילות השמן על סמך הירידה בנגעי האקנה.

ישנן עדויות לכך שהתכונות האנטי בקטריאליות של שמן עץ התה יכולות לסייע בטיפול במגוון בעיות עור

כולל אקנה. סקירה שפורסמה בכתב העת International Journal of Antimicrobial Agents 2015 בדקה שבעה מחקרים על אופן הפעולה של השמן באקנה ומצאו כי שבוע של שימוש יומי במוצר ללא מרשם המכיל 5 אחוז שמן עץ התה נראה כמפחית נגעים. בשנת 2016, סקירה שפורסמה ב- Cochrane השוותה את היעילות של טכניקות שונות לטיפול באקנה, בדקה 35 מחקרים שכללו 3,227 משתתפים ומצאו עדויות לא סטנדרטיות לכך שג'לים עם עד 5 % שמן עץ התה סייעו להפחתת אקנה.

בשל ההשפעה האנטי דלקתית של שמן עץ התה

הוא יכול לסייע בהקלה על עור מגרד. אין להשתמש בשמן עץ התה ישירות על העור כשמן אתרי, מכיוון שהוא יכול לגרות את העור כאשר הוא מעורבב עם שמני נשא כגון קוקוס, שקדים או זיתים. עם זאת, אם משתמשים בו במשורה, הוא בטוח ויכול להיות מועיל בטיפול באקנה ובדלקות עור שטחיות אחרות.

במצבו הטהור ביותר

שמן עץ התה הוא מרכיב חזק שאפשר ליהנות ממנו בזהירות כשהוא מוחל על העור. לשמן עץ התה מגוון יתרונות והוא יכול לשמש למספר מטרות, כולל שמירה על עור בריא, שיער וציפורניים. זהו חומר ניקוי, חיטוי תוצרת בית, מי פה תוצרת בית ודיאודורנט טבעי בכמה שמות, וחובבי תרופות ביתיות רבים פונים אליו בשל סגולותיו המרפאות.

שמן עץ התה יכול לסייע גם במאבק באלרגיות המדליקות את העור

והוא שימושי במלחמה בדלקות, עקיצות חרקים ועקרב. שמן מעץ המלאלוקה האוסטרלי, שמהווה במשך מאות שנים תרופה מסורתית לאוסטרלים ילידים, מפורסם בסגולותיו החיטוי. הוא שימש לראשונה את הכוחות האוסטרלים לטיפול בפציעות בשדה הקרב במהלך מלחמת העולם הראשונה. הוא נמצא גם בג'לי רחצה, משחות שיניים, מי פה ומנקות פנים לריפוי מחלות עור, טיפול בחתכים וכוויות וכדוחה חרקים וכינים.

שמנים אתריים יכולים לסייע בטיפול במחלות שונות ולהציע יתרונות רבים לעור

השימוש בשמנים אתריים על העור יכול לסייע במגוון מחלות. ניתן לשלב את צמח עץ התה עם לימון, לבנדר, אלוורה, מכשפה, שמני נשא, קוקוס, זיתים ושקדים להכנת מגוון מוצרי טיפוח לעור.

ישנם מספר מוצרי טיפוח לגוף עץ התה

כולל סבונים, שמפו, משחות שיניים, שפתון, טיפולים מקומיים, קרמים לעור ושמנים אתריים. אם אתה משתמש בשמנים אתריים, אתה יכול לערבב אותם עם שמני נשא כמו שמן זית, קוקוס ושקדים, לדברי ד"ר רובינסון, אבל אם שמנים אתריים מחמירים את האקנה שלך, היא מציעה לערבב את עץ התה בקרם הלחות שלך. הקפד למרוח טיפה קטנה של שמן עץ התה על העור שלך לפחות 24 שעות לפני שתשתמש בו לטיפול בדלקות ואקנה, כדי לראות אם יש לך תגובה.
למידע נוסף בנושא של מוצרי קובי ברוך וטיפים לקוסמטיקה – כל מה שצריך לדעת על שמן עץ התה , ולמה הוא טוב נגד חצוקנים . באפשרותך להעיף מבט ב- delif.co.il

נסה לדלל כמה טיפות של שמן נשא (העור שלך מגיב בצורה הטובה ביותר לשמן קוקוס) ולמרוח אותו על משטחי החיתוך שלך להשפעה אנטיספטית

הוספת כמה טיפות לשמן השיער מבטיחה טיפול יעיל נגד קשקשים. הפתרון של 1 כף שמן חוחובה, 1 כף שמן אבוקדו, 10 טיפות שמן עץ התה ו -10 טיפות שמן לבנדר המשולב בבקבוק קטן הופך פתרון יוקרתי המעניק לחות לציפורניים ומרחיק פטריות, אומרת קתרין דורן, מאפרת מפורסמת ב- סלון פייר מישל בניו יורק.

אתה יכול גם להשתמש במים

שמן קוקוס, שמן שקדים או אלוורה. מרחו כמות קטנה של קרם לחות או שמן נשא לאזור הפגוע לפחות פעם ביום לפני המקלחת. שטיפת ידיים סדירה חיונית ועובדת בצורה הטובה ביותר בקרב קשישים וילדים צעירים יותר, מכיוון שמערכת החיסון שלהם אינה חזקה כמו אחרים, אך שימוש בחומר חיטוי כגון שמן עץ התה יכול לעזור להגביר את ההגנה ולצמצם את התפשטות החיידקים.

בניגוד לדעה הרווחת

אתה יכול לשמן את הפנים שלך אם יש לך עור שמן. רוב המוצרים לעור שמן נוטים לייבש יתר על המידה את העור ולגרום לבלוטות להפריש יותר שמן. שמנים אתריים יעילים מאוד ומריחתם הישירה על העור עלולה לגרום לאדמומיות, להתפרצויות ולתגובות אחרות.

חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל להשתמש בשמנים אתריים וודא שאתה חוקר את האיכות של כל מותג מוצר

מאחר ושמנים אתריים הם מוצרים טבעיים, הציבור לרוב מניח שהם בטוחים, אומרת פרנסס פיוול, מנהלת המכון לרפואה משלימה. מוצרים קוסמטיים כגון שמפו ושמני אמבט משתמשים בשמן עץ התה כתרופה פופולרית לעקיצות חרקים, אך בריכוזים מתחת לאחוז שחיקה באדים בטוחים.

הוא ידוע גם בשם שמן מלאלוקה והוא שמן אתרי שתוכל למצוא בארומתרפיה, להפצת שמנים אתריים ולמגוון מטרות אחרות. כדי להבין מדוע שמנים אתריים יכולים להיות מסוכנים לעור, זה עוזר להבין מה הם ומה הם לא. שמן עץ מלאלוקה מגיע מעלים של מין עץ הנקרא Melalesuca alternifolia, הגדל באוסטרליה.
למידע על טיפים לקוסמטיקה – כל מה שצריך לדעת על שמן עץ התה , ולמה הוא טוב נגד חצוקנים . עליך לבקר באתר מוצרי קוסמטיקה מומלצים

בכל הנוגע לעור, מומחים אומרים כי ריכוזים קטנים של שמנים אתריים מסוימים עשויים להציע יתרונות אנטי-בקטריאליים, אך רבים מאמינים שמוצרים בעלי ריח נעים של שמנים אלה יכולים להזיק יותר מתועלת.