תפריט סגור

מתקני משחק לגני שעשועים

ישנם יתרונות גדולים לשימוש בפריטים מרובים במגרש המשחקים מכיוון שילדים יחשבו על זה, ישתתפו וישחקו. לבסוף, כל גן שעשועים זקוק למגוון פעילויות כדי להעסיק את הילדים, כולל מגלשות, נדנדות, משטחים, מטפסים, בולי עץ, זחילות צינורות, רשתות חבלים ועוד. מגרשי משחקים מכל הצורות והגדלים מספקים הזדמנויות לילדים לשחק.

מגרשי משחקים ציבוריים מציעים יתרונות רבים וגם מקום לילדים לשחק

גני שעשועים בשכונה מאפשרים לילדים החיים באזורים צפופים לשחק בבטחה. גני המשחקים כיום מגוונים כמו העיר עצמה, ומציעים פעילויות וציוד לילדים בכל הגילאים והיכולות; מתקני שעשועים, מתקני שעשועים וציוד כושר לילדים ולמבוגרים, פינות מנוחה, ספסלים ושולחנות משחק לכל טעם. ציוד שעשועים כולל מעודד את כל הילדים לחקור את סביבתם, לשפר קואורדינציה ולשפר את הריכוז.

מגרשי משחקים מודרניים כוללים לרוב שילוב של נדנדות

מגלשות, מטפסים, רוכבי קפיצים וספינרים כדי למקסם את הכיף, הבטיחות והנגישות. ככל שמגרשי המשחקים התפתחו במהלך השנים וכוללים יותר תכונות בטיחות ונגישות, תמצאו שפע של מצעים בכל מגרש משחקים שאושר לילדים.
למידע מורחב בתחום של מתקני משחק לגני שעשועים מומלץ להעיף מבט ב- elo-nit.co.il

אם יש לך שאלות כלשהן לגבי העיצוב או היכולות של מתקני שעשועים

Miracle Recreation כאן כדי לעזור. Cunningham Recreation היא ספקית של ציוד פארק, בילוי ומתקני שעשועים שיכולים לעזור לך לבנות את הפארק הטוב ביותר עבור האזור שלך. כדי להתחיל לתכנן את פרויקט חצר בית הספר שלך ולהגביר את השפעתו על פיתוח המשחקים, צור קשר עם יועץ גינון.

לצייד את מגרש המשחקים שלך בציוד המתאים יכול להפוך אותו למקום שבו ילדים יכולים ללמוד ולשחק באותה מידה

אבל לא תמיד קל לעשות את עבודת העיצוב בעצמך. מגרשי משחקים נותנים לילדים אפשרות לתרגל מיומנויות שבסופו של דבר ישחקו תפקיד ביכולות המבוגרים, כמו היכולת לשתף פעולה עם אחרים, לפתח מיומנויות קבלת החלטות ולהצליח בתפקידי מנהיגות, להתמיד בהסחת דעת ולייצר רעיונות. זה אולי נראה כמו רק משחק, אבל כשהילדים פעילים ומתרוצצים במגרש המשחקים, הם מפתחים מיומנויות התפתחותיות בסיסיות.

מגרשי משחקים הם מקום טבעי לילדים להתרועע ואינטראקציה; לכן, חשוב להגיע לאיזון במתן הזדמנויות לילדים לשחק תוך שמירה על מרחק חברתי מאלה שעמם לא היה להם קשר לאחרונה. חשוב להבין שכל סביבת משחק תהיה שונה.

באותו אופן שמרווחי התחזוקה משתנים בין מגרשי המשחקים בתנאים רגילים

התחזוקה של ציוד המשחק ומכשירי המשחק לאחר COVID-19 תשתנה. בנוסף, שומרי הפארק המחוזיים בודקים ומתחזקים באופן קבוע ציוד גן משחקים כחלק מתפקידם לתחזוקת הפארק. התפקידים האופייניים כוללים הפעלת פארקים, מגרשי משחקים, בתי שטח, חדרי כושר, בריכות שחייה, חופים, מגרשי טניס, מגרשי יום, משטחי החלקה וחדרי מועדונים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מגרשי משחקים ברובע פארק טיפוסי

מגרש המשחקים, מגרש המשחקים השכונתי ומגרש המשחקים. מערכת הפארק מציעה מגרשי משחקים ברבים מהפארקים ואזורי הבילוי שלה כדי שתוכלו ליהנות ולהנות. קייטנות יום, שבהן ילדים יכולים לחנות ועדיין לחזור הביתה בכל לילה, צצו לאחרונה בגני שעשועים רבים.

חדרי משחקים אלו פתוחים לאורך כל היום עבור מטופלים בילדים ואחיהם בזמן שאנשי מקצוע ומתנדבים של Child Life נמצאים בבניין

לכל בלוק חדר משחקים משלו שנועד לתת לילדים מקום בטוח לשחק וליהנות. המתחם כולל מסלולי שחייה בבריכה, בור נפרד לתחרויות צלילה, מגלשת מים עם חולץ פקקים, מגרש משחקים מעומק 0 עד 42 סנטימטרים עם מתקני מים שונים, קיוסק, מלתחות לגברים ולנשים, אזורים מוצלים, פיקניק. מקלט ופינת משחקים לילדים/נוער.

ב-Wiley Park יש גם ביתן עצים זמין להשכרה. Hitt Family Childrens Park הוא מרחב חיצוני נהדר עבור המטופלים שלנו ובני משפחותיהם. מגרש המשחקים להרפתקאות פתוח לכולם.

קבוצות גדולות

הזמנות פרטיות וימי הולדת אינם מותרים. מגרשי חזון דיגיטלי וגני שעשועים: ניתן למצוא מגרשי משחקים של Photodisc/Thinkstock בפארקים, בתי ספר, שיכונים ולעיתים במגרשים פרטיים. גם מבוגרים צריכים מקום לשבת בו, ומגרשי משחקים צריכים יותר מסתם ציוד משחק כדי לספק ערך מקסימלי למשתמשים.

לוח הגישה מכיל הנחיות לשימוש בגני שעשועים

כדי שילדים בכל היכולות יוכלו ליהנות מהמשחק. ריכזנו את המידע בדף זה כתזכורת מועילה לקהילות שלנו כשהן מתחילות להסיר מגבלות על גני שעשועים וגני שעשועים. אם יש לך בעיה עם מגרש המשחקים או רואה מישהו שמפר את חוקי הפארקים, אנא בקר בדף יצירת הקשר של הפארקים שלנו.

מגרש המשחקים יהיה קצת יותר משמאל

עזור להפעיל את כוחם של פארקים על ידי השתתפות בתוכנית ההתנדבות של Eugene Outdoors שלנו. מגרש משחקים מיוחד במינו זה תוכנן על ידי קהילת יוג'ין כדי להכיר לילדים את ההיסטוריה והתרבות הייחודית של יוג'ין באמצעות משחק דמיון. Discovery Village הוא חלק מפרויקט בשם RiverPlay, שמטרתו ליצור שני מגרשי משחקים אזוריים ליד קו המים, המחוברים ב- River Bank Trail.

הקדמה (ג) Mario Savoia / Fotolia אינספור אנשים מכל הגילאים מוצאים כיף ובידור בפארקים ובגני שעשועים של המדינה

הגדול והמרשים מבין כל הפארקים ומגרשי המשחקים הם פארקים לאומיים ומונומנטים, אזורי בילוי וחוף לאומיים, ומקלט יערות וחיות בר לאומיים, בהיקף כולל של למעלה מ-350 מיליון דונם (142 מיליון הקטרים). מכיוון שאנו כל הזמן יוצרים ומפתחים ציוד חדש, שמות מתקני שעשועים הם בדרך כלל קטגוריות רחבות של מבני משחק קלאסיים. נדנדות, מגלשות, מטפסי מגרש משחקים, מסורים, רכיבות, רוכבי קפיצים ואבובים הם היסודות.

כולם זמינים בגדלים

סגנונות ונושאים שונים כדי להתאים את הייחודיות של מגרש המשחקים שלך. הם מעניקים מראה מודרני לרוב מגרשי המשחקים ועוזרים לילדים לבנות כוח פלג גוף עליון. ילדים אוהבים להסתתר ולשחק, וקשיות מוסיפות מימד למגרש משחקים טיפוסי. אנחנו זוכרים איך זה היה לשחק בנדנדה ואנחנו רוצים שזה יהיה זמין בכל מגרשי המשחקים שלנו.

זה עשוי להיות גם חלק מפארק גדול ויכול גם לספק מגרש משחקים. בשנת 1903, פארק סוורד פתח את הפארק העירוני הראשון במדינה המצויד במגרש משחקים קבוע.

לכו לפארק Skinner Butte וראו את מגרש המשחקים עטור הפרסים של יוג'ין

ילדים יכולים להעמיד פנים שהם מתנחלים על ידי הובלת אנשים וסחורות על פני מגרשי המשחקים של נהר ווילמט על העתק של המעבורת שיוג'ין סקינר הפעיל ליד גשר רחוב המעבורת המודרני זמן קצר לאחר שהתיישב באזור. הריצה הקצרה שילד עושה כשהוא פוגע בקרקע ברעש הופך את המגלשות לאחד ממכשירי המשחק הפופולריים ביותר. הוא מודד את המרחק בין משטח המשחק ההגנתי למשטח המשחק המיועד הגבוה ביותר של המבנים.

זה קריטי לספק חומר חיטוי לשימוש לפני

במהלך ואחרי ביקור בגני שעשועים, מכיוון ששירותי שטיפת הכלים מוגבלים לרוב ליד גני שעשועים. שתי התחנות מציעות הזדמנות חשובה להדגיש את החשיבות של בריאות הציבור בגני שעשועים. גני שעשועים הם אתר מרכזי של פציעות פנאי אצל ילדים. אנו מבקשים ממשתמשי הפארק לזכור לתרגל ריחוק חברתי ולהימנע מקבוצות.