תפריט סגור

מה זה חומת אש? Firewall

חומת האש של מסנן המנות, סוג החומת האש הבסיסי ביותר, פועלת פשוט על ידי בדיקת מנות המגיעות לנתב רשת, בדיקת כתובות IP של מקור ויעד מסוימות, מספרי יציאות, פרוטוקולים ונתוני שטח אחרים. הוא בוחן חבילות ומונע מהן לזוז אם לא מקפידים על כללי אבטחה מסוימים. הסוג הפשוט והוותיק ביותר של ארכיטקטורת חומת אש, חומות אש מסננות מנות, יוצרים נקודות ביקורת בתנועה בין נתבים ומתגים.

במקום שהתנועה תיווצר באמצעות פרוקסי

חומת האש מתחברת למקור התעבורה ובודקת את מנות הנתונים הנכנסות. איש קשר זה פועל הפוך, שכן חומות אש של אבטחת רשת מסננות וחוסמות תנועה בלתי מורשית. במהלך סינון מנות, חומת אש מבצעת בדיקה פשוטה של מנות המגיעות מנתב או מתג, המאשרת מידע כגון יעד, מוצא, כתובת IP, סוג מנות, מספר יציאה ומידע אחר ברמת הממשק לפני פתיחת החבילה ובדיקת תוכנו. .

ניתן להשתמש בחומות אש גם ליצירת מסלול ביקורת של כל ניסיונות הרשת למודעות אבטחה רבה יותר. הבעלים של הרשת הפרטית יכול להגדיר ולהגדיר כללי סינון תעבורה כדי ליצור מארז שימוש חומת אש מותאם אישית.
עבור עוד מידע אודות מה זה חומת אש? Firewall נא לבדוק כאן: cloudz.co.il

חומות אש יכולות להגביר את האבטחה על ידי מתן שליטה מפורטת על סוגי המערכות

הפונקציות, התהליכים והגישה למשאבי הרשת. חומות אש משמשות כמדיניות המגינה על הרשת שלך על ידי ביצוע בדיקות מהירות לאיתור וכיבוי של פעילות פולשנית או חשודה כגון תוכנות זדוניות.

פירוש חומת האש כשמו כן הוא

חומת אש היא מחסום המגן על מערכת מחשב או רשת מפני התקפות חיצוניות. ניתן להגדיר חומת אש כמערכת אבטחת רשת הפועלת כמחסום בין רשת פנימית למקורות חיצוניים באינטרנט על ידי יירוט וחסימת חבילות נתונים שאינן תואמות כללי אינטרנט. מתחילים צריכים להבין מה הם חומות אש, אילו מושגים בסיסיים עומדים מאחורי חומת אש, ומה היא עושה למחשבים.

חומת אש היא כלי המשמש להגברת האבטחה של מחשב המחובר לרשת כגון LAN או אינטרנט. באופן כללי, חומת אש ממוחשבת היא תוכנה או תוכנית שמונעת גישה בלתי מורשית לרשת פרטית.

חומות אש מהוות חלק בלתי נפרד ממסגרת אבטחה מקיפה לרשת שלך. חומת אש של רשת כוללת יישומים שיש להם חומת אש אחת או יותר, בין אם ברשת חיצונית, ברשת פנימית או פרטית.

חומות אש של רשת מסדירות תעבורת רשת נכנסת ויוצאת בין רשתות ציבוריות חיצוניות נפרדות באינטרנט העולמי

רשתות פנימיות ביתיות, רשתות Wi-Fi, אינטראנט ארגוני ורשתות לאומיות. חומות אש מונעות גישה מתוכנות זדוניות למחשבים, רשתות ואינטרנט. ניתן להגדיר חומת אש כדי לחסום נתונים ממיקומים ספציפיים ברשת המחשבים, כתובות ויציאות יישומים, ולאפשר רק נתונים רלוונטיים והכרחיים.

חומת אש היא התקן חומרה, תוכנה או יישום הממוקם בתוך רשת רשת ופועל כשומר סף לתנועה נכנסת ויוצאת. המטרה הבסיסית של חומת אש היא למנוע מאורחים לא מוזמנים לגלוש ברשת שלך.

חומת אש

היא מכשיר אבטחת רשת חומרה או תוכנה המפקח ומקבל תעבורה נכנסת ויוצאת ומדחה או מוריד אותה על סמך כללי אבטחה מוגדרים. חומת אש מהווה מחסום בין רשת פנימית מאובטחת לרשת לא מהימנה כגון האינטרנט. אחת התכונות של חומת אש היא שהיא מונעת חיבורים ישירים בין מחשבים מחוץ לרשת.

חומת אש לא רק חוסמת תעבורה לא רצויה

אלא גם מסייעת במניעת תוכנות זדוניות מהדבקה במחשב שלך. אחת התכונות של חומת אש זו היא שהיא מונעת חיבורים ישירים לרשתות חיצוניות למחשב, ופועלת כפורטל יישומים ספציפי לרשת. הוא פועל כפורטל יישומים ספציפי לרשת.

ראשית

מערכת חומת אש מנתחת תעבורת רשת המבוססת על כללים. כדי לסנן תעבורה, חומת אש משתמשת במכלול של כללים נלמדים המאפשרים או מכחישים ניסיון חיבורים. כללים אלה קובעים כיצד תעבורת האינטרנט זורמת ברשת הפרטית שלך ובין מחשבים והתקנים פרטיים.

חומת אש מברכת על חיבורים נכנסים שהיא מוגדרת לקבל

הדבר נעשה על ידי מתן או חסימה של מנות נתונים מסוימות, כלומר יחידות התקשורת שאתה שולח דרך רשת דיגיטלית, המבוססות על כללי אבטחה מוגדרים מראש. מסנני מנות שכבות רשת בודקים מנות ברמות התחתונות של ערימת פרוטוקול TCP / IP ואינן מאפשרות לחבילות לעבור דרך חומת האש אלא אם כן הן עומדות במערך כללים שנקבע, ללא קשר אם המקור או היעד של הכלל מבוססים על ה- IP כתובת או יציאת פרוטוקול האינטרנט.

חומות האש של הדור הבא (NGFW) מורכבות מבדיקת מנות עמוקה

בדיקת אפליקציות, בדיקת SSL / SSH ופונקציונליות רבות להגנה על הרשת מפני פגיעויות אבטחה מודרניות, התקדמות תוכנות זדוניות והתקפות שכבת יישומים. חומות אש עם בדיקת שכבות רשת מבצעות בדיקות שכבה בדומה לבדיקות שכבת יישומי התקנים.

חומות אש מבוססות מארח הן יישומי תוכנה המייצגים מגוון יישומים המהווים חלק ממערכת ההפעלה. חומת אש של חומרה כלולה בדרך כלל בנתב ודורשת מעט תצורה או לא כיוון שהיא מובנית בחומרה שלך.

חומת אש של שירות proxy היא מערכת המסייעת בהגנה על אבטחת הרשת על ידי סינון הודעות בשכבת היישום. הוא פועל כשער או כמתווך בין הרשת הפנימית שלך לשרתים חיצוניים לבין האינטרנט.

חומת האש של ה- proxy ידועה גם בשם חומת אש מכיוון שהיא משתמשת בטכנולוגיית בדיקת מנות עמוקות כדי לנתח את התנועה הנכנסת. יש לו גם את יכולות ברירת המחדל של חומת האש כדי לעקוב אחר חיבורים שהוקמו.